• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl
    Matt huppeld achter me aan war bij mij al zorgt voor een lachbui, daarna verteld hij iets over een beer en lawine.
    Ik grinnik " Dan gooi ikjou er eerst voor oke"?? En ik glimlach " dat is je plicht als man" en ik steek plagend mijn tong uit
    .
    Ik schiet opnieuw in de lach en kijk Matt aan " Nee hoor schatje ik ga jou niet offeren " waarna ik verder huppel


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Oké, fijn dan weet ik nu ook waarom ik zal sterven als maagd x'D


    *Snapt hem niet* Nou ja oke xD
    Ik ben echt te hyper :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    *Snapt hem niet* Nou ja oke xD
    Ik ben echt te hyper :$


    Mijn derde naam is Hendrika :')
    Snap je het nu ? x'D

    Matt Johnson
    Laurinda zegt dat ze mij voor de beer zal gooien als die er zal zijn, waarna ze me verteld dat dat mijn 'plicht' is als man.
    "It is my Duty to make the womans save, and to kill bears" zeg ik, met een enorm overdreven accent, waarna ik ga marcheren terwijl ik salueer.
    Laurinda schiet opnieuw in de lach en zegt: "Nee hoor schatje ik ga jou niet offeren"
    Ik kijk haar aan met een serieuse blik "Natuurlijk zal je dat niet doen" begin ik serieus "Dan ben je Matty kwijt!" roep ik met een 'o' gezicht "Tenzij.. ja, ik kan die beer makkelijk aan" zeg ik met een wenkbrauwwiebel.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Mijn derde naam is Hendrika :')
    Snap je het nu ? x'D

    Matt Johnson
    Laurinda zegt dat ze mij voor de beer zal gooien als die er zal zijn, waarna ze me verteld dat dat mijn 'plicht' is als man.
    "It is my Duty to make the womans save, and to kill bears" zeg ik, met een enorm overdreven accent, waarna ik ga marcheren terwijl ik salueer.
    Laurinda schiet opnieuw in de lach en zegt: "Nee hoor schatje ik ga jou niet offeren"
    Ik kijk haar aan met een serieuse blik "Natuurlijk zal je dat niet doen" begin ik serieus "Dan ben je Matty kwijt!" roep ik met een 'o' gezicht "Tenzij.. ja, ik kan die beer makkelijk aan" zeg ik met een wenkbrauwwiebel.


    Owwwwwww *Hoog stemmetje* Pijnlijk.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Owwwwwww *Hoog stemmetje* Pijnlijk.


    Yep, komt omdat me pa Hendrik heet -.-
    Kutvent, gaat ie mij opschepen met zo'n lelijke rotnaam -.-


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Yep, komt omdat me pa Hendrik heet -.-
    Kutvent, gaat ie mij opschepen met zo'n lelijke rotnaam -.-


    Het is ook een rot naam -.-"
    Nou ja wees blij dat je niet bij mij in de familie leeft. Want als je onze 2de namen weet ben je abrupt blij met jou naam.
    En ik ken een quizletter en haar 2de naam is Hendrik dus wees maar blijer ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Kan iemand mij zeggen waar ik Loki of Hunter of bijde heen kan sturen? Dan upload ik mijn reacties morgen ochtend]


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Het is ook een rot naam -.-"
    Nou ja wees blij dat je niet bij mij in de familie leeft. Want als je onze 2de namen weet ben je abrupt blij met jou naam.
    En ik ken een quizletter en haar 2de naam is Hendrik dus wees maar blijer ;)


    Ik zal nooit blij zijn met die naam -.-
    Ik ben ermee vernoemd naar mijn vader, de persoon die liever geen kinderen heeft dan geen vrouw.
    De persoon die ik dus zo'n beetje verafschuw. Dus blij zijn met die naam, never.

    En @KiliofDurin,
    Ze kunnen naar de woonkamer komen waar Mabel, Rafael, Juliet(?) zitten in het donker met twee zaklampen op tafel, vanplan een grap uit te halen x'D


    Little do you know

    Laurinda pearl
    ik schud mijn hoofd als hij zegt dat ik hem dan kwijt ben " nee dat doen we niet, matty offeren, kan me geen leven zonder jou meer voorstellen" zeg ik grinnikend.
    als Matt begint overdqt hij die beer makkelijk aankan knik ik actief
    " jaa ik voel me spontaan een heel stuk veiliger met jou Matty!' en ik grinnik waarna ik stop met huppelen en normaal verder loop.
    Tsja ik zou toch nog een stukje moeten lopen...
    "maar Matty jij weet mijn reden van verblijf... Mag ik jouwe weten?". ik twijfelde even straks had zijn verblijf ook te maken met die Camille en ik voelde me al rot genoeg over dat onderwerp...
    " sorry laat maar" en ik ging sneller lopen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Ik zal nooit blij zijn met die naam -.-
    Ik ben ermee vernoemd naar mijn vader, de persoon die liever geen kinderen heeft dan geen vrouw.
    De persoon die ik dus zo'n beetje verafschuw. Dus blij zijn met die naam, never.

    En @KiliofDurin,
    Ze kunnen naar de woonkamer komen waar Mabel, Rafael, Juliet(?) zitten in het donker met twee zaklampen op tafel, vanplan een grap uit te halen x'D


    Ja dat begrijp ik wel.

    Wacht even lees dit. Zet grote ogen op. Lachen mag. Maar ik ga mijn naam sowieso als ik 18 ben veranderen

    †Thirza Mercedes Allysha || mijn zus
    Samantha Ferrari Daisy || ik
    †Tin Range-van rangerover- || mijn broertje
    Chloë Acura Chrysler || Mijn zusje
    Nate Hummer Jaguar || Mijn andere broertje.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kunnen jullie ze daar houden tot morgen houden? Ik heb namelijk maar eens per dag internet, of als ik geluk heb s ochtends en s avonds.


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ja dat begrijp ik wel.

    Wacht even lees dit. Zet grote ogen op. Lachen mag. Maar ik ga mijn naam sowieso als ik 18 ben veranderen

    †Thirza Mercedes Allysha || mijn zus
    Samantha Ferrari Daisy || ik
    †Tin Range-van rangerover- || mijn broertje
    Chloë Acura Chrysler || Mijn zusje
    Nate Hummer Jaguar || Mijn andere broertje.


    Wrm veranderen?
    Tis vet geniaal!
    Als ik later een tweeling-jongens- krijg noem ik ze Oliver&James, als ik 1 blonde zoon krijg dan heet hij Tom, een blond meisje Luna, een meisje met bruin haar zal de naam Emma krijgen..
    Ja, ze krijgen namen van de HP Cast x'D Ik ben erg
    Maar 1. Ik vind het mooie namen, 2. ze hebben allen een betekenis voor mij. Want weetje, ik ga ze niet Fred&George noemen, Draco of Hermione..Das namelijk een beetje té x'D Luna wel, dat vind ik gewoon een best mooie naam x'D
    En als de vader hiermee niet akkoord gaat dan word ik boos x'D
    Maar goed, ik ben gwn een beetje een overrated Potterhead :')


    Little do you know

    Matt Johnson
    Laurinda knikt actief op mijn geklets over dat ik een beer makkelijk aan kan waarna ze roept: "Jaa ik voel me spontaan een heel stuk veiliger met jou Matty!''
    Ik grinnik even "Ja, wie zou zich niet veilig voelen met zo'n gespierde jongen als ik aan haar zijde?" zeg ik met een scheve grijns.
    "Maar Matty jij weet mijn reden van verblijf... Mag ik jouwe weten?" zegt ze dan.
    Ik open mijn mond om antwoord te geven maar ze zegt al: "Sorry laat maar" en ze gaat sneller lopen. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Ik ben hier voor Pete, hij kan niet zonder zijn bescherm engel. Die jongen kan gewoon niet voor zichzelf opkomen, ik heb dat altijd al voor hem gehad" zeg ik terwijl ik gewoon op het zelfde tempo blijf lopen "Dat onze vader stierf was een enorme klap voor hem. Voor mij ook, hoor, maar ik had al een verlies achter de rug, ik wist hoe ik het moest verwerken.. Hij heeft er de laatste tijd enorm last van.. Hij is depressief vanwege zijn enorme spijtgevoelens" ga ik verder "Hij is uit angst niet naar de begravenis geweest, daar heeft hij enorm veel spijt van. Sinds twee jaar er na ging hij pas naar zijn graf, en sinds dien gaat hij er elke ochtend heen" zeg ik zuchtend, ik heb echt medeleven met dat broertje van me..


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Wrm veranderen?
    Tis vet geniaal!
    Als ik later een tweeling-jongens- krijg noem ik ze Oliver&James, als ik 1 blonde zoon krijg dan heet hij Tom, een blond meisje Luna, een meisje met bruin haar zal de naam Emma krijgen..
    Ja, ze krijgen namen van de HP Cast x'D Ik ben erg
    Maar 1. Ik vind het mooie namen, 2. ze hebben allen een betekenis voor mij. Want weetje, ik ga ze niet Fred&George noemen, Draco of Hermione..Das namelijk een beetje té x'D Luna wel, dat vind ik gewoon een best mooie naam x'D
    En als de vader hiermee niet akkoord gaat dan word ik boos x'D
    Maar goed, ik ben gwn een beetje een overrated Potterhead :')


    Haha dat maakt niet uit xD Zelf wil ik altijd al 2 meisjes hebben die de namen, Gwendolyn,Felice,Jacelyn of Pamela dragen :'D Ik hou van zulke namen :$ Als ik een jongen zou krijgen Rafael,George -deze naam heeft een hele speciale betekenis voor me en dat is wel een beetje een moeilijke maar nou ja- of Callum/Calleb dragen :'D Ik vind dat gewoon prachtige namen ook al gebruik ik ze in de rpg xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    lieve matty toch

    Laurinda Pearl
    Ondanks dat ik toch duidelijk had gezegd dat ik het niet meer wilde horen begint Matt te vertellen en ik hou mijn adem ongeveer in, "Ik ben hier voor Pete, hij kan niet zonder zijn bescherm engel. Die jongen kan gewoon niet voor zichzelf opkomen, ik heb dat altijd al voor hem gehad. Dat onze vader stierf was een enorme klap voor hem. Voor mij ook, hoor, maar ik had al een verlies achter de rug, ik wist hoe ik het moest verwerken.. Hij heeft er de laatste tijd enorm last van.. Hij is depressief vanwege zijn enorme spijtgevoelens. Hij is uit angst niet naar de begrafenis geweest, daar heeft hij enorm veel spijt van. Sinds twee jaar er na ging hij pas naar zijn graf, en sinds dien gaat hij er elke ochtend heen"
    Zodra ik een meter of 2 voor hem loop ga ik weer op normaal tempo lopen terwijl ik naar zijn verhaal luister.
    Niks met Camille? Alleen voor zijn broer? Ik laat mijn adem weer los en stop mijn handen in mijn jaszakken.
    "Niet om Camille?" komt er toch zacht uit mijn mond, oh god lau hou je kop.... Ik weet niet eens of hij het gehoord heeft.
    Stomme Camille, waarom zat Camille me zo dwars... Ik voelde me zo damn schuldig terwijl ik heel dat mens niet ken, en Matt amper ken, maar ik weet heel goed hoe het is om iemand te verliezen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign