• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Whoe dudes cmon, ze hoeven geen 30 te zijn. 24 minimaal.


    Misschien dat ik wel een trainer wil maken, maar je topic is vandaag geopend dus er komen vast wel nog wat mensen bij.
    Moeten de trainers eigenlijk perse mannelijk zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florentina schreef:
    Rol: Dochter van de heer
    Volledige naam: Camille Ariane -achternaam-
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:
    Camille heeft net als haar zusje groene ogen. Haar ogen komen echter niet ijzig over maar juist opmerkelijk en stralen een vriendelijkheid uit doordat ze vaak sprankelen. Camille heeft volle lippen, die vaak donkerrood gekleurd zijn. Haar haar is donkerbruin gekleurd en zit meestal in een simpele strakke staart. Camille doet niet altijd veel aan haar uiterlijk maar zorgt er altijd voor dat ze niet een uitbundige krullenbos heeft en heeft verschillende manieren gevonden om haar haar op creatieve wijzen stijl weten te krijgen. Als ze dit niet zou doen, zou ze lange krullen hebben, dit is het geval als ze natgeregend is of net uit het bad komt. Hoewel ze stiekem veel liever broeken draagt, hangt haar kledingkast vooral voor met duizenden verschillende jurken. Voordat haar vader ziek werd waren dit vooral kleurige en vrolijke jurken, maar langzamerhand is Camille steeds meer iets donkerdere jurken en wat statigere jurken gaan dragen. Dit zorgt ervoor dat ze soms ouder overkomt dan dat ze in werkelijkheid is. Ze weet hoe graag haar vader haar in een jurk ziet, en dit is precies de reden waarom ze jurken draagt. De jurken zijn altijd anders, Camille zie je niet vaak in een jurk die ze meer dan 3x heeft gedragen. Ook draagt Camille vaak hakken.



    Karakter:
    Camille haar karakter is door de jaren nogal wat veranderd. Was ze vroeger een meer jongensachtig meisje, nu neigt ze steeds meer de damesachtige kant uit te gaan. Ze weet echter niet precies of ze werkelijk zichzelf is of zich gedraagt zoals ze zich hoort te gedragen. Vroeger was ze impulsief, vrolijk en hield ze er van om allerlei grapjes met haar broer en zusje uit te halen. Naarmate Camille ouder werd leerde ze meer dat het van belang was om bepaalde mensen als vriend te houden en haar impulsiviteit en creativiteit werd geremd door het personeel en anderen op en rond het hof. Camille is realistisch maar wil wel graag altijd het goede van alles en iedereen inzien. Ze geeft niet snel op. Je kunt haar een echte doorzetter noemen, maar ze kan ook zo koppig zijn dat ze naar niemand luistert. Van nature is Camille lief en erg zorgzaam. Ze ziet het dan ook als haar taak om zowel voor haar broer en zusje te zorgen. Ze geeft al snel heel veel om mensen en vindt het erg moeilijk om mensen los te laten. Het liefst ziet Camille iedereen blij, en ze doet er dan ook alles aan om haar zusje weer eens echt te zien glimlachen. Doordat ze zich soms zo op anderen richt, vergeet ze -meer dan eens- zichzelf. Haar eigen problemen interesseren zich minder dan de problemen van anderen. Ze praat ook liever niet over zichzelf, en al helemaal niet over haar problemen en geheimen. Haar echte gevoelens houdt ze meer dan eens verborgen, om het simpele feit dat dat wel eens ‘het beste uitkomt’. Camille is niet graag alleen, het liefst heeft ze allerlei mensen om zich heen.

    Afkomst: Dochter van de heer

    Geschiedenis:
    Camille heeft het altijd goed met de hele familie kunnen vinden. Ze was een zorgeloos ondeugend kind dat langzamerhand meer veranderd is in een rustig getemd meisje. Camille vond de pianolessen zo vreselijk dat ze, na een lange tijd, het voor elkaar heeft gekregen om te stoppen. Ze kon er niet veel van. Haar vader vond echter dat ze wat anders muzikaals moest doen en toen heeft ze de harp leren bespelen. Stiekem zingt Camille ook in haar kamer, ze heeft een goede zangstem, maar dit weet niemand. De ziekte van vader kwam ook voor Camille als een schrok. Opeens veranderde er van alles. Camille deed en doet er alles aan om de familie bij elkaar te houden en wil haar zusje weer vrolijk zien. Ze heeft meer taken op zich genomen toen haar vader ziek werd en heeft zich getoond als een echte vrouwe van het volk. Ze staat op ieder moment voor haar broer Kyle klaar, als hij dat nodig heeft. Ze toont zich op belangrijke bijeenkomsten, feestjes, en mengt zich tussen de mensen. Hierdoor is ze een stuk bekender geworden onder het volk. Regelmatig gaat ze het dorp in en geeft ze de armen voedselpakketten. Ook organiseert ze befaamde en perfect georganiseerde feesten, waar alle belangrijke mensen aanwezig zijn. Ze is erg nieuwsgierig en open tegenover de uitverkorenen.

    Extra:
    Camille houdt van kleding en heeft dan ook een kledingkast die uitpuilt. Hoewel Camille meestal vrolijk is, is er op sommige dagen niets met haar te beginnen. Dan heeft ze haar emoties te lang opgekropt en komt alles er in één keer uit. Ze voelt zich dan ellendig en kan zich een hele dag stil op haar kamer opgesloten houden. Wat niemand weet is dat Camille veel druk ervaart, zowel door de ziekte van haar vader als dat ze het als haar taak ziet om iedereen te beschermen, en dat ze hierdoor een drankprobleem heeft opgebouwd. Eerst waren het nog maar een paar drankjes bij de feesten die ze organiseerden, maar het werd steeds meer. Ze laat haar drank soms door hofdames halen, en zegt dat dit voor bepaalde gasten is of voor haar aankomende feest. Ze drinkt echter met gemak een fles wijn leeg in haar eentje op een eenzame avond. Een paar flessen houdt ze verborgen onder haar bed. Het is zelfs zover gekomen dat ze stiekem naar het dorp trekt, geheel in vermomming, om daar zich lam te zuipen in verschillende cafés en kroegen. Het komt nog eens voor dat ze met een vreemdeling in belandt, dan moet ze zich de volgende ochtend zo snel mogelijk terug haasten naar het hof.


    Ik kan eigenlijk nu al best merken dat die 2 zusjes is. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lahey schreef:
    (...)

    Misschien dat ik wel een trainer wil maken, maar je topic is vandaag geopend dus er komen vast wel nog wat mensen bij.
    Moeten de trainers eigenlijk perse mannelijk zijn?


    Haha I know, still, normaal zijn zulke rollen zo weg.
    En niet per se, leek me wel het meest logische; dat mannen door blijven vechten en vrouwen uiteindelijk stoppen om een gezin te krijgen etc. en toch als wat minder gezien worden.
    Ze moeten ook beetje ballen hebben :y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SeaWaves schreef:
    (...)


    Ik kan eigenlijk nu al best merken dat die 2 zusjes is. :')


    Yeah. Ik dacht, ik pas mijn rol er zo een beetje op aan ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Yeah. Ik dacht, ik pas mijn rol er zo een beetje op aan ;3


    Ach ze had ook haar tegenpool mogen zijn hoor ;)
    Maar ik vraag me af waar ze al die drankflessen verstopt als het onder haar bed vol is. Of gooit ze die dingen om de zoveel tijd uit het raam en het maakt haar niet uit als hij op iemands hoofd valt :'D

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 17:39 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha I know, still, normaal zijn zulke rollen zo weg.
    En niet per se, leek me wel het meest logische; dat mannen door blijven vechten en vrouwen uiteindelijk stoppen om een gezin te krijgen etc. en toch als wat minder gezien worden.
    Ze moeten ook beetje ballen hebben :y)


    Niet alle vrouwen willen een gezin :')
    Ik denk er nog even over na, want nu heb ik in principe genoeg tijd, maar school begint ook weer over 2/3 week, en ik heb ook al 2/3 RPG's die dan beginnen + de RPG's waar ik nu aan meedoe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik neem wel een mannelijke trainer dan. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik neem wel een mannelijke trainer dan. :Y)


    Nice!!

    (zit nu op mobiel, dus kan geen personages/reserveringen in de lijst zetten)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ach ze had ook haar tegenpool mogen zijn hoor ;)
    Maar ik vraag me af waar ze al die drankflessen verstopt als het onder haar bed vol is. Of gooit ze die dingen om de zoveel tijd uit het raam en het maakt haar niet uit als hij op iemands hoofd valt :'D


    Ik heb natuurlijk haar wel zo gemaakt zoals ik zelf wil. En ze verschilt nog wel genoeg van Olive dat je haar een heel ander persoon kunt noemen. Haha, goede vraag. Die sluist ze gewoon weg, ze heeft genoeg connecties die wel wat willen doen voor wat geld. En misschien gooit ze er ook wel wat inderdaad uit het raam, in de struiken, waar iedereen altijd naar kijkt maar waar nooit écht iemand in kijkt omdat ze zo sierlijk zijn haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga nog even nadenken of ik mee doe of niet. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Man, ik snap de rollen nog steeds niet zo goed zelfs na het verhaal. Ik wil wel meedoen though.

    Florentina schreef:
    (...)

    Ik heb natuurlijk haar wel zo gemaakt zoals ik zelf wil. En ze verschilt nog wel genoeg van Olive dat je haar een heel ander persoon kunt noemen. Haha, goede vraag. Die sluist ze gewoon weg, ze heeft genoeg connecties die wel wat willen doen voor wat geld. En misschien gooit ze er ook wel wat inderdaad uit het raam, in de struiken, waar iedereen altijd naar kijkt maar waar nooit écht iemand in kijkt omdat ze zo sierlijk zijn haha.


    Olivia :P En ja ik begrijp dat ook wel ;)
    Das wel een goed idee xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga mijn rol nog even aanpassen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jaeger schreef:
    Man, ik snap de rollen nog steeds niet zo goed zelfs na het verhaal. Ik wil wel meedoen though.


    Haha, als je uitleg wilt kan je me wel even GB'en hoor ;p

    En zoals gewoonlijk heb ik moeite met goede foto's vinden, waar halen jullie die mooie vandaan? '_'

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 18:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, als je uitleg wilt kan je me wel even GB'en hoor ;p

    En zoals gewoonlijk heb ik moeite met goede foto's vinden, waar halen jullie die mooie vandaan? '_'


    Hierbij stel ik u voor:

    WeHeartIt


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial