• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik heb ze op weheartit gevonden en ik heb op google ingevoerd maar kreeg geen bekende mensies xD


    Tsja, dat komt omdat ze modellen zijn, en ik ken best wel wat modellen xd.
    Ik vind ze alleen niet echt op elkaar lijken :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Tsja, dat komt omdat ze modellen zijn, en ik ken best wel wat modellen xd.
    Ik vind ze alleen niet echt op elkaar lijken :x


    Die 2de is bedoeld voor het haar en die andere 2 gewoon een beetje voor der gezicht XD
    Zal het er ff bij zetten xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Volledige naam:
    Kyle Daniell Vermond.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Leeftijd:
    Vierentwintig.
    Uiterlijk:


    Omdat Kyle strijdlustig is en zichzelf voor het volk opoffert en dus wel eens in een gevecht is gekomen heeft hij hier en daar wat littekens. Ook is hij best groot gebouwd. Hij heeft brede schouders en is niet een van de kortste. Van zijn uiterlijk heeft hij veel van zijn uiterlijk geërfd. Hij lijkt als twee druppels water o zijn vader van vroeger.
    Karakter:
    Kyle is erg strijdlustig. Hij geeft niet zomaar op. Hij vindt dat hij er voor het volk moet zijn als troonopvolger. En hij zal het volk dan ook nu al beschermen. Kyle is ook erg beschermend over zijn familie en zijn vriendin. Hij houd met heel zijn hart van haar en wil het haar graag naar het hof maken. Ook is Kyle erg nobel. Hij zal eerder iets afstaan voor een onbekende dan hem te laten sterven. Soms gedraagt Kyle zich niet naar zijn positie. Hij is veel liever onder de mensen in de provincie dan in het kasteel. Kyle is ook een echte gentleman. En weet hoe hij de vrouwen om zijn vinger moet winden. Maar hij zal ze nooit gebruiken of pijn doen. Kyle is een echte flirt. Maar zodra je iets met hem begint zal jij de enige vrouw zijn naar wie hij kijkt. Kyle kan ook sluw zijn en kent die provincie en het kasteel als zijn broekzak. Hij weet precies hoe hij zich moet verschuilen voor de wachters van zijn vader als hij weer eens is weggelopen om door de provincie te lopen. Kyle heeft ook zijn eigen wil en is eigenwijs, hij luistert niet snel naar anderen en vindt dat zijn menig goed is. Vaak wijkt hij daar ook niet vanaf. Op het eerste gezicht komt Kyle groot en stoer over, maar van binnen heeft hij een klein hartje van goed. Kyle is een lieve jongen die voor iedereen klaar staat. Kyle heeft niet veel vijanden, dit komt deels ook door zijn afkomst. Doordat zijn vader ziek is geworden is Kyle alleen maar sterker in zijn schoenen gaan staan. Hij mist zijn vader wel. Kyle heeft hulp nodig bij het verwerken van de ziekte van zijn vader, maar dat weet hij niet en hij doet het liever zelf. Dit is de last die Kyle met zich meedraagt, maar als je hem zo ziet en met hem praat zou je niet denken dat er wat is, want dat houd hij liever voor zichzelf. Hij wil anderen niet met zijn problemen belasten.
    Afkomst:
    Oudste zoon van de heer, troonopvolger.
    Geschiedenis:
    Vanaf jongs af aan is Kyle al een echte vechtersbaas geweest. Zwaard vechten vindt hij geweldig. Vroeger deed hij het met een houten zwaard maar nu met een metalen die hij altijd bij zich draagt. Kyle heeft een rustige en vredige jeugd gehad. Het zwaard vechten heeft Kyle van zijn vader geleerd. Zijn vader en hij hebben bijna het zelfde karakter alleen is Kyle veel eigenwijzer dan zijn vader. Hij zat in het kasteel op school en is best hoog opgeleid. Alles is hem geleerd van het leiderschap als hij dat later van zijn vader overneemt.
    Extra:
    Kyle draagt altijd en zwaard bij zich en hij rijd paard. Hij is vaak in de bossen te vinden met zijn paard. Zijn paard heet Luna. En zij is net zo koppig als haar baasje zelf. Vaak heeft Kyle het er moeilijk mee dat mensen denken dat hij zijn vader is. Het liefst is hij ook uit huis om even niet aan zijn vader te denken. Maar hij weet dat hij er voor zijn zusjes moet zijn en daarom is hij niet te vaak weg. Hij beschermt zijn zusjes het liefst tegen alles, maar soms weet hij het ook even niet meer. Ook moet je bij Kyle niet over de ziekte van zijn vader beginnen, dan word hij vaak boos. Kyle heeft een vriendin genaamt Evelyn. Hij houd met heel zijn hart van haar en zij komt bij hem op de eerste plek.


    Ik breid hem nog wat uit.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:38 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Haha geez, ik wilde mijn personage 23 maken ofzo, maar die van jullie zijn zo jong :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Haha geez, ik wilde mijn personage 23 maken ofzo, maar die van jullie zijn zo jong :p

    Ik dacht er ook al aan om mijn personage iets ouder te maken. Ik zal het veranderen anders is iedereen zo jong en dat is niet leuk.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Why :o


    I don't know xD
    Hij laat me denken aan mijn oom D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    I don't know xD
    Hij laat me denken aan mijn oom D:

    Aha... Bedoel je dan het uiterlijk? Want als dat het is wil ik ook wel zo'n oom.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ubiquitous schreef:
    Haha geez, ik wilde mijn personage 23 maken ofzo, maar die van jullie zijn zo jong :p


    Ja, das wel zo idd.
    Ik denk dat ik mijn personage, de oudere zus, wel 20 laat zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Geen zorgen. Meneertje hoefsmid wordt 25. 8D
    Minstens, wel te verstaan.


    everything, in time

    Mijn char wordt 20 :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn personage is jong tussen al die andere xD ='D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    We hebben ook trainers nodig he, haha (:
    En fijn dat er ook wat oudere personages komen, 24 - 26 klinkt altijd als een awesome leeftijd vind ik juist.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol:
    Dorpeling
    Volledige naam:
    Thalia Aoife Balenciaga
    Thalia betekent bloeiend, Aoife betekent stralend en wordt uitgesproken als EE-fya
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Leeftijd:
    Ze is twintig jaren jong, en wordt 21 op 21 juni, de dag waarop de zonnewende plaatsvindt.
    Uiterlijk:



    Met haar lengte van 1.66 meter heeft ze een normale lengte voor die tijd. Ze heeft altijd wel genoeg eten gehad, waardoor ze wel wat vrouwelijke vormen heeft, maar niet altijd even voedzaam eten waardoor ze toch nog iets te tenger is. Volgens haar vader is Thalia een evenbeeld van haar moeder. Het enige wat ze van haar vader heeft geërfd is de kleur van haar bruine lokken, maar de slag die er in zit heeft ze van haar moeder. Ze draagt haar haar meestal in een vlecht en anders laat ze ze loshangen. Voor feesten steekt ze het soms op. Wat ze nog meer van haar moeder heeft, en wat tevens een van de mooiste dingen aan haar is, zijn haar stormgrijze ogen, die naar de pupil toe overgaan in blauw. In haar ogen zijn al haar gevoelens af te lezen. Daarnaast heeft ze een fijn gezichtje met mooie jukbeenderen en redelijk volle lippen.
    Op haar vingertoppen zitten kleine littekentjes door dat ze soms in haar vingers prikt tijdens het naaien.
    Karakter
    Thalia is stil, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ze verlegen en onzeker is. Ze prefereert rustig gewoon boven lawaaierig, want ze kan nog weleens nerveus worden van grote menigten. Een heel groot fan van feesten is ze dan ook niet. Wat de andere drukte rondom feesten betreft is het maar goed dat ze niet snel gestrest raakt, aangezien ze het rond die tijd vaak erg druk heeft met een maken en naaien van kleding. Qua werk is ze ook eerlijk. Ze zal niet iemand om meer geld vragen dan hij of zij kwijt kan, en ze zal ook niet schandalig veel vragen, maar natuurlijk wel zo dat ze nog rond kan komen. Aan de rijkere mensen vraagt ze vaak wel meer geld voor de kleding, maar dat komt ook doordat het meer tijd kost om hun kleding te maken en omdat die stoffen vaak duurder zijn.
    Daarnaast is ze doelgericht, ze weet wat ze wilt en het is lastig haar van haar mening af te krijgen. Ook is ze passievol en heeft ze veel over voor de mensen waarvan ze houdt. Tegen iedereen is ze wel vriendelijk en goed gemanierd. Als ze iemand niet mag gaat zie die echter uit de weg, omdat ze dan wat meer moeite heeft met vriendelijk zijn.
    Er is niet veel waar ze onzeker over is, maar waar ze wel onzeker is, zijn jongens. Ze weet niet altijd hoe ze met ze om moet gaan en wordt wat nerveus in hun buurt. Ze ergert zich er aan, maar het maakt - zoals al gezegd - haar ook onzeker en stiekem is ze jaloers op de jongevrouwen die gemakkelijk met mannen omgaan en hen zo om hun vingers kunnen winden. Thalia is ook jaloers op vrouwen die een relatie hebben, aangezien ze zelf ook iemand wilt hebben die hartstochtelijk van haar houdt. Het maakt haar een beetje een romantisch typetje. Met jongens halfnaakt zien heeft ze echter niet veel problemen, aangezien ze dat wel gewend is door opmeten van kleding maken.
    Voor de rest is ze betrouwbaar, bijgelovig, kieskeurig en optimistisch.
    Afkomst:
    Thalia komt uit Dahngard en woont al heel haar leven in Hawforth
    Geschiedenis:
    Thalia is de enige dochter van Sofia Avera en Amadeus Balenciaga. Naast haar ouders heeft ze nog een oudere broer van 24, Gabriel, die nogal beschermend is over haar. Sofia was de eigenares van één van de fijnste kledingwinkels in Hawforth en heeft de winkel van haar ouders overgenomen. Van jongs af aan leerde ze Thalia al de fijne kneepjes van het vak, omdat zij degene is die de winkel overneemt. Haar vader is de zoon van een heer uit Tintagel. Als eerst geboren zoon zou hij de plaats van zijn vader innemen, maar dat interesseerde hem totaal niet. Wat hem wel interesseerde zijn mythische wezens en was dan ook vaak te vinden in de buurt van een expert. Uiteindelijk heeft hij zijn recht om zijn vader op te volgen opgegeven, zodat hij rond kon trekken met een expert en zo meer te leren over mythische wezens. Op een gegeven moment belandde bij in Hawforth waar hij Sofia ontmoette. Hij viel als een blok voor haar en besloot in Hawforth te blijven. Inmiddels is hij zelf al vele jaren een expert op het gebied van mythische wezens. Haar broer heeft er ook interesse voor en hij is dan ook het hulpje van Amadeus. Ook heeft hij een vriendin, Mirabelle en hij heeft aan Thalia verteld dat hij van plan is om om haar hand te vragen.
    Thalia heeft een redelijk makkelijk leven gehad, maar met wel als grote tegenslag het overlijden van haar moeder. Thalia was net achttien toen haar moeder overleeft en heeft de kledingwinkel overgenomen, daarnaast werkt ze op het kasteel werkt om mensen te entertainen (in de zin van zingen, dansen, instrument bespelen). Haar muzikale talent heeft ze van haar moeders vader geërfd, die toen hij nog leefde en jonger was soms ook mensen op het kasteel entertainde.
    .Extra:
    Wat niemand weet is dat Thalia interesse heeft in duistere magie. Niet omdat ze macht en invloed wil hebben, maar omdat ze haar moeder wil terug halen van de dood. In haar kamertje boven de winkel heeft ze wat spullen verstopt die daarmee te maken hebben, waaronder boeken. Ze kan redelijk lezen, maar weet toch niet altijd zeker wat er staat. Ze durft echter niemand te vragen om haar te helpen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 17:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Dochter van de heer
    Volledige naam: Camille Ariane -achternaam-
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:
    Camille heeft net als haar zusje groene ogen. Haar ogen komen echter niet ijzig over maar juist opmerkelijk en stralen een vriendelijkheid uit doordat ze vaak sprankelen. Camille heeft volle lippen, die vaak donkerrood gekleurd zijn. Haar haar is donkerbruin gekleurd en zit meestal in een simpele strakke staart. Camille doet niet altijd veel aan haar uiterlijk maar zorgt er altijd voor dat ze niet een uitbundige krullenbos heeft en heeft verschillende manieren gevonden om haar haar op creatieve wijzen stijl weten te krijgen. Als ze dit niet zou doen, zou ze lange krullen hebben, dit is het geval als ze natgeregend is of net uit het bad komt. Hoewel ze stiekem veel liever broeken draagt, hangt haar kledingkast vooral voor met duizenden verschillende jurken. Voordat haar vader ziek werd waren dit vooral kleurige en vrolijke jurken, maar langzamerhand is Camille steeds meer iets donkerdere jurken en wat statigere jurken gaan dragen. Dit zorgt ervoor dat ze soms ouder overkomt dan dat ze in werkelijkheid is. Ze weet hoe graag haar vader haar in een jurk ziet, en dit is precies de reden waarom ze jurken draagt. De jurken zijn altijd anders, Camille zie je niet vaak in een jurk die ze meer dan 3x heeft gedragen. Ook draagt Camille vaak hakken.



    Karakter:
    Camille haar karakter is door de jaren nogal wat veranderd. Was ze vroeger een meer jongensachtig meisje, nu neigt ze steeds meer de damesachtige kant uit te gaan. Ze weet echter niet precies of ze werkelijk zichzelf is of zich gedraagt zoals ze zich hoort te gedragen. Vroeger was ze impulsief, vrolijk en hield ze er van om allerlei grapjes met haar broer en zusje uit te halen. Naarmate Camille ouder werd leerde ze meer dat het van belang was om bepaalde mensen als vriend te houden en haar impulsiviteit en creativiteit werd geremd door het personeel en anderen op en rond het hof. Camille is realistisch maar wil wel graag altijd het goede van alles en iedereen inzien. Ze geeft niet snel op. Je kunt haar een echte doorzetter noemen, maar ze kan ook zo koppig zijn dat ze naar niemand luistert. Van nature is Camille lief en erg zorgzaam. Ze ziet het dan ook als haar taak om zowel voor haar broer en zusje te zorgen. Ze geeft al snel heel veel om mensen en vindt het erg moeilijk om mensen los te laten. Het liefst ziet Camille iedereen blij, en ze doet er dan ook alles aan om haar zusje weer eens echt te zien glimlachen. Doordat ze zich soms zo op anderen richt, vergeet ze -meer dan eens- zichzelf. Haar eigen problemen interesseren zich minder dan de problemen van anderen. Ze praat ook liever niet over zichzelf, en al helemaal niet over haar problemen en geheimen. Haar echte gevoelens houdt ze meer dan eens verborgen, om het simpele feit dat dat wel eens ‘het beste uitkomt’. Camille is niet graag alleen, het liefst heeft ze allerlei mensen om zich heen.

    Afkomst: Dochter van de heer

    Geschiedenis:
    Camille heeft het altijd goed met de hele familie kunnen vinden. Ze was een zorgeloos ondeugend kind dat langzamerhand meer veranderd is in een rustig getemd meisje. Camille vond de pianolessen zo vreselijk dat ze, na een lange tijd, het voor elkaar heeft gekregen om te stoppen. Ze kon er niet veel van. Haar vader vond echter dat ze wat anders muzikaals moest doen en toen heeft ze de harp leren bespelen. Stiekem zingt Camille ook in haar kamer, ze heeft een goede zangstem, maar dit weet niemand. De ziekte van vader kwam ook voor Camille als een schrok. Opeens veranderde er van alles. Camille deed en doet er alles aan om de familie bij elkaar te houden en wil haar zusje weer vrolijk zien. Ze heeft meer taken op zich genomen toen haar vader ziek werd en heeft zich getoond als een echte vrouwe van het volk. Ze staat op ieder moment voor haar broer Kyle klaar, als hij dat nodig heeft. Ze toont zich op belangrijke bijeenkomsten, feestjes, en mengt zich tussen de mensen. Hierdoor is ze een stuk bekender geworden onder het volk. Regelmatig gaat ze het dorp in en geeft ze de armen voedselpakketten. Ook organiseert ze befaamde en perfect georganiseerde feesten, waar alle belangrijke mensen aanwezig zijn. Ze is erg nieuwsgierig en open tegenover de uitverkorenen.

    Extra:
    Camille houdt van kleding en heeft dan ook een kledingkast die uitpuilt. Hoewel Camille meestal vrolijk is, is er op sommige dagen niets met haar te beginnen. Dan heeft ze haar emoties te lang opgekropt en komt alles er in één keer uit. Ze voelt zich dan ellendig en kan zich een hele dag stil op haar kamer opgesloten houden. Wat niemand weet is dat Camille veel druk ervaart, zowel door de ziekte van haar vader als dat ze het als haar taak ziet om iedereen te beschermen, en dat ze hierdoor een drankprobleem heeft opgebouwd. Eerst waren het nog maar een paar drankjes bij de feesten die ze organiseerden, maar het werd steeds meer. Ze laat haar drank soms door hofdames halen, en zegt dat dit voor bepaalde gasten is of voor haar aankomende feest. Ze drinkt echter met gemak een fles wijn leeg in haar eentje op een eenzame avond. Een paar flessen houdt ze verborgen onder haar bed. Het is zelfs zover gekomen dat ze stiekem naar het dorp trekt, geheel in vermomming, om daar zich lam te zuipen in verschillende cafés en kroegen. Het komt nog eens voor dat ze met een vreemdeling in belandt, dan moet ze zich de volgende ochtend zo snel mogelijk terug haasten naar het hof.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 17:30 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ubiquitous schreef:
    We hebben ook trainers nodig he, haha (:
    En fijn dat er ook wat oudere personages komen, 24 - 26 klinkt altijd als een awesome leeftijd vind ik juist.


    Whoe dudes cmon, ze hoeven geen 30 te zijn. 24 minimaal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.