• Zoals jullie weten hou ik van zingen. Ook al zing ik niet goed, krijg ik geen zangles en blablabla houdt het me niet tegen toch covers te blijven maken en originals te blijven schrijven. En voor mijn verhaal Behind The Fame, heb ik dan maar een liedje geschreven.
    Het liedje heet Fight for my life en ik wou jullie mening gewoon eens vragen. Als je commentaar achter laat, schrijf dan iets opbouwend. Ga me niet afkraken, want daar ben ik geen zak mee.

    Alvast bedankt om te luisteren.

    Go schreef:
    (...)

    Misschien ademhalingsoefeningen?

    Zou inderdaad geen kwaad kunnen, maar waar vind ik deze?

    Ik vind het ook niet al te goed. Zoals al een paar keer is aangekaart zijn de lyrics niet goed verstaanbaar, ik vind je stem alles behalve mooi en nogal zagerig. Ik heb het niet eens twintig seconden volgehouden. In die twintig seconden zing je ook te zacht, vind ik dan. Geen idee of dat verbeterd naarmate het einde van het liedje. Misschien dat dat allemaal verbeterd met oefenen.


    Ex astris, sciencia

    Die vind je overal op internet. Typ gewoon ademhalingsoefeningen zang in op Google en je vindt het wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zal zo, als ik op mn laptop ben, even luisteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Go schreef:
    Die vind je overal op internet. Typ gewoon ademhalingsoefeningen zang in op Google en je vindt het wel.

    Oke bedankt =)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dank je =)
    Ik heb ook nog een cover klaar staan, maar persoonlijk vind ik hem niet zo goed =s


    Net zoals de andere vind ik Fight for my life eentonig. Ik ben wel benieuwd naar de cover, daar zitten vaak melodietjes in en zo kan ik een andere oordeel over je geven ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    (...)

    Net zoals de andere vind ik Fight for my life eentonig. Ik ben wel benieuwd naar de cover, daar zitten vaak melodietjes in en zo kan ik een andere oordeel over je geven ;)

    De cover is echt niet zo goed, vind ik persoonlijk. Ik kan veel beter. En ik krijg hem niet op youtube xd

    Ik heb de cover er op gekregen. Ik ben er absoluut zelf niet tevreden over vooral niet omdat ik als ik krachtiger wil zingen verder moet gaan staan omdat mijn laptop anders veel te hard kraakt, wat het voor mij moeilijk maakt om met kracht te zingen omdat mijn laptop dan zeg maar wat crasht. En ik weet dat het een moeilijk liedje is. Misschien te hoog gegrepen, maar tips zijn altijd welkom.
    Cover

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dank je =)
    Ik heb ook nog een cover klaar staan, maar persoonlijk vind ik hem niet zo goed =s


    Ik vind hem wel goed(Y)
    Kan altijd beter, maar ik doe je niet na hoor!


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Renesmee2000 schreef:
    (...)

    Ik vind hem wel goed(Y)
    Kan altijd beter, maar ik doe je niet na hoor!

    Dank je =)

    Voor de cover maak ik misschien beter een apart topic aan?

    Er zit voor mijn gevoel weinig emotie in. Er mag meer emotie in.
    Zoals meerdere mensen zeggen, beetje ademhaling oefeningen.
    Sommige noten die je raakt, vindt ik mooi. Maar sommige ook echt totaal gewoon niet.
    Succes verder :)


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Er zit voor mijn gevoel weinig emotie in. Er mag meer emotie in.
    Zoals meerdere mensen zeggen, beetje ademhaling oefeningen.
    Sommige noten die je raakt, vindt ik mooi. Maar sommige ook echt totaal gewoon niet.
    Succes verder :)

    Dank je en vind je dat er in de cover al meer gevoel zit?

    Om eerlijk te zijn, is de cover niet heel erg goed. Sorry als ik je kwets.
    Er zit duidelijk meer gevoel in, alleen de zang is een stuk minder.
    Persoonlijk zou ik een nummer zingen, wat je raakt en waar je emotie echt in kwijt kan.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Om eerlijk te zijn, is de cover niet heel erg goed. Sorry als ik je kwets.
    Er zit duidelijk meer gevoel in, alleen de zang is een stuk minder.
    Persoonlijk zou ik een nummer zingen, wat je raakt en waar je emotie echt in kwijt kan.

    Nee hoor het kwetst me niet, zolang mensen maar niet gemeen zijn. Oke, dan ga ik zo een nummer zoeken. Bedankt!