Ik ben hier nieuw en had al gelijk een ideetje, dus als je wilt meedoen just join
Het is 2013 , het is net zomervakantie geweest en iedereen gaat naar school, waar onder 2 nieuwe leerlingen , een prins en prinses, alleen weet natuurlijk niemand dit over hun, alleen de prins kent de prinses en de prinses kent de prins, dit puur omdat hun ouders al jaren oorlog met elkaar voeren, hierdoor haten ze elkaar ook verschrikkelijk terwijl ze elkaar nog nooit hebben ontmoet. Ze klieren elkaar dan ook continu , zoals vergif in elkaars eten doen, niet waar ze dood aan gaan natuurlijk, dingen zoek maken etc. Er ontstaan dan ook 2 kanten, de vrienden van de prins en de vrienden van de prinses. Als ze bij toeval bij een biologie werkstuk samen moeten gaan werken vreest iedereen voor het ergste, dit is in het begin ook het geval, maar als ze elkaar steeds beter leren kennen, en steeds meer respct voor elkaar krijgen worden ze verliefd, alleen een probleem, hun liefde is verboden
Wie kan je zijn?
De prinses (by me) xjustmeself.simpsite.nl ~ Liv
De prins ( Als er meerdere mensen deze willen spelen houd ik een auditie, schrijf in 5 regels wat er door de prins heen gaat als hij de prinses voor het eerst ziet)
Vrienden van de prins of prinses
Vijhanden van de prins of prinses
Een gewoon mensje
Have Fun!
- Home
- Forum
- Speeltopics
- Romeo en Juliet maar dan anders :))
Romeo en Juliet maar dan anders :)) - Speeltopics
-
28 juli 2013 - 21:4228 juli 2013 - 21:43
Mag ik meedoen met een vriendin van de prinses? Zoja, kan je dan iemand kiezen? www.kerspatchicoo.startje.be
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape
28 juli 2013 - 21:45Tuurlijk
Fenna?28 juli 2013 - 21:46Oké, Fenna is goed, en zou ik ook de jongen kunnen spelen of er toch auditie voor kunnen doen? Zo ja: choose a boy.
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape
28 juli 2013 - 21:48Kerspatchico schreef:
Oké, Fenna is goed, en zou ik ook de jongen kunnen spelen of er toch auditie voor kunnen doen? Zo ja: choose a boy.
Tuurlijk go a head
Bradley?28 juli 2013 - 21:49Oké, hij is goed ^^
28 juli 2013 - 21:52Leuk dat je nieuw bent ,je verhaallijn lijkt wel leuk ,maar ik begrijp 'het auditie doen' niet... :x
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH
28 juli 2013 - 21:54Lumineers schreef:
Leuk dat je nieuw bent ,je verhaallijn lijkt wel leuk ,maar ik begrijp 'het auditie doen' niet... :x
Jeahh Thankyou
Als er meerdere mensen de jongen willen spelen(de prins) dan moeten ze allemaal in 5 regels beschrijven wat er door hun personage heen gaat als ze de prinses het eerste zien.
Hier kies ik voor mijn gevoel degene uit die het beste in dit verhaal past28 juli 2013 - 21:56Hmm ,maar een vraagje is dit voor een story ? Of een RPG? (Role play game) ,want dit kan ik niet meteen uit je post halen ?
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH
28 juli 2013 - 21:56Lumineers schreef:
Hmm ,maar een vraagje is dit voor een story ? Of een RPG? (Role play game) ,want dit kan ik niet meteen uit je post halen ?
Rpg28 juli 2013 - 22:00Dat zou je dan beter in je beginpost zetten ,want het is wat verwarrend ^^
+ Als je een personage wilt spelen ,moet dat dan ,één van jouw zelfgemaakte personages zijn van je site? Of mag je die zelf verzinnen ?
(Als je die zelf zou mogen verzinnen ,dan zou ik misschien wel mee willen doen )I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH
28 juli 2013 - 22:01Die mag je toch verzinnen, dat deed ik toch ook?
28 juli 2013 - 22:06Kerspatchico schreef:
Die mag je toch verzinnen, dat deed ik toch ook?
Oh ,ik begreep het niet echt met die websites en namen :x Anders mag ik de prins reserveren of auditie doen ?I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH
28 juli 2013 - 22:12Lumineers schreef:
(...)
Oh ,ik begreep het niet echt met die websites en namen :x Anders mag ik de prins reserveren of auditie doen ?
Ja tuurlijk ~ auditie