• Zondagavond was ik opstap en het was super gezellig, iedereen was er. Dus we dronken wat en wat buiten gezeten en zo, en opeens was ik aan't dansen met een van mijn beste vrienden. Het was wel grappig, ik kan altijd lol met hem hebben en zo dus het was op zich wel voor de fun. Tot op een gegeven moment ik met vriendinnen stond te dansen en zo'n meisje naar hem stond te wenken zovan: doe dan iets. Dus ineens voel ik hem achter me komen dansen maar ja, ik vond wel grappig dus ging gewoon door. Maar tijdje later stonden we beetje achteraan (nog steeds te dansen) en niemand leek te letten op ons en toen zoende hij me.

    Dag erna over gepraat maar we waren het er over eens dat we niks voor elkaar voelde, maar dat we geen spijt hebben.
    Alleen nu kan ik bijna nergens anders aan denken en wil ik hem het liefst opnieuw zoenen, terwijl ik toch écht, écht geen gevoelens voor hem heb. En iedereen zit te zeggen dat we leuk zouden zijn samen (ze weten niet dat we hebben gezoend) maar ik zie ons gewoon echt niet samen zijn. Terwijl ik wel helemaal opging in die zoen zeg maar, bij andere jongens bleef ik altijd alles om me heen horen maar bij hem niet.

    Ik vroeg app aan hem: is 't eenmalig? (Dat kostte veel moed hahahah) zegt ie: wie weet.
    En gek genoeg was het niet eens een awkward gesprek. Ik weet niet wat ik moet doen, 't is niet normaal om een van je beste vrienden te zoenen en er vervolgens naar te verlangen??

    thanks for reading


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Okammy schreef:
    Wel, als je hem opnieuw wilt zoenen voel je toch wel wat voor hem? De vraag is alleen wat! En die vraag gaat ook op voor hem, want anders had hij wel nee geantwoord op de vraag of het eenmalig is 8D

    Oftewel, je stelt de verkeerde vraag. De betere vraag is: Wat voel je voor hem? En dat is waar het verwarrend word en ik vrees dat jij de enige bent die daaruit kan komen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 0:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okammy schreef:
    Wel, als je hem opnieuw wilt zoenen voel je toch wel wat voor hem? De vraag is alleen wat! En die vraag gaat ook op voor hem, want anders had hij wel nee geantwoord op de vraag of het eenmalig is 8D

    Oftewel, je stelt de verkeerde vraag. De betere vraag is: Wat voel je voor hem? En dat is waar het verwarrend word en ik vrees dat jij de enige bent die daaruit kan komen.


    -

    Oeeeeeeeh. Ik voel een rom-com opkomen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oeeeeeeeh. Ik voel een rom-com opkomen!


    Hahha hoezo? :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Hahha hoezo? :p

    Gewoon. :Y) Ik heb te veel films gekeken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als hij geen vriendin heeft en jij geen vriend, dan is er niks ernstigs aan de hand.
    Jij moet bepalen of je het nog een keer wil..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."