Cairde schreef:
(...)Kan je mijn reactie's niet lezen? Ik zeg dat ze niet dezelfde rechten als ons moeten hebben. Als je beter had gelezen had ik gezegd dat er ook dieren rechten moesten komen. Wat is jouw probleem überhaupt? Waarom probeer jij in disscusie te gaan? Het is een stelling en iedereen heeft zijn mening. Mensen zijn gewoon geen dieren en dieren zijn geen mensen. Mijn mening kan je niet veranderen.
Oh, what my problem is?
Nou, vooral het feit dat jij me het gevoel geeft dat ik niet mag discussiëren of dat je me anders gaat afsnauwen.
Dit ìs een discussieplek, en als je er niet tegen kunt plaats je hier beter geen reacties. Dat is mijn probleem.
Ik probeer in discussie te gaan omdat ik het fijn vind te discussiëren, omdat ik dat graag doe, omdat je daar veel uit kunt leren.
Maar anyhow, ik geef mijn mening, jij geeft jouw mening, we discussiëren. Ik probeer je niet met mijn mening op te zadelen, ik zeg dat ik dat vind en dat dat mijn mening is.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried