• Zoals jullie weten hou ik van zingen. Ook al zing ik niet goed, krijg ik geen zangles en blablabla houdt het me niet tegen toch covers te blijven maken en originals te blijven schrijven. En voor mijn verhaal Behind The Fame, heb ik dan maar een liedje geschreven.
    Het liedje heet Fight for my life en ik wou jullie mening gewoon eens vragen. Als je commentaar achter laat, schrijf dan iets opbouwend. Ga me niet afkraken, want daar ben ik geen zak mee.

    Alvast bedankt om te luisteren.

    Even fine tunen :D

    Filiz schreef:
    Even fine tunen :D

    Hoe bedoel je?

    Emrys schreef:
    De lyrics is leuk alleen het klinkt allemaal eentonig.

    Vestige schreef:
    (...)

    Bedankt voor je reactie.

    Ik vind het niet slecht!
    Blijf oefenen, want je doet het goed.
    (:


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Renesmee2000 schreef:
    Ik vind het niet slecht!
    Blijf oefenen, want je doet het goed.
    (:

    Dank je =)
    Ik heb ook nog een cover klaar staan, maar persoonlijk vind ik hem niet zo goed =s

    Ik bedoel dit niet om af te kraken, maar ik vond het niet goed, ik heb dan ook niet het hele nummer afgeluisterd. De lyrics verstond ik niet eens (ze waren ook niet echt op de maat van de muziek, vond ik) en ik vind je stem gewoon niet prettig om naar te luisteren. Te eentonig, zoals mensen hier al zeggen. Als je wilt blijven zingen omdat je er plezier aan beleefd, moet je dat gewoon blijven doen though.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik bedoel dit niet om af te kraken, maar ik vond het niet goed, ik heb dan ook niet het hele nummer afgeluisterd. De lyrics verstond ik niet eens (ze waren ook niet echt op de maat van de muziek, vond ik) en ik vind je stem gewoon niet prettig om naar te luisteren. Te eentonig, zoals mensen hier al zeggen. Als je wilt blijven zingen omdat je er plezier aan beleefd, moet je dat gewoon blijven doen though.

    Ik begrijp je commentaar. Bedankt voor de reactie =)

    Nog mensen?

    Ik vind het helemaal niet slecht hoor. Het klinkt alleen een tikkeltje depressief vindt ik, en -zoals al gezegd is- eentonig. Ik denk dat je nog heel wat verder kunt komen als je gewoon zangles neemt? Ik vindt de titel van het lied wel leuk. Gewoon meer oefenen, meer verschil in toonhoogte + duidelijker articuleren en je komt er wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ik vind het helemaal niet slecht hoor. Het klinkt alleen een tikkeltje depressief vindt ik, en -zoals al gezegd is- eentonig. Ik denk dat je nog heel wat verder kunt komen als je gewoon zangles neemt? Ik vindt de titel van het lied wel leuk. Gewoon meer oefenen, meer verschil in toonhoogte + duidelijker articuleren en je komt er wel.

    Dank je!! Zangles zou inderdaad handig zijn, maar ik heb al een behoorlijk druk leventje en dat kan er jammer genoeg niet meer bij.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dank je!! Zangles zou inderdaad handig zijn, maar ik heb al een behoorlijk druk leventje en dat kan er jammer genoeg niet meer bij.


    Hmm jammer. Nou ja, je kunt het altijd nog nemen als je meer tijd hebt ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Hmm jammer. Nou ja, je kunt het altijd nog nemen als je meer tijd hebt ;3

    Inderdaad en dat zal ik zeker doen. Bedankt om te luisteren trouwens!

    Nog mensen die tips hebben?

    Alloveryou schreef:
    Nog mensen die tips hebben?


    Misschien ademhalingsoefeningen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.