• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, Daisy of Dais (:


    ;) Af en toe noemt Lily mij Apple xD Aangezien ik zoveel van appels hou en spullen van Aple heb ;'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    ;) Af en toe noemt Lily mij Apple xD Aangezien ik zoveel van appels hou en spullen van Aple heb ;'D


    Haha


    16 - 09 - '17

    Ik heb drie voornamen en één daarvan is een mannelijke naam, dus die staat niet zo mooi xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik heb drie voornamen en één daarvan is een mannelijke naam, dus die staat niet zo mooi xp


    Zeg het maar! :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xSunshineee schreef:
    Ik heb drie voornamen en één daarvan is een mannelijke naam, dus die staat niet zo mooi xp


    Nu ben ik nieuwschierig Syl D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sylvie Hendrik Maria


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Sylvie Hendrik Maria


    Ik ken een Hendrik :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik ken een Hendrik :Y)


    Ja, ik ken er meerdere xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, ik ken er meerdere xp


    Haha :'D Mijn Hendrik is die buurman met die soft ijs Machine :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik reageer vanaaf wss Nietmeer, halve paniek aanval hiero xd ik reageer morgen wel weer(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha :'D Mijn Hendrik is die buurman met die soft ijs Machine :'D


    Hahahah, mijn nonkel (dus ook mijn peter waardoor ik die naam dus heb) en mijn neef.


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    Ik reageer vanaaf wss Nietmeer, halve paniek aanval hiero xd ik reageer morgen wel weer(:


    Oh ok


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hahahah, mijn nonkel (dus ook mijn peter waardoor ik die naam dus heb) en mijn neef.


    Aaaaaaah :Y) Ik weet dus echt niet meer wat een Nonkel is xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    Ik reageer vanaaf wss Nietmeer, halve paniek aanval hiero xd ik reageer morgen wel weer(:


    Oke ;) Doeg ome Jaymi :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Aaaaaaah :Y) Ik weet dus echt niet meer wat een Nonkel is xD


    Oom


    16 - 09 - '17