• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LoveLarry schreef:
    Okayy, gaat het nog wel lukken binnen een week? Anders zou je je joker in moeten zetten
    x


    Ik zet mijn joker in aangezien ik al op jacht ben voor een laptop maar ik kan er geen vinden. En internet en dat soort shit duurt ook weer een paar dagen. Dus daarom maar mijn joker


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wanneer komt opdracht 2 online?


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Morgen wss


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ben benieuwd, heb niks beters met mijn laatste dagen vakantie te doen ;)


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    LostSilence schreef:
    Ben benieuwd, heb niks beters met mijn laatste dagen vakantie te doen ;)

    hahha, ik dus well
    ik zit midden in een drukke wedstrijd die een week duurt. MAAR WE ZIJN AAN HET WINNENN
    IJSSENSTEIN IJSSELSTEIN WIJ ZIJN TEGEN ZADELPIJN !!!!!


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LoveLarry schreef:
    (...)
    hahha, ik dus well
    ik zit midden in een drukke wedstrijd die een week duurt. MAAR WE ZIJN AAN HET WINNENN
    IJSSENSTEIN IJSSELSTEIN WIJ ZIJN TEGEN ZADELPIJN !!!!!


    Ik zit al een week op school XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sorry! Ik ben maandag tot vandaag weggeweest ;S kon hem toen helaas niet uploaden ;/ moet ik nu mn joker inzetten ofzo? ik upload m nu meteen en stuur de link zodra hij geupload is! x




    Hier is de link ^^:Klik ^^
    En hier is de directe video:


    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 13:36 ]


    I aspire to inspire before I expire

    ? xD


    I aspire to inspire before I expire

    LittleThingy schreef:
    Sorry! Ik ben maandag tot vandaag weggeweest ;S kon hem toen helaas niet uploaden ;/ moet ik nu mn joker inzetten ofzo? ik upload m nu meteen en stuur de link zodra hij geupload is! x




    Hier is de link ^^:Klik ^^
    En hier is de directe video:



    Leuk


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Luxuriant schreef:
    (...)
    Leuk


    Dankjee :)

    Maar wat is de bedoeling? Telt mijn inzending nog wel? want is ik was namelijk te laat ;/

    Ik snap namelijk die regels niet heel goed, met die joker enzo ;/ Beetje vaag voor mij xD ben zelf namelijk nog al vaag ;)
    x

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:30 ]


    I aspire to inspire before I expire

    LittleThingy schreef:
    (...)

    Dankjee :)

    Maar wat is de bedoeling? Telt mijn inzending nog wel? want is ik was namelijk te laat ;/

    Ik snap namelijk die regels niet heel goed, met die joker enzo ;/ Beetje vaag voor mij xD ben zelf namelijk nog al vaag ;)
    x

    Geen idee moet je even aan LoveLarry vragen


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Opdracht 2 is online..

    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik zal die laatste beoordelingen morgen sturen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vraagje: Wanneer worden de opdrachten beoordeeld?
    En met liedjes met tekst, wordt daar bedoeld als in een lyric video weer, of gewoon dat het liedje zelf tekst moet bevatten en niet alleen muziek mag zijn?

    x


    I aspire to inspire before I expire

    Leuke opdracht
    Maar wel een moeilijke


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.