• Of opblazen, misschien is een explosie meer bevredigend. Ik ben dat programma echt helemaal zat. (cat)

    Sinds eergisteren heb ik een nieuwe laptop. Het was een heel gedoe om alles wat in iTunes stond op een goede manier over te zetten en mijn iPod vervolgens met de nieuwe computer te laten synchroniseren, maar dat is onderhand - eindelijk - gelukt. Het huidige probleem draait om de podcasts, want daar ben ik niet zo lang geleden naar begonnen te luisteren. Het punt is dat hij afgespeelde afleveringen niet meer op mijn iPod touch wil laten zien. Alles staat nog wel gewoon in iTunes, maar op mijn iPod zelf laat hij alleen dingen zien die zijn gemarkeerd als nieuw. Dit geldt zowel voor de podcast app als het gewone onderdeel met muziek (waar de podcasts staan als je de app daarvoor verwijdert). Het helpt ook niet als ik afleveringen via de zoekfunctie probeer te vinden, want ze staan er blijkbaar gewoon niet meer op, maar ze staan wél in iTunes, en als ik ze via mijn iPod nog eens download staan ze daarna zelfs dubbel in iTunes. Ook op mijn iPod, tot ik ze heb afgespeeld, want dan verdwijnen ze automatisch weer in het niets of stelen Harry's onzichtbaarheidsmantel of weet ik het. Ik heb voor zover ik weet ook overal ingesteld dat hij afleveringen niet hoort te verwijderen, dus ik snap er helemaal niets van dat hij dat op mijn iPod toch doet. Ik erger me hier echt ontzettend aan, want ik wil ze er gewoon op hebben staan en dat zou me geen uren moeten kosten. ><

    Ik heb ook al van alles gegoogled, maar het helpt allemaal niet. Mocht iemand dus de magische oplossing weten, vertel het me alsjeblieft. Ik beloof virtuele koekjes en taart als beloning. En puppy's, of kittens als je die liever hebt. Kuikentjes misschien?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nooit last van iTunes, maar ik heb een Macbook dus ja, beiden Apple ^^
    Maar eh, volgens mij staat er iets niet goed in je instellingen dan..


    To infinity and beyond •