• Ik ben zoiezo al geen computer nerd dus ja.

    Ik had altijd dat hij de eerste tablad op Google opende en de ander dat je drie blokjes hebt (Google, Mail en YB), dan daarboven in een balk staan altijd mijn bladwijzer.
    Nu om een een of andere vage reden doet hij dit niet meer maar open hij op Delta Search. In preciepe ziet het eruit als Google maar dat is het niet, en ik kan mijn bladwijzers niet zien.

    Dit vind ik aardig irritant en ik heb al naar dingen gezocht zodat ik dat weg kan doen maar ik krijg niets gevonden.
    Dus is iemand die me kan uitleggen hoe ik die Delta Search weg krijg, of anders Google als eerste tablad en als ik dan een andere open weer die drie blokken krijg. ??

    Alvast heel erg bedankt voor de hulp

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je bent zo slim geweest om iets te installeren wat Delta Search instelt als startpagina :'D
    Welke webbrowser gebruik je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Je bent zo slim geweest om iets te installeren wat Delta Search instelt als startpagina :'D
    Welke webbrowser gebruik je?
    ahah ik wist dat jij ging reageren. Dat zal dan heel toevallig wel die Japanse Java zijn voor die poppetjes=) Ik gebruik kGoogle Chrome


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)ahah ik wist dat jij ging reageren. Dat zal dan heel toevallig wel die Japanse Java zijn voor die poppetjes=) Ik gebruik kGoogle Chrome


    Druk op de 3 horizontale streepjes rechtsboven in. Klik dan op "Instellingen". Selecteer dan onder "Bij Opstarten", "Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen.". Klik hierna op "Pagina's instellen" en stel daar in wat je altijd hebt.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mm, je hebt denk ik wel rechts zo'n tandwieltje staan wat dus voor Instellingen staat?

    Daar kan ik altijd alles vinden over startpagina enzo om in te stellen (: want als het bij mij uitklapt, dan kan ik kiezen voor Internetopties (ik gebruik trouwens Internet Explorer, dus ik weet niet of het hetzelfde werkt) en dan kan je daar rondneuzen en dingen opnieuw instellen. -lol, ik klink heel vaag geloof ik-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Uhm ik heb nu gedaan wat je zei en die Delta Search eraf geklikt van de lijst maar hij blijft komen..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Verwijder Delta Search en alle andere dingen die je niet meer nodig hebt van je pc? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk of hij bij instellingen en dan extensies staat en verwijder hem daar.
    Anders open je configuratiescherm, dan programma's verwijderen en kijk of hij tussen de lijst staat en verwijder hem daar.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Kijk of hij onder Extra's en dan Extensies staat en verwijder hem daar.
    Anders open je configuratiescherm, dan programma's verwijderen en kijk of hij tussen de lijst staat en verwijder hem daar.

    Dat ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb hem bij extra's verwijderd maar hij blijft daarop. alles heb ik gedaan nu....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ik heb hem bij extra's verwijderd maar hij blijft daarop. alles heb ik gedaan nu....

    Chrome al opnieuw opgestart?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Chrome al opnieuw opgestart?
    nee oow je bedoelt alles even weg klikken??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)nee oow je bedoelt alles even weg klikken??

    Ja, gewoon heel Chrome afsluiten, alle tabbladen weg klikken en hem dan opnieuw opstarten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij doet het

    Dankje jullie allemaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan