• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    SeaWaves schreef:
    O_____O

    Oke ik vind dit dus echt eng. Er was dus een 8 maanden oude baby vermoord door een hotdog. Vraag me niet hoe. Ik zit het nieuws uit amerika te volgen!! Ik weet niet wat er mis is met die gasten maar een vrouwenstem uit een man zien komen is ook vreemd
    ghaha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)ghaha


    Ik had zo een reactie van jou verwacht :')
    Maar ze laten in een reclame voor cheetos kinderen met eten spelen terwijl mensen niet willen dat je met eten speelt. dus eigenlijk het slechte voorbeeld toch?
    Ow en een honkbalspeler is een tribune ingerend :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik had zo een reactie van jou verwacht :')
    Maar ze laten in een reclame voor cheetos kinderen met eten spelen terwijl mensen niet willen dat je met eten speelt. dus eigenlijk het slechte voorbeeld toch?
    Ow en een honkbalspeler is een tribune ingerend :'D
    Ok is dat nieuws? Ik vind dat lachtv :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)Ok is dat nieuws? Ik vind dat lachtv :')


    JA anders was het toch niet in het nieuws?
    En ik moest mijn lach inhouden. Want anders worden mijn ouders wakker -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    JA anders was het toch niet in het nieuws?
    En ik moest mijn lach inhouden. Want anders worden mijn ouders wakker -.-''
    ghaha ik ben foto's van Logan aan het zoeken voor in het topic :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb de TCA gekeken tot hij vastliep.. Dat was bij de 2e of 3e reclame....
    zwaar irritant, maar ik ga alle 1D stukjes terugkijken ^^


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Kunnen jullie hier geen praattopic voor maken? Dit wordt bamelijk vrij onoverzichtelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ben nog bezig met de story ^^


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    DE STORY !!


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik ben al klaar omdat ik niks beters te doen heb met mijn leven. Alleen het exporteren duurt nog een half uur.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben klaar alleen nog opslaan en uploaden naar youtube


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Nu voel ik me heel zielig want ik ben nog niet klaar. XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    YEAH Mijne faalt echt keihard maar ik kan echt geen lyrics video's maken heb ik ondervonden.
    Ik heb echt het gevoel dat ik heel erg ga verliezen.

    Hier is hij:[url] http://www.youtube.com/watch?v=AvpI19fkGvg[/url]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 13:11 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    LostSilence schreef:
    YEAH Mijne faalt echt keihard maar ik kan echt geen lyrics video's maken heb ik ondervonden.
    Ik heb echt het gevoel dat ik heel erg ga verliezen.

    Hier is hij:[url] http://www.youtube.com/watch?v=AvpI19fkGvg[/url]

    Ik vind hem wel goed gelukt hoor :)


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    De mijne: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=r2o-PvUfK2I


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.