• Ja, omg ik ben zo blij :D er komt dus een potc 5 !!

    Johnny, die momenteel druk bezig is met het promoten van zijn nieuwe film The Lone Ranger, zegt zich overwerkt te voelen. Het is voor hem hoog tijd om wat gas terug te nemen. Gelukkig hoeven de fans niet abrupt afscheid te nemen van de acteur. Hij zegt nog mee te werken aan het vijfde deel van de Pirates of the Caribbean-films en het vervolg op Alice in Wonderland.

    Bron: MSN entertainment


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Awesome. *O* Ik krijg nooit genoeg van Johnny als Jack Sparrow en ik ben allang blij dat die andere twee eruit zijn, zonder hen vind ik de films veel beter. En dan ook nog een vervolg op Alice!


    Your make-up is terrible

    Sommige films gaan echt te ver met vervolgen, maar met Johnny Depp is het toegestaan vind ik.
    Sowieso vind ik de PotC-films erg mooi ookal was de vorige film iets minder sterk. Ik blijf genieten. :Y)

    Really!? :9~:9~


    26 - 02 - '16

    Dit staat op Wikipedia: "On January 14, 2013 Disney announced that Pirates of the Caribbean 5 would be released on July 10, 2015.".

    Ik kan amper wachten. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Stoppen ze dan nooit? Ik vind het nu echt wel te veel worden.


    comfort in c h a o s

    Draculea schreef:
    Sommige films gaan echt te ver met vervolgen, maar met Johnny Depp is het toegestaan vind ik.
    Sowieso vind ik de PotC-films erg mooi ookal was de vorige film iets minder sterk. Ik blijf genieten. :Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ook een 6.
    Dat werd al bekend gemaakt toen 4 in de bios was. ;D


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Daae schreef:
    Alsjeblieft zeg. Ze gaan die serie wel heel erg uitmelken. Ik zal nog kijken naar het concept en ik zal de film ook zeker kijken, maar voor mij is het nu een beetje overflow.


    dit, ik vond deel 4 eigenlijk ook al niet zo heel goed meer.. plus jonny depp ging toch stoppen met acteren? wordt het dan een POTC film zonder Depp of..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Newton schreef:
    Dat was echt twee jaar geleden al gezegd volgens mij :'D Deel 6 was toen volgens mij ook meteen bevestigd.
    Als een enorme Johnny Depp fan vind ik het altijd leuk om Jack Sparrow weer te zien, maar deel 4 was voor mij zo'n gigantische teleurstelling dat ik eigenlijk wel goed vind zo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    dit, ik vond deel 4 eigenlijk ook al niet zo heel goed meer.. plus jonny depp ging toch stoppen met acteren? wordt het dan een POTC film zonder Depp of..?

    Nope, Johnny zit er in. Sterker nog; hij is de enige naam die tot nu toe bekend gemaakt is.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Okay. Leuk.
    Maar ik ga niet kijken. Ik heb het niet zo met POTC.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Was al langer bekend, maar ik vind het belachelijk. Ze hadden gewoon moeten stoppen na deel twee. Uitgemolken filmseries, bah.


    ars moriendi

    Dat was allang bekend.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    omg ik volgde het verhaal na deel 2 al niet meer.


    everything, in time

    Draculea schreef:
    Sommige films gaan echt te ver met vervolgen, maar met Johnny Depp is het toegestaan vind ik.
    Sowieso vind ik de PotC-films erg mooi ookal was de vorige film iets minder sterk. Ik blijf genieten. :Y)


    Hahha, vind ik ook.


    -