• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || Gereserveerd door SeaWeaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Gereserveerd door Tomlinsonz. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Gereserveerd door Cairde.

    Invullijst engelen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Engel van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Invullijst One Direction
    Naam:
    Leeftijd:
    Probleem:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 18:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fans sturen hem haatmail die hij dan leest en waar hij depressief van wordt?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hij heeft liefdesverdriet. Of hij heeft iets illegaals gedaan, en als dat uitkomt is hij dood. Hij piekert er zodanig over dat hij het niet meer ziet zitten. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig jaar
    Probleem: Al sinds hij in One Direction zat kreeg Zayn veel haatmail. Voornamelijk omdat hij ook van Pakistaanse afkomst was en dus een moslim. Hierdoor heeft hij het zwaar gekregen, maar werd gesteund door zijn vier vrienden. Elke keer is hij meer gaan doen omdat ie er niet meer tegenkom. Meer gaan roken, onbewust veel ruzie maken waardoor het dan ook met Perrie is uitgegaan en ga zo maar door. Op een gegeven moment kon hij er gewoon niet meer tegen en is in een zware depressie gekomen. Hierdoor heeft ie een tijdje aan de drugs gezeten, maar is er van afgekickt. Af en toe krijgt hij de behoefte weer en neemt het weer. Nog elke dag leest Zayn de haatmails, hij laat zich alleen buiten zien wanneer hij iets nodig heeft of even uit zijn kamer moet. De rest van het huis gebruikt hij niet eens meer, elke dag zit hij met de gordijnen dicht in zijn slaapkamer en blijft soms hele nachten wakker.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen. Het doet hem dan ook veel pijn dat mensen anders over hem denken. Hij is vaak moe en oververmoeid door de slechte slaap, en ziet er dan ook niet goed uit. Zayn was altijd de stille van de groep, al was het echt een leuke jongen waarbij je veel kon lachen en wie je blindelings vertrouwde. Nu zie je hem nooit meer glimlachen, de laatste keer dat hij dat deed is namelijk best lang geleden. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus, nog altijd. Hoe hij het ook doet, ook al wilt ie het niet, het blijft. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Het is een heel lieve jongen, die gebroken is door alle haat en het leven niet meer positief ziet.
    Extra: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Go schreef:
    We moeten dus nog Tomlinsonz rol af hebben, en de volledige rollen van SeaWaves, Appa en Loian.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat hou ik zelf ook wel bij, Angel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het spijt me, maar aangezien ik een tijdje ga stoppen met Q, schrijf ik me uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hoeveel rollen mag je? Mag ik dan Liam s engel inplaats van Harry?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    In plaats van. Dus we zoeken een nieuwe Harry (:

    IK GA MENSEN HUN GB SPAMMEN MYA.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    A.u.b mij niet ik ben bezig met Niall!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik bedoel mensen voor Harry, liefie. :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oww xD
    Dacht dat je mensen bedoelde die nog hun rol nog niet hadden ingevult xD
    Haha xD Ik heb Niall nu even opgeslagen in een hoofdstuk. Aangezien ik nu popcorn ga halen en daarna lekker ga kijken naar The Heat :Y)
    Thank god for boyfriends


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thank god for being Happy Single.

    :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam:
    Jailee "Lee'' Brooke Melian (Spreekt uit als (Jeelie)
    Leeftijd:
    19
    Engel van:
    Liam
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Lee word als een echt bitch boven in de hemel gezien. Het maakt haar dan ook echt niks uit aangezien ze toch altijd mensen voor haar klaar heeft staan ongeacht ze boos zijn. Als Lee iets in haar hoofd heeft is ze vastbesloten het uit te voeren. Hierbij hetzelfde dus. Lee heeft niet echt geluk op het gebied jongens. In de hemel is ze al een paar keer bedrogen en de meeste jongens ziet haar als een sexbeest terwijl ze nog maagd is.
    Extra:
    Liam is haar eerste opdracht.

    (Innerlijk komt)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 18:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De meisjes kunnen elkaar wel zien toch?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Go schreef:
    Thank god for being Happy Single.

    :Y)


    Beter dan een ex-vriendje die je nog elke avond een liefdes verklaring geeft met een valse gitaar en 5 bloempotten niet meer hebben


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial