• muggen?

    Want deze nacht was ik ineens wakker geworden door zo'n stome mug.
    Proberen dood te slaan maar telkens mis en op mijn gezicht geslagen xD
    Don't worry geen blauwe ogen hoor :)

    Dus als je iets weet. Tell me..


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Van dat citronella spul. Je hebt er bandjes voor die je bij jezelf om kan doen (dat heeft mijn zusje nu om der enkel heen, want die wordt steeds rond haar enkels gestoken) en je hebt van die dingen ervan die je neer kan zetten. Het werkt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn topics ;)
    Heb het zelfde probleem.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    PercyWood schreef:
    Van dat citronella spul. Je hebt er bandjes voor die je bij jezelf om kan doen (dat heeft mijn zusje nu om der enkel heen, want die wordt steeds rond haar enkels gestoken) en je hebt van die dingen ervan die je neer kan zetten. Het werkt.


    O en weet je waar ik die bandjes zou kunnen halen? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SeaWaves schreef:
    Mijn topics ;)
    Heb het zelfde probleem.


    Lastig he? xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Jezelf insmeren met van dat voor muggen stinkende citronellaspul. Daar heb je van die rollers van. Werkt goed.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Jezelf insmeren met van dat voor muggen stinkende citronellaspul. Daar heb je van die rollers van. Werkt goed.


    Kun je dat in het kruidtvat ook halen? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SteveLoverxX schreef:
    (...)

    O en weet je waar ik die bandjes zou kunnen halen? :)

    Volgens mij gewoon kruidvat... Ik zou gewoon bij een paar drogisten kijken. Er zullen vast allerlei Citronella spullen zijn die je kan gebruiken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    SteveLoverxX schreef:
    (...)

    Kun je dat in het kruidtvat ook halen? :)

    Weet het wel zeker (: Ff bij de kassa vragen waar ze dat spul hebben staan, want ik zou er zo de officiele naam niet van weten.


    ars moriendi

    vapona en nooit de venster opendoen als het licht aan is en ja muggenspul maar dat stinkt (vindt ik )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bedankt al iedereen voor tips en dingen al te zeggen dat zouden helpen. : )


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Raak slaan helpt ook nog wel eens


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het enige wat ik heb, en wat bij mij werkt (allergie, whoop ._.), is Toco Tholin, dat moet je bij de apotheek bestellen, en het werkt heel goed bij mij!.
    Je kunt er een paar druppels van in je haren en op je kussen doen, en dat zou het moeten voorkomen, mocht je toch worden gebeten door een mug, dan kun je dat zelfde spul er ook op doen - waardoor het verkoelt en het de volgende dag praktisch weg is. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    JamesPotter schreef:
    Raak slaan helpt ook nog wel eens


    Dat heb ik geprobeerd. Maar dat is nie gemakkelijk hoor in het donker.
    Moet jij maar eens proberen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    I don't buy things. ^^ Ik laat de muggen me gewoon steken. En dan als het jeukt, neem ik een lepel. (cat) Hou de lepel even onder heet water en druk het snel tegen de bijt. I don't know why, but it stops the itching.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SteveLoverxX schreef:
    (...)

    Dat heb ik geprobeerd. Maar dat is nie gemakkelijk hoor in het donker.
    Moet jij maar eens proberen.


    Dan moet je het licht ook aandoen;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!