• Ja, omg ik ben zo blij :D er komt dus een potc 5 !!

    Johnny, die momenteel druk bezig is met het promoten van zijn nieuwe film The Lone Ranger, zegt zich overwerkt te voelen. Het is voor hem hoog tijd om wat gas terug te nemen. Gelukkig hoeven de fans niet abrupt afscheid te nemen van de acteur. Hij zegt nog mee te werken aan het vijfde deel van de Pirates of the Caribbean-films en het vervolg op Alice in Wonderland.

    Bron: MSN entertainment


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Jaa.. Dat was toch al een poos bekend?
    Of heb ik al die tijd gedroomd? xd


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dat wist ik al. Maar het zou ook raar zijn als het nu stopt. De black pearl moet toch ooit uit de fles komeb?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dat wist ik al. Maar het zou ook raar zijn als het nu stopt. De black pearl moet toch ooit uit de fles komeb?


    Dan sliep ik dus toch niet. :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oh ik dacht dat ze juist niet verder wilde...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Alsjeblieft zeg. Ze gaan die serie wel heel erg uitmelken. Ik zal nog kijken naar het concept en ik zal de film ook zeker kijken, maar voor mij is het nu een beetje overflow.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat was echt twee jaar geleden al gezegd volgens mij :'D Deel 6 was toen volgens mij ook meteen bevestigd.
    Als een enorme Johnny Depp fan vind ik het altijd leuk om Jack Sparrow weer te zien, maar deel 4 was voor mij zo'n gigantische teleurstelling dat ik eigenlijk wel goed vind zo.


    Caution first, always.

    Daae schreef:
    Alsjeblieft zeg. Ze gaan die serie wel heel erg uitmelken. Ik zal nog kijken naar het concept en ik zal de film ook zeker kijken, maar voor mij is het nu een beetje overflow.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Newton schreef:
    Dat was echt twee jaar geleden al gezegd volgens mij :'D Deel 6 was toen volgens mij ook meteen bevestigd.
    Als een enorme Johnny Depp fan vind ik het altijd leuk om Jack Sparrow weer te zien, maar deel 4 was voor mij zo'n gigantische teleurstelling dat ik eigenlijk wel goed vind zo.



    Jaa, ik vond het ook heel jammer dat deel 4 niet aan mijn wensen voldeed. Maar Johnny is gewoon geweldig als Jack. En daarom mogen er van mij nog wel 100 films komen, hoe slecht ook.

    Maar 4, 5 en 6 hebben een eigen verhaal he. Die horen niet meer bij 1, 2 en 3. Die zijn eerst met een boek geschreven en toen verfilmd. 4, 5 en 6 niet. En daarom vind ik 4 minder goed.. Het is totaal anders en zit weinig verhaal in.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik had er geruchten over gehoord.. Maar het is dus echt zo. Yay! (:


    :)

    Ik wist het ook nog niet hoor ^^. Dat van Alice ook niet.
    Ik ben eigenlijk best verbaasd dat er "zoveel" mensen de laatste film niet goed vonden. Het plot was misschien inderdaad niet zo ingewikkeld als bij de eerste drie, maar dat neemt voor mij niet weg dat ik de film zelf wel mooi vond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vervolg op Alice in Wonderland! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sinds de eerste film is het naar mijn mening niet egt beter geworden,
    hoewel ik naar de derde film weer een beetje hoop had.
    Maar ja, de vierde kwam weer over alsof de serie niet genoeg uit gemelkt was.
    Eigenlijk hadden ze na de derde film moeten stoppen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    De films zijn er inderdaad niet beter op geworden, maar ik kijk ze met alle plezier!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Conquistador schreef:
    Vervolg op Alice in Wonderland! :9~


    + Ik vind het nu wel erg veel worden. Ik was zelf al wel klaar bij deel 3.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Yeah, I knew that ;P I don't really know what to expect. Of: zo'n compleet uitgemolken verhaal, of toch een waardig vervolg.


    Tijd voor koffie.