• Ik zie al mijn hele leven sterretjes, de hele tijd. 's Nachts duidelijker vanwege de donkere achtergrond. Het zijn gewoon stipjes die heen en weer bewegen, ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt. Ik ben al door de dokter op verschillende dingen getest toen ik was jonger was, maar er is niets uitgekomen, het is verder ook niet hinderlijk en ik ondervind er helemaal geen last van. Ik vroeg me enkel af of meerdere mensen dat misschien ook hebben. :3 En of jullie misschien weten hoe het kan, of er een reden bij jullie voor is.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het ook. Vooral 's avonds of als ik in mijn bed lig. Ik denk dat anderen het ook hebben, denk ik, want ik zie het al vanaf mijn geboorte.


    Some people are art and do art at the same time

    Geen sterretjes maar wel hele kleine stipjes overal, en met klein bedoel ik ook echt heel erg klein. Not even sure if thats abnormal. :'D

    Moore schreef:
    Ik heb het ook. Vooral 's avonds of als ik in mijn bed lig. Ik denk dat anderen het ook hebben, denk ik, want ik zie het al vanaf mijn geboorte.


    Ja, ik ook. Of in ieder geval zolang ik me kan herinneren. Vroeger deed ik nog wel eens alsof het een beschermend veld om me heen was haha. Maar ik ken verder echt niemand die het altijd heeft.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    Geen sterretjes maar wel hele kleine stipjes overal, en met klein bedoel ik ook echt heel erg klein. Not even sure if thats abnormal. :'D


    Dat zijn de zogenoemde sterretjes haha. Het zijn geen letterlijke sterretjes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zijn de zogenoemde sterretjes haha. Het zijn geen letterlijke sterretjes.

    Ja, ik snapte dat het geen echte sterretjes waren, maar oké. Dan heb ik dat dus ook haha.

    Aaah ik dacht altijd dat ik de enige was :D
    Als klein meisje dacht ik altijd dat het gewoon in de lucht zat, dus als ik dan aan mijn moeder vroeg wat die vreemde heen en weer springende lichtjes in de lucht waren keek ze me aan van wtf heb ik voor een kind gebaard. Ik weet niet echt wat het is, maar ja, ik vind het in ieder geval redelijk vermakelijk om naar te kijken als ik me verveel 's nachts.


    i put the fun in funeral

    Ik zie soms alleen uit het niets strepen en vlekken (altijd 4 zwarte en 1 rode) wat ook heel raar is =/ maar verder niet..
    maar als de sterretjes die jij ziet net zoiets is als mouches volantes zou je het misschien kunnen opzoeken..?
    ik weet dat mouches volantes vlekjes/troebelingen voor je ogen zijn..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zijn de zogenoemde sterretjes haha. Het zijn geen letterlijke sterretjes.

    En als je je ogen dichtdoet zie je ze ook. Ik dan.


    Some people are art and do art at the same time

    Overbelasting van de oogzenuwen, my guess.
    Ik heb het ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij ben ik juist de abnormale hier :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Moore schreef:
    (...)
    En als je je ogen dichtdoet zie je ze ook. Ik dan.


    Ik ook, maar dan duidelijker en met meer vormen/heftiger. Maar dit is vooral als het net licht geweest is. Hoe langer het donkerder is, hoe minder het word.


    Your make-up is terrible

    ChetUbetcha schreef:
    Ik zie soms alleen uit het niets strepen en vlekken (altijd 4 zwarte en 1 rode) wat ook heel raar is =/ maar verder niet..
    maar als de sterretjes die jij ziet net zoiets is als mouches volantes zou je het misschien kunnen opzoeken..?
    ik weet dat mouches volantes vlekjes/troebelingen voor je ogen zijn..


    *googlet*
    Aah ziek dat heb ik ook 8D


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook, maar dan duidelijker en met meer vormen/heftiger. Maar dit is vooral als het net licht geweest is. Hoe langer het donkerder is, hoe minder het word.

    Ah, me too. Of als je eens hevig in je ogen wrijft en dat voor een tijdje. Als ik m'n ogen dan open, zei ik nog steeds blauwe/rode vormpjes over m'n hele ogen, dus ik zie voor een paar seconden niks meer, maar daarna verdwijnen ze.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:56 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dit heb ik ook en ik maar denken dat ik de enige was :') en ik heb af en toe een piep in mijn oor. Beide heb ik al sinds mijn geboorte. Heel erg vervelend vind ik het omdat ik die sterretjes vooral overdag krijg. Hierdoor stapte ik ook een keer mis met gym en verzwikte mijn enkel. -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ChetUbetcha schreef:
    Ik zie soms alleen uit het niets strepen en vlekken (altijd 4 zwarte en 1 rode) wat ook heel raar is =/ maar verder niet..
    maar als de sterretjes die jij ziet net zoiets is als mouches volantes zou je het misschien kunnen opzoeken..?
    ik weet dat mouches volantes vlekjes/troebelingen voor je ogen zijn..


    Die heb ik ook ja, het is net alsof je van die virussen onder een microscoop ziet haha. Maar die sterretjes zijn echt heel wat anders.


    Your make-up is terrible