• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LostSilence schreef:
    Kan iemand misschien een voorbeeld video geven?

    alls ik weer thuis ben
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Helaas moet ik mijn keuze van nummers aanpassen aangezien ik de goede versie's er niet van kan vinden :(
    Het wordt dus een verassing xD
    x


    I aspire to inspire before I expire

    Okee, ik ben echt helemaal niet goed in mixen xD Dus hij is nogal crappy ;/
    Achja, de anderen zijn toch veel beter xD

    Link ^^


    I aspire to inspire before I expire

    LittleThingy schreef:
    Okee, ik ben echt helemaal niet goed in mixen xD Dus hij is nogal crappy ;/
    Achja, de anderen zijn toch veel beter xD

    Link ^^



    I kinda like it.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 22:39 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Als ik mijn vaders Pc had gehad had ik er een gemaakt, die heeft een goed mixprogramma :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    hahahaahaha..
    lolz


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    btw DarkMark -> Olympus haha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    btw DarkMark -> Olympus haha

    Oww, ahahahaha.
    Ik heb het veranderd
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik ga eens kijken of ik met mijn gedownloade trial kan werken, dan post ik mss wel een voorbeeld


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    Ik ga eens kijken of ik met mijn gedownloade trial kan werken, dan post ik mss wel een voorbeeld

    Is goed..


    I'm tired of acting like I'm not hurting..



    voorbeeld :)


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Het mag zo, maar je kan ook de helft van het liedje wisselen of gewoon na elk couplet ofzo.
    Maar dat mag je zelf weten :)


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik kan dit echt alleen met een stuk of 10 liedjes zodat ik de tekst kan matchen nu is hij best vaag (wat ik al heb).
    Maar ik vind het wel een leuke uitdaging.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 23:22 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ga proberen (met nadruk op proberen) voor jullie unsustainable van muse en Viva la vida van Coldplay te mixen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LostSilence schreef:
    Ik kan dit echt alleen met een stuk of 10 liedjes zodat ik de tekst kan matchen nu is hij best vaag (wat ik al heb).
    Maar ik vind het wel een leuke uitdaging.

    In de opdracht staat 2 of 3 liejdes, maar als jij het alleen met 10 kan moet je dat doen.
    Je moet je wel bewust zijn van het feit dat dit een (kleine) aftrek van punten kan zijn, omdat je meer liedjes gebruikt..
    Maar als jij het alleen zo kan, moet je dat gewoon doen :)
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..