• MY SECRET.

What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

You have a new assignment.

Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?

Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

[ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Anae Yara Clouds.
    Na een tijdje opende hij de deur. "Anae." "Harry, wil je weg gaan?" snikte ik. Hij hurkte voor me neer en trok me in een knuffel. "Het spijt me, ik vind je echt leuk, maar ik wil niet dat anderen nu vreemd over me gaan denken." Zei hij zacht. Met ogen die sprankelden van de tranen keek ik hem aan. "Ik snap het ook wel weer. Maar ik vind het gewoon zo gemeen. Is er eindelijk die me aardig vind om wie ik ben, kan het niet. Wat nou als we het geheim houden?" Zodra ik het uitgesproken had wist ik dat het een prutsidee was. Ik zuchtte en krabbelde overeind. Ik beet op mijn lip, en keek hem weer aan. "Why is life so complicated?" Twijfelend schonk ik hem een scheve glimlach.

Louis Tomlinson
    Ik rol met mijn ogen en haal een hand door mijn haar. "Hoe wil jij me ooit van mijn probleem afhelpen? 'vraag ik zacht terwijl ik met een korte beweging omhoog veer en haar even recht aankijk. Mijn lippen druk ik zacht op de hare maar laat ze na een paar seconde weer los en sla mijn ogen weer neer en ga een stukje van haar vandaag zitten. "Hoe?"

Rosemay Lockheart
    'Ik heb het allemaal in de vingers.' antwoordde ik zachtjes en mijn vingers maakte onbewust figuren in de lucht. Deze lieten allemaal twinkels achter en onbewust verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Het liet me geloven in dat alles mogelijk kon zijn, zolang je maar geloofde in iets. Ik keek opzij toen Louis omhoog veerde met een korte beweging en me aankeek. Mijn hand verplaatste zich naar zijn wang toen ik zijn lippen voor een paar seconde op de mijne voelde. Dat laatste zorgde ervoor dat ik verder niet heel veel kon doen, want Louis ging snel weer een stukje bij me vandaan zitten. 'Door te geloven dat iets mogelijk is, een klein beetje magie en het vertrouwen. Je kan niet zeggen dat het niet kan, want ik weet zeker dat we beide sommige dingen dan niet hadden gedaan.' Ik ging bij hem op schoot zitten en zorgde ervoor dat hij me aankeek. 'Net zoals dit.' zei ik waarna ik gewoon mijn lippen weer op de zijne plaatste.

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 21:44 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Faisean schreef:
    Jailee Brooke Melian

''Sorry'' mompel ik. Hij zat waarschijnlijk in een Depressie ofzo dat hij dit niet leuk vond. Ik knipte met mijn vingers waardoor het dekbed de normale kleur weer terug kreeg. Beledigend kijk ik hem aan. Ik hield er niet van als mensen dingen die ik deed niet goed vonden of grappig. Ik haalde mijn schouders op. ''Harry is wel een mooie jongen'' mompel ik zachtjes zodat hij het niet hoorde. Stieken hoopte ik toch echt wel dat hij het hoorde en zijn mond opende. ''Dan geloof je me niet. Wat moet ik doen zodat je me geloofd'' mompel ik. Ik knipte met mijn vingers zodat ik mijn vleugels kreeg. ''Ik heb vleugels'' mompelde ik. Hij vond het volgensmij allemaal wel grappig. Ik knipte weer met mijn vingers zodat zijn kleren veranderde in een Pyama met de 5 jongens erop. ''Geloof je me nu'' grijnzend liet ik mijn handen langs zijn gezicht gaan. ''Vertel niemand hier over. En kom op vertel me jouw probleem gewoon'' Ik knipte met mijn vinger. Voortaan als hij het woord Engel zou uitspreken zou het als een andere taal klinken. ''En nee ik ga niet weg vertel me jouw probleem gewoon.''

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Harry Edward Styles

"Harry, wil je weg gaan?" snikte ze ,voordat ik haar een knuffel haf. "Ik snap het ook wel weer. Maar ik vind het gewoon zo gemeen. Is er eindelijk die me aardig vind om wie ik ben, kan het niet. Wat nou als we het geheim houden?"vroeg ze met sprankelende ogen ,gevuld met tranen. Ik weet dat het erg moeilijk ging zijn ,maar we konden het altijd proberen. Anea krabbelde overeind en ik stond ook op. Ze keek me lipbijtend aan. "Why is life so complicated?" vroeg ze en twijfelend schonk ze me een scheve glimlach. Ik drukte een vederlicht kusje op haar lippen. "Omdat het leven bestaat uit vallen en opstaan."zeg ik zachtjes. "Ook bestaat het uit de juiste beslissingen nemen en jij, jij bent de juiste beslissing. "fluister ik tegen haar en strijk een verloren lokje achter haar oor.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Louis Tomlinson
    Ik kijk haar even kort aan als Rose haar vingers omhoog doet en er twinkels er vanaf komen. "'Ik heb het allemaal in de vingers.'" zei ze en kon een grijns niet onderdrukken. Haar hand verplaatste zich naar mijn wang toe maar lieten me alsnel weer gaan toen ik een stuk wegschoof. Met een pijnlijke kreun ging ze op mijn schoot zitten en drukte ze zich tegen me aan om me te zoenen. "Auw..rose, je doet me pijn'piep ik en duw haar een beetje onhandig van me af. "Auw'

Rosemay Lockheart
    "Auw..rose, je doet me pijn' piepte Louis toen ik eenmaal op zijn schoot zat en duwde me een beetje onhandig van zich af. "Auw'
    Met een simpele beweging zat ik weer naast hem op het bed en keek ik opzij. 'Sorry Lou, dat was niet mijn bedoeling.' zei ik zachtjes waarna ik een hand door zijn haar haalde. Dit stond echt alle kanten op, maar het zag er wel leuk uit. 'Kusje erop?' vroeg ik met een zachte grinnik, want dat waren toch wel bekende woorden. Alleen het gegrinnik was al snel weer ver te zoeken toen ik dacht waar we nu eigenlijk in beland waren.
    Een zachte zucht verliet mijn mond en kroop ietwat naar achter. Toen trok ik mijn benen op, om mijn armen eromheen te slaan. 'Lou, hoe gaan we dit nu allemaal doen eigenlijk?'

Louis Tomlinson
    Ik kreun even terwijl ik mijn armen om mijn middel sla. . 'Sorry Lou, dat was niet mijn bedoeling.' zei ze zachtjes terwijl ze een hand door d'r haar haalde. Ze ging een eindje van me vandaag zitten met haar armen over haar opgetrokken benen. "Niet erg'mompel ik en bijt op mijn lip, Mijn arme had ik nogsteeds om mijn lichaam gewikkeld. . 'Kusje erop?' vroeg ze grinninkend en ik zuchte even. "No thanks'zeg ik grijnzend en staar even voor me uit. 'Lou, hoe gaan we dit nu allemaal doen eigenlijk?' vroeg ze en ik gaf haar een verwarde, niet snappende blik.

Rosemay Lockheart
    Ik keek met een licht bezorgde blik naar Louis die zijn armen rond zijn middel sloeg. 'Niet erg' mompelde hij en beet op zijn lip, maar het klonk niet echt overtuigend. 'Louis, gaat het wel met je? Wat is er, want net had je nog niets, toch?' Het verliet zachtjes mijn mond terwijl ik mijn hand op de zijne plaatste. Ik draaide me zo dat ik hem iets dichter naar me toe kon trekken en haalde nogmaals mijn hand door zijn haar. 'Je grijns is wel leuker.' zei ik bij zijn 'No thanks' wat hij grijnzend zei. Louis staarde voor zich uit terwijl mijn blik op hem was gericht. Zo zag ik ook dat mijn woorden zorgde voor een verwarde, niet snappende blik. Je woorden van net, mijn taak en wat we gaan doen met alles bij elkaar.'

Louis William Tomlinson
    Met een licht bezorgde blik keek ze me aan en ik sloeg mijn ogen neer voor we oogcontact konden maken. 'Louis, gaat het wel met je? Wat is er, want net had je nog niets, toch?' Het verliet vrij zacht haar mond terwijl ik mijn armen nogsteeds om mijn lichaam had geworpen, waar zij haar hand op had gelegd. 'Je grijns is wel leuker.' zei ze op mijn eerdere woorden. Mijn blik gleed over het dekbed naar mijn middel en toen naar de vloer terwijl ik bleef zwijgen. "Je woorden van net, mijn taak en wat we gaan doen met alles bij elkaar.' Ook bij deze woorden bleef ik mijn lippen stijf op elkaar houden en alleen een korte handeling met mijn schouders maken.

Raccoon schreef:
    Harry Edward Styles

"Harry, wil je weg gaan?" snikte ze ,voordat ik haar een knuffel haf. "Ik snap het ook wel weer. Maar ik vind het gewoon zo gemeen. Is er eindelijk die me aardig vind om wie ik ben, kan het niet. Wat nou als we het geheim houden?"vroeg ze met sprankelende ogen ,gevuld met tranen. Ik weet dat het erg moeilijk ging zijn ,maar we konden het altijd proberen. Anea krabbelde overeind en ik stond ook op. Ze keek me lipbijtend aan. "Why is life so complicated?" vroeg ze en twijfelend schonk ze me een scheve glimlach. Ik drukte een vederlicht kusje op haar lippen. "Omdat het leven bestaat uit vallen en opstaan."zeg ik zachtjes. "Ook bestaat het uit de juiste beslissingen nemen en jij, jij bent de juiste beslissing. "fluister ik tegen haar en strijk een verloren lokje achter haar oor.

Anae Yara Clouds.
    Hij drukte een klein kusje op mijn lippen. "Omdat heet leven bestaat uit vallen en opstaan." Zijn stem wordt steeds zachter. "Ook bestaat het uit de juiste beslissingen nemen en jij, jij bent de juiste beslissing." Ik glimlachte toen hij een lokje haar achter mijn oor streek. "Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft, Harry." Ik sloeg mijn armen om zijn nek en knuffelde hem. Ik keek hem aan, en kom langzaam dichterbij. Ik drukte zachtjes mijn lippen op de zijne, waardoor er een warm gevoel door me heen trok. Een gevoel wat ik nog nooit had gevoeld. Mijn vingers vlochten zich vast in zijn haar, en ik drukte hem wat dichter tegen me aan.

-Sorry, wat kort.-

Harry Edward Styles

"Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft, Harry." zei ze en sloeg haar armen om mijn nek heen en ik sloeg mijn armen om haar middel om haar vervolgens een knuffel te geven. Ze keek me aan en ik verdronk ik haar mooie ogen ,langzaam ,kwamen onze gezichten dichterbij en voelde ik haar lippen op die van mij ,ik kuste haar gewillig terug en voelde haar vingers in mijn haar verstrengelen.Een exsplosie van vlinders gierde door me heen. Anea drukte zicht dichter tegen me aan en ik hield haar stevig vast ,alsof ik haar zou kwijtraken als ik haar los liet.Ik tikte met mijn tong tegen haar onderlip vragend om toestemming voor meer.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Rosemay Lockheart
    Louis sloeg zijn ogen naar nog voor we oogcontact konden maken en een twijfelend gevoel overspoelde me. Hij was ook wel ineens heel erg stil voor zijn doen en het lag, hoogstwaarschijnlijk, niet aan dat hij boos was, want zelf toen verlieten nog meer woorden zijn mond. 'Lou, vertel nu is aan kleine Rose wat er aan de hand is, want zo ken ik je niet.' zei ik zachtjes toen hij bij mijn andere woorden ook zijn lippen stijf op elkaar hield. 'Anders ga ik er persoonlijk voor zorgen dat je weer kunt praten en lachen hoor.' voegde ik eraan toe. Nee, dit was niet de jongen die ik begin vandaag had leren kennen en er zat het duidelijk iets niet lekker.

Louis Tomlinson
    Een korte zucht verliet mijn mond voor ik begon te praten. "Ik ben are zat oke?! Ik ben zingen zat, ik ben One Direction zat, ik ben de fans zat, ik ben Larry zat, ik ben het leven hier gewoon zat." Mijn blik zo ht wat twijfeld de hare weer op en een glimlach vormde kort weer op mijn gezicht. Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan terwijl ze har laatste woorden uitsprak. "Oew, ik wordt al bang"

Louis Tomlinson
    Ik bleef heel stil zitten met mijn armen om Louis heen terwijl ik mijn mond hield. Tenminste tot hij had uitgesproken wat er aan de hand was. 'Louis, ik zou willen dat ik per direct iets voor je kon regelen. Je hoort namelijk met je gedachten bij leuke dingen te zitten en het naar je zin te hebben met eigenlijk je dromen die uitgekomen zijn. Al snap ik dat je de dingen eromheen zat bent waardoor je alles zat bent.' zei ik zachtjes. Zijn blik zocht de mijne op wat twijfelend op waardoor ik ook een glimlach op mijn gezicht kreeg. 'Goed zo, want dat is ook de bedoeling.' Het waren de woorden die mijn mond verlieten voor ik mijn handen in zijn zij zetten om Louis vervolgens te kietelen.