• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || Gereserveerd door SeaWeaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Gereserveerd door Tomlinsonz. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Gereserveerd door Cairde.

    Invullijst engelen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Engel van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Invullijst One Direction
    Naam:
    Leeftijd:
    Probleem:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 18:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam:
    Harry Edward Styles
    Leeftijd:
    19
    Probleem:
    Harry is ongelukkig omdat zijn ouders bijna nooit thuis zijn en als ze thuis zijn dan word hij mishandeld en als ''Niets'' gezien.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Harry is echt de flirt van de groep. Aan zijn gezicht kan je dat ook eigenlijk al merken. Net zoals je aan zijn haar kan merken dat hij ontzetend ijdel is. Zijn haar moet namelijk altijd goed zitten als hij de deur uitgaat en hij moet altijd zijn gelukskam in zijn linkerzak hebben zitten. Op school is Harry heel anders dan thuis. Hij is een van de populairste jongens van de school. Thuis kan je dat alleen nooit merken. De vriendin van zijn moeder zorgt al bijna 10 jaar voor Harry. Geen wonder dat hij haar meer als een moeder ziet. Ze zijn ook nog buren. Bij haar kan Harry gewoon zich zelf zijn. Ook al weet hij dat echte manen noot huilen. Van binnen gaat hij kapot van vedriet.
    Extra:
    X

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 16:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abelard --> Appa :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Anae Faye Clouds.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Engel van: Harry.
    Uiterlijk:


    Anae heeft lange blonde haren tot net over haar billen, wat meestal in een vlecht over haar schouder hangt. Haar ogen zijn blauw met een erg vriendelijke uitstraling waardoor velen haar vertrouwen. Ze heeft een lengte van 1.71m, en omdat ze in haar jeugd op aarde anorexia heeft gehad kun je dat nog lichtelijk zien in haar figuur. Doordat ze een engel is heef Anae geen oneffenheden of littekens meer op haar lichaam staan, en is deze dus vrijwel volledig egaal.
    Innerlijk: Anae is wat betreft haar innerlijk ook net een engel. Ze is vriendelijk, iemand aan wie je je geheimen vertelt. Omdat ze ook zeker niet lelijk is en vrij zelfverzekerd hebben ze haar gekozen om Harry te verleiden. Ze is zelden bevooroordeelt, al is ze wel makkelijk boos te maken.
    Extra:

    -De rest komt nog.-

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 9:38 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Appa schreef:
    Abelard --> Appa :Y).


    Natuurlijk, haha. Ik was gewoon aan Abelard gewend :$


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Faceclaim voor Karen Gillan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil wel mee doen, maar ik twijfel tussen de jongens die over zijn. :/


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Rosemay Louise Lockheart
    Leeftijd: Bijna 18 jaar
    Engel van: Louis Tomlinson
    Uiterlijk:


    Klik
    Innerlijk: Rosemay is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Rosemay wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Rose erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Rose vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Rose erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Rose staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Rose meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Go schreef:
    (...)

    Natuurlijk, haha. Ik was gewoon aan Abelard gewend :$


    Na Appa komt Malcolm of gewoon weer Abelard [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niemand meer?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Niemand meer?


    Ik had gevraagt of ik Niall mocht reseveren op de vorige pagina maar ik sta er niet bij ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik had gevraagt of ik Niall mocht reseveren op de vorige pagina maar ik sta er niet bij ;)



    Niet gezien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)


    Niet gezien.


    Maakt niet uit hoor ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mag ik Louis?

    Mag ik dan maar Liam? :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Yeah, hijs vol :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.