• Heey allemaal!

    Ik ben een jonge Quizletter van bijna 12 en ik vroeg mij af... zijn er nog mensjes hier van mijn leeftijd, of anders onder de 14 jaar? Laat het hier dan even weten! Ik heb namelijk de laatste tijd de indruk dat er hier op Quizlet alleen maar mensen van 18 ofzo zijn... Dus is het best wel leuk om met jongere users te babbelen, of anders een pb'tje of gb'tje te sturen :). Alvast bedankt!
    (en alsjeblieft, geen berichtjes van: 'ik ben ouder dan 14, maar...')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Appa schreef:
    (...)

    Die worden opgegeten.


    What?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:26 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Misschien is het gewoon het beste als je je kleurboek pakt.

    Man. Ik moet gewoon niet teveel op het internet zitten want ik trek me alles persoonlijk aan

    Jaeger schreef:
    (...)
    Man. Ik moet gewoon niet teveel op het internet zitten want ik trek me alles persoonlijk aan


    Heheh.

    Om je beter te laten voelen: ik had je eerlijk gezegd ouder ingeschat. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Heheh.

    Om je beter te laten voelen: ik had je eerlijk gezegd ouder ingeschat. :Y)

    Somehow this worked. :')

    Fuck am I pathetic

    Jaeger schreef:
    (...)
    Somehow this worked. :')

    Fuck am I pathetic


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)


    I aww'ed.

    Humphries schreef:
    (...)
    Dan wil ik ook een 21+ topic :Y)


    I'm in (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Yooooo. Ik ben geen 14, maar wel bijna twintig!
    Pedo-alarm bitches!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaeger schreef:
    (...)
    Somehow this worked. :')

    Fuck am I pathetic


    't Is dat ik al wist dat je 12 was, anders had ik je echt 16 geschat of zo (cat). Honestly, je vindt niet veel coole twaalfjarigen op het internet, maar jij bent er wel een van als je het mij vraagt. Dus trek het je niet aan :Y).


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    (...)

    't Is dat ik al wist dat je 12 was, anders had ik je echt 16 geschat of zo (cat). Honestly, je vindt niet veel coole twaalfjarigen op het internet, maar jij bent er wel een van als je het mij vraagt. Dus trek het je niet aan :Y).

    Oh, you!

    Cairde schreef:
    (...)Hoe zit het met de mensen van 15? Jullie zeggen allemaal -14 topic en 16+?
    FUCK JULLIE.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben 10 jaar :$


    I'm a girl in the world

    O jee, sorry dat ik niks heb geschreven, maar ik was de hele dag weg :$...
    Hallo Marro, Aeternum, Renesmee2000, Cozart, Amliande, Jaeger, SeaLife en de rest. Serieus, sommigen had ik echt ouder ingeschat...
    Ach ja, m'n vrienden zijn toch allemaal ouder dan ik en/of ze gedragen zich veel ouder, dus dat maakt niks uit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is het -14 topic, en mensen van boven de veertien mogen eigenlijk niet reageren, maar hoe zit het dan met veertienjarigen? Komen die in een soort niemandswereld terecht of zo? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom maken we niet voor alle leeftijden een topic?

    [algemeen] het grote 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30.... jarige topic!!!


    Queer zijn is gewoon alles