• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp

[ topic verplaatst door een moderator ]

16 - 09 - '17

SeaWaves schreef:
    (...)

Wees blij dat je normale namen heb dit zijn die van mijn broertjes mijn zus en zusje en de mijne:

Thirza Mercedes Allysha || mijn zus
    Samantha Ferrari Daisy || ik
    Tin Range-van rangerover- || mijn broertje
    Chloë Acura Chrysler || Mijn zusje
    Nate Hummer Jaguar || Mijn andere broertje.

DUS WEES GODVERDOMME BLIJ DAT JE NAMEN NIET ZIJN VERNOEMD NAAR AUTOMERKEN!!!
    Ja ik ben er pis nijdig over xD
    WIE VERNOEMT ZIJN KIND NOU NAAR EEN AUTO MERK!!!!

*probeert haar lach in te houden* OMG. HAHA. Dat is echt triest man. Dat is is echt niet leuk ):

I don't want you to die, I want you to suffer.

Appa schreef:
    (...)

o_o.

Inderdaad. Nee serieus ik maak dus echt geen grapje hier over. Mijn zusje heeft de minst erge vind ik zelf Acura. het is niet zo een bekend auto merk, Maar die auto's zijn wel facking mooi :$

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Appa schreef:
    (...)

Gimme pic.

Lukt niet, slechte belichting hier D:

I don't want you to die, I want you to suffer.

Stylez schreef:
    (...)

*probeert haar lach in te houden* OMG. HAHA. Dat is echt triest man. Dat is is echt niet leuk ):

Ben een vrouw ;) Ik vind mijn pa echt ziek. Nou ja ik haat hem toch en ik laat toch op mijn 18de mijn naam veranderen naar Daisy dus.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Daisy kijk is!

Wat vind je?

16 - 09 - '17

SeaWaves schreef:
    (...)

Ben een vrouw ;) Ik vind mijn pa echt ziek. Nou ja ik haat hem toch en ik laat toch op mijn 18de mijn naam veranderen naar Daisy dus.

Dus eigenlijk noem jij Samantha en niet Daisy? Waarom wist ik dat niet? En ik vind Samantha best een mooie naam. Kan ik je toch Sam of Sammie noemen fzo? xp

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    Daisy kijk is!

Wat vind je?

LEUK :D

SeaWaves schreef:
    (...)

LEUK :D

Really? Thanks (:

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Dus eigenlijk noem jij Samantha en niet Daisy? Waarom wist ik dat niet? En ik vind Samantha best een mooie naam. Kan ik je toch Sam of Sammie noemen fzo? xp

Ik noem me al sinds ik kan spreken al Daisy maar je mag me best Sam noemen :P

SeaWaves schreef:
    (...)

Ik laat al mijn namen weghalen op mijn achttiende en gewoon Brooke houden. Waarschijnlijk als tweede naam Esmée, want die vind ik wel mooi.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

SeaWaves schreef:
    (...)

Ik noem me al sinds ik kan spreken al Daisy maar je mag me best Sam noemen :P

Sam, Daisy
    Daisy, Sam
    Wat hoor je liever? xp
    Maar, ik ben Daisy nu al zo gewoon

16 - 09 - '17

Appa schreef:
    (...)

Ik laat al mijn namen weghalen op mijn achttiende en gewoon Brooke houden. Waarschijnlijk als tweede naam Esmée, want die vind ik wel mooi.

Ik hou gewoon al mijn namen, heb ik ook aandenken aan mijn oma

16 - 09 - '17

Appa schreef:
    (...)

Zou ik ook doen ;) Ik zet Daisy al eerste naam en ik doe Samantha als tweede naam ;)

xSunshineee schreef:
    (...)

Sam, Daisy
    Daisy, Sam
    Wat hoor je liever? xp
    Maar, ik ben Daisy nu al zo gewoon

Kies jij maar. Het liefst Dais aangezien ik daar in het dagelijkse leven gewoon mee aangesproken wordt ;)

SeaWaves schreef:
    (...)

Kies jij maar. Het liefst Dais aangezien ik daar in het dagelijkse leven gewoon mee aangesproken wordt ;)

Ja, Daisy of Dais (:

16 - 09 - '17