• lalala ik heb al iets

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 14:13 ]

    Schrijf over iets wat je interesseert of leuk vindt, of waar je veel over weet. Dan is het vaak gemakkelijker om te schrijven. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Een schrijver/schrijfster hoort zelf zijn eigen verhalen en dus ook zijn eigen verhaallijnen te verzinnen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Een schrijver/schrijfster hoort zelf zijn eigen verhalen en dus ook zijn eigen verhaallijnen te verzinnen.


    I know I know. Maar ik heb dus echt geen flauw idee. Al posten jullie trefwoorden, dan ben ik al helemaal gelukkig =D

    Schrijf over iets wat je écht heel leuk vind. Een band, een film, een liedje, iets wat je interesseert. Als een verhaal te lang is, dan kan je kiezen om er een Stand Alone van te maken.


    Chaos is a ladder.

    Wat ook helpt is gewoon naar liedjes te luisteren. Luister gewoon eens naar de lyrics en kijk wat voor beeld je daarbij krijgt. Je kunt dan altijd daar een verhaal uit gaan opbouwen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Thanks iedereen! Ik zal het zeker proberen en brainstormen etc.
    Ik laat dit topic nog even staan voor het geval dat iemand met een super chill idee komt! =)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:55 ]

    Amperton schreef:
    (...)

    I know I know. Maar ik heb dus echt geen flauw idee. Al posten jullie trefwoorden, dan ben ik al helemaal gelukkig =D


    Begin met het thema, probeer dan om het thema wat personages te verzinnen en laat uit de personages het plot voortvloeien.

    Goede thema's naar mijn mening zijn:
    - Wraak, Gerechtigheid, loyaliteit, herinneringen, realiteit, leven, hoop, oneindige duisternis, dood en bedenk zo maar voort.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    --> Slotje op aanvraag van de maker


    Miep