• Heey hallo allemaal even ter promotie van mijn nieuwe verhaal ‘The product of a dysfunctional family’. Hij gaat over Lena, Tokio Hotel, Nena en Cinema Bizarre zullen ook aan bod komen.. maar dat merk je vanzelf wel. Hier komt de proloog..

    ~Proloog~

    Mijn naam is Lena en ik ben 17 jaar. Ik woonde tot vanmorgen bij mijn ouders. Maar bureau jeugdzorg vond het beter mij uit huis te plaatsen wegens de constante ruzie tussen mijn ouders en mij. Ze vonden het beter dat ik bij mijn tante in Duitsland ging wonen. Mijn tante is cool en mijn oom ook wel en ze hebben een groot gezin van maar liefst 4 kinderen. Mijn tante en oom hebben samen een band genaamd NENA. Mijn tante’s bijnaam is dan ook Nena. Maar ik noem haar liever Gabriele of Gabri. Ze wonen in een villa in Hamburg. En met haar kinderen kan ik het ook goed vinden. Vooral met Larissa die trouwens samen met Sakiaz even oud is al mij.

    Dit ben ik.. Dit is Lena.. The product of a dysfunctional family.


    The product of a dysfunctional family.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:22 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb jou quiz gedaan die is echt geweldig

    ik heb jou quiz gedaan die is echt geweldig


    He dankje.. dat vind ik echt super om te horen.. Dit is een hele andere manier van schrijven dan bij mijn andere quizlets.. dus het was even afwachten of er wat uit kwam.. maar tot nu toe ben ik ook erg tevreden over het resultaat al zeg ik het zelf(A):D

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Lena word gedwongen om bij haar familie in Duitsland nadat de kinderbescherming haar uit huis geplaatst heeft. Larissa is haar nicht maar tevens ook haar beste vriendin. Door het verhaal heen worstelt Lena met haar te kort aan zelfvertrouwen en het feit dat ze niemand meer kan en wil vertrouwen. Door alle onzeker en angstigheden in de loop der tijd heeft ze een eetstoornis die door iedereen gezien word, behalve door haarzelf.

    Zal ze de mensen om haar heen de kans geven Lena te helpen om haar leven weer op de rails te krijgen? Of zal ze weer gekwetst worden? Juist datgene waar ze zo bang voor is. De mensen om haar heen proberen het allemaal alleen maar goed te doen, maar dat word niet altijd zo gezien en opgevat door Lena zelf.

    Het feit dat haar tante wereldberoemd is maakt de hele situatie ook niet echt makkelijker. Duitse roddelbladen willen het echte verhaal te horen krijgen, waardoor meer en meer pers het zeventien jarige meisje lastigvallen.

    Zullen haar tante en haar vrienden haar kunnen helpen? Of zal het alleen maar erger worden en zal ze bezwijken door de druk die op haar, nog zo jonge, schouders rust?


    Ja, het heeft heeeeel erg lang geduurd voor Kirsten verder schreef, maar ze is weer begonnen. Dus voor diegene die nog interesse hebben, veel lees plezier (nerd)(krul).

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    YES! Eindelijk <3
    Ik ga het helemaal overnieuw lezen, gewoon omdat dit verhaal zo mooi geschreven is.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:37 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ghehe dankje Ils, ik voel me helemaal gevleid :'DDDD -knuf-


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh eindelijk! :'D
    Dan ga ik als ik straks weer thuis ben, mooi weer verder lezen! :9~