• Heey allemaal!

    Ik ben een jonge Quizletter van bijna 12 en ik vroeg mij af... zijn er nog mensjes hier van mijn leeftijd, of anders onder de 14 jaar? Laat het hier dan even weten! Ik heb namelijk de laatste tijd de indruk dat er hier op Quizlet alleen maar mensen van 18 ofzo zijn... Dus is het best wel leuk om met jongere users te babbelen, of anders een pb'tje of gb'tje te sturen :). Alvast bedankt!
    (en alsjeblieft, geen berichtjes van: 'ik ben ouder dan 14, maar...')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het komt vast omdat je iedereen wegjaagt met je rot dan op!!! Niemand wilt bevriend zijn met zulke onvriendelijke mensen.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Het komt vast omdat je iedereen wegjaagt met je rot dan op!!! Niemand wilt bevriend zijn met zulke onvriendelijke mensen.


    Dat is maar om te lachen hoor... :)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    UglyWitch schreef:
    (...)

    Dat is maar om te lachen hoor... :)

    Er zijn mensen die dat misschien wel serieus nemen?

    Bieberen schreef:
    (...)
    Er zijn mensen die dat misschien wel serieus nemen?

    Dat is jammer, dan haal ik het weg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik rot niet op :P Ik ben 16 lekker puh!
    En ik klink nu als een klein kind maar dat maakt mij niks uit :D


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Er zijn mensen die dat misschien wel serieus nemen?

    Ik denk niet echt dat er echt mensen zijn die dat serieus nemen. Q is gewoon té goed in bitchen over kleine dingen.


    The odds are néver in our favor.

    Nee maar even serieus volgens mij zijn er genoeg leden van Q onder 14. Gewoon even beter zoeken ;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik denk niet echt dat er echt mensen zijn die dat serieus nemen. Q is gewoon té goed in bitchen over kleine dingen.


    Nee, het mag niet. Niet alleen omdat het een vorm van ruzie zoeken is, maar ook omdat je daarmee users buitensluit.


    Your make-up is terrible

    Ga gewoon wat profielen langs? Ik weet zeker dat je genoeg mensen tegenkomt die 14 jaar of jonger zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, het mag niet. Niet alleen omdat het een vorm van ruzie zoeken is, maar ook omdat je daarmee users buitensluit.

    Het kan zijn dat 't niet mag, I dunno, maar 't is ook wel overduidelijk dat 't niet echt serieus bedoeld is.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Het kan zijn dat 't niet mag, I dunno, maar 't is ook wel overduidelijk dat 't niet echt serieus bedoeld is.


    Het is het internet, je leest iets en er staan geen emoticons bij, geen uitleg, enkel veel uitroeptekens. Je kan niet bepalen hoe andere mensen het dan opvatten.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Het is het internet, je leest iets en er staan geen emoticons bij, geen uitleg, enkel veel uitroeptekens. Je kan niet bepalen hoe andere mensen het dan opvatten.

    Het is een elfjarig meisje, voor God's sake :').


    The odds are néver in our favor.

    Er zijn genoeg leden van onder de 14, veel gedragen zich ouder of doen alsof ze ouder zijn. Gewoon goed zoeken dus.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik weet wel iemand. Marro, een heel leuk meisje van elf [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik kwam hier toen ik 12 was volgens mij, dus er zullen er wel meer van die leeftijd zijn
    Ik ben inmiddels bijna 16


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one