• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Luxuriant schreef:
    (...)
    Je vergeet Harry's zijn kont



    Oke dat was ongeveer een halfuurtje geleden, Is daar n al een gif van? O_o

    Aangezien ik de teen choices awards zit te kijken en dat was dus daarstraks gebeurt :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Oke dat was ongeveer een halfuurtje geleden, Is daar n al een gif van? O_o

    Aangezien ik de teen choices awards zit te kijken en dat was dus daarstraks gebeurt :$

    Ik zit het ook te kijken :)


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Luxuriant schreef:
    (...)
    Ik zit het ook te kijken :)


    Yeah (:
    Schoot jij ook in de lach van Bruno's R&B stem? x'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Yeah (:
    Schoot jij ook in de lach van Bruno's R&B stem? x'D

    Omg ja


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Weetje die cameraman filmt Harry best wel vaak eigenlijk


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    meh ik kan niet kijken :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    meh ik kan niet kijken :')

    waarom niet? ;O


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ja, word irritant ondanks dat ik een Directioner ben. Maar ik heb dan ook vaak uitzicht op Eddie :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Ja, word irritant ondanks dat ik een Directioner ben. Maar ik heb dan ook vaak uitzicht op Eddie :'D

    Ja inderdaad


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Luxuriant schreef:
    (...)
    waarom niet? ;O
    ik zou niet weten waar :') (ik ben zo zielig gods)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luxuriant schreef:
    (...)
    Ja inderdaad


    En het is afgelopen. Maar dat waren wel leuke Onesie's xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    NEEEE OMG WIE IS NOU DE HOTTEST MALE ?? of ik heb het gemist :(


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Weet niet maar ik zit nu het nieuws te kijken van Amerika :'D
    Er was blijkbaar een feest op de Mathetten Bridge. En het was een wild feestje en hierdoor konden ook geen auto's rijden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    OMG LOGAN


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    O_____O

    Oke ik vind dit dus echt eng. Er was dus een 8 maanden oude baby vermoord door een hotdog. Vraag me niet hoe. Ik zit het nieuws uit amerika te volgen!! Ik weet niet wat er mis is met die gasten maar een vrouwenstem uit een man zien komen is ook vreemd


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial