• muggen?

    Want deze nacht was ik ineens wakker geworden door zo'n stome mug.
    Proberen dood te slaan maar telkens mis en op mijn gezicht geslagen xD
    Don't worry geen blauwe ogen hoor :)

    Dus als je iets weet. Tell me..


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Zonderland schreef:
    Het enige wat ik heb, en wat bij mij werkt (allergie, whoop ._.), is Toco Tholin, dat moet je bij de apotheek bestellen, en het werkt heel goed bij mij!.
    Je kunt er een paar druppels van in je haren en op je kussen doen, en dat zou het moeten voorkomen, mocht je toch worden gebeten door een mug, dan kun je dat zelfde spul er ook op doen - waardoor het verkoelt en het de volgende dag praktisch weg is. :)


    Wow ja dat moet dan inderdaad goed spul zijn dan. Bedankt! : D


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dan moet je het licht ook aandoen;p


    Ja dat doe ik ook hoor. : p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik probeer in de zomer elke dag iets met look te eten. Dat maakt je bloed bitter en dan bijten ze sowieso niet (net als andere parasieten). Resultaat: wanneer je geen look eet, sta je vol :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serendipia schreef:
    Ik probeer in de zomer elke dag iets met look te eten. Dat maakt je bloed bitter en dan bijten ze sowieso niet (net als andere parasieten). Resultaat: wanneer je geen look eet, sta je vol :')


    Wow nog nooit geprobeerd. Maar dat is omdat ik een vriendje heb.
    En dan is het niet zo'n goed idee om look te eten xD Haha Maar das wel een goeie tip van je. Bedankt! : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SteveLoverxX schreef:
    (...)

    Ja dat doe ik ook hoor. : p


    Dan valt het wel mee, ik sla ze ook altijd dood.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dan valt het wel mee, ik sla ze ook altijd dood.



    Ja moet je zien dat je niet ook op je gezicht slaat zoals mij xD
    Mijn liefje lachtte met me xD Haha


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Je moet met iemand in bed ligge, die heel stil ligt.
    Dat is bewezen in onderzoek.. Muggen prikken mensen die heel relaxt en rustig liggen te slapen. Als je veel woelt en draait en onrustig bent, word je dus niet (/minder) gestoken! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je hebt ook van die dingen doe je in een stopcontact moet doen en dan zoemen ze of er komt een geur uit die ze weg houdt. Je moet wel goed tegen geluiden kunnen als je slaapt, want je hoor het namelijk wel overduidelijk.


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    Je hebt ook van die dingen doe je in een stopcontact moet doen en dan zoemen ze of er komt een geur uit die ze weg houdt. Je moet wel goed tegen geluiden kunnen als je slaapt, want je hoor het namelijk wel overduidelijk.


    Antwoord :

    Ja dat heb ik overlaatst ook eens gezien op tv. Ga ik eens binnenkort ook gaan halen.
    Want das soms echt niet te houden pff


    xGREENLEAF schreef op 6 aug 2013 - 14:14:
    Je moet met iemand in bed ligge, die heel stil ligt.
    Dat is bewezen in onderzoek.. Muggen prikken mensen die heel relaxt en rustig liggen te slapen. Als je veel woelt en draait en onrustig bent, word je dus niet (/minder) gestoken!

    Antwoord : Goh ik zou niet weten wie derect. Ma ja ik zou het toch niet doen denk ik xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,