• Welkom in de schrijfwedstrijd van Moore! Ik heb toestemming van Yoda.



    De story! Het best neem je hier een abo op om informatie etc. bij te kunnen houden.

    DE REGELS
    -Je houdt je in alle tijden aan de huisregels, doe je dit niet, wordt je zonder pardon de wedstrijd uitgeschopt, zonder discussie.
    -Je kraakt andermans werk niet af! Opbouwende kritiek is wel toegestaan, maar houd het respectvol!
    -Ik wil geen vormen van plagiaat zien.
    -Je levert in om Moore en Escritura een pb te sturen.
    -We blijven respectvol tegen elkaar.
    -Ik werk met een joker, gebruik dit echt wanneer het niet anders kan. Heb je een joker in gebruik, staat het bij je naam.
    -We houden rekening met de mensen die dyslexie hebben. Wil je het melden als je het hebt, zo kunnen wij dat weten. Dit komt naast je naam in de deelnemerslijst te staan.
    -Ik zoek maximaal zestien deelnemers, er is geen minimum.
    -Denk goed na voordat je je inschrijft, ik heb het liefst mensen die de GEHELE wedstrijd meedoen en niet in het midden ermee stoppen.
    -In totaal zullen er zes rondes/opdrachten zijn, dus de wedstrijd zal ongeveer 6 weken duren.
    -GEEN hulp vragen aan betá-readers! Anders beoordelen we voor niets.
    -Je geeft ALTIJD naamsveranderingen door, dit zodat we verwarring kunnen voorkomen.
    -Wanneer je afwezig bent deze vakantie geef je het ook door, dit komt naast je naam in de deelnemerslijst te staan.

    UITSTEL, DEADLINES EN DE JOKER
    -Zoals al gezegd werk ik met een joker, gebruik deze verstandig want je kan hem maar één keer inzetten!
    -Je mag best uitstel vragen, maar uitstel mag je vragen TOT de dag voor de deadline, dan krijg je drie dagen extra.
    -De deadline is altijd om 23:59! Lever je het in om 00:00, ben je gewoon te laat!
    -Je wordt gewaarschuwd één dag voor de deadline als je nog niet hebt ingeleverd.

    PUNTENTELLING
    15p <-- Creativiteit - ben je creatief bezig geweest?
    15p <-- Uitvoering van de opdracht - heb je je aan de opdracht gehouden?
    25p <-- Originaliteit - is het origineel genoeg? Zie je het niet vaker voorbij komen?
    25p <-- Spelling en grammatica - is de spelling en grammatica voldoende?
    10p <-- Alineagebruik/interpunctie - heb je vaak genoeg alinea's gebruikt? Hoe heb je met de interpunctie gewerkt?
    10p <-- Ingeleverd (op tijd, of..) - heb je hem op tijd ingeleverd?

    JURY - VOL! -
    - Moore // Emma > wedstrijdhouder.
    - Escritura // Lizz


    DEELNEMERS
    1 ~ Verwelken // Gail
    Opdracht 1: Ingeleverd

    2 ~ Mulford // Laura
    Opdracht 1: Ingeleverd

    3 ~ Square // Inge
    Opdracht 1: Ingeleverd

    4 ~ Thysia // Amber
    van 7 tot 12 aug. weg
    Opdracht 1: Uitstel

    5 ~ Macabre // Michelle
    Opdracht 1: Uitstel

    6 ~ SeaWaves // Daisy
    Dyslectisch
    Opdracht 1: Uitstel

    7 ~ Draculea // Laura
    Opdracht 1: Een dag uitstel

    8 ~ Loian // Fren
    Opdracht 1: Ingeleverd

    9 ~ Aravis // Leah
    Opdracht 1: Uitstel

    10 ~ xMissMarije // Marije
    van 18 tot 23 aug. weg
    Opdracht 1: Ingeleverd

    11 ~ Reid // Jana
    Opdracht 1: Ingeleverd

    12 ~ Katherina // Ekaterina
    Opdracht 1: Ingeleverd

    13 ~ VintageGirl // Joan
    Dyslectisch
    Opdracht 1: Ingeleverd

    14 ~ GwenxVeer // Vera
    Opdracht 1: Uitstel

    15 ~ Lizor // Lisa
    Opdracht 1: Uitstel

    16 ~ ChetUbetcha // Lilyan
    Opdracht 1: Ingeleverd

    >Naamsveranderingen doorgeven!
    >Afwezigheden doorgeven!


    VERVANGERSLIJST
    1 ~
    2 ~
    3 ~
    4 ~
    5 ~
    6 ~
    7 ~
    8 ~
    9 ~
    10 ~
    11 ~
    12 ~
    13 ~
    14 ~
    15 ~
    16 ~
    >Naamsveranderingen doorgeven!
    >Afwezigheden doorgeven!




    PRIJZEN
    Ik hoop niet dat jullie alleen meedoen voor de prijzen, want ik heb niet echt credits bij me -misschien de andere jurylid wel-, dus hopelijk doen jullie het om de eer en om de plezier.
    Dus daarom heb ik niet echt een prijs, iedereen krijgt gewoon reclame als bedankje dat je meedeed ;]

    OPDRACHTEN
    Opdracht 1
    In de eerste opdracht moeten jullie iets met de vier seizoenen doen. Hieronder zien jullie een lijstje met de seizoenen. In het topic post je welke seizoen je wilt, dus NIET via pb/gb.
    Dus mensen, kies een seizoen en wees creatief!
    Max. 4 mensen bij een seizoen.
    Min. 500 woorden, max. 1500 woorden.

    Herfst - Macabre, Aravis, Mulford en SeaWaves VOL
    Zomer - Lizor, ChetUbetcha, Pompeji en Thysia VOL
    Winter - Draculea, Katherina, Sever en Reid VOL
    Lente - VintageGirl, Square, GwenxVeer en xMissMarije VOL

    Deadline: 3 augustus 23:59
    Uitstel vragen tot: 2 augustus 23:59
    Deadline uitstel: 6 augustus 23:59



    Groetjes, Emma

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:21 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mulford schreef:
    (...)
    Ik snap je laatste zin niet goed, bedoel je dat degene die uitstel hebben dat die beoordelingen later online komen dan degenen die op tijd hebben ingeleverd of...?

    Als je geen uitstel hebt, en je levert je inzending in, dan gaan wij hem zo snel mogelijk beoordelen. Als we alle beoordelingen hebben van alle inzendingen van diegenen die geen uitstel hebben, gaan die beoordelingen online komen te staan.
    Daarna wachten we tot de mensen met uitstel hebben ingeleverd. Als die allemaal hebben ingeleverd, beoordelen wij die ook. En dan pas komen ze online te staan. Snap je het nu wat meer?


    Some people are art and do art at the same time

    xMissMarije schreef:
    Ik ben net terug van anderhalve dag terug en van de week heb ik de opdracht ingeleverd. Blijkbaar is hij niet aankomen, ik zal het dan nog een keer sturen naar jullie.

    Oepsie, hij kwam de eerste keer wel aan. Ik heb hem al beoordeeld, maar ik ben vergeten 'Ingeleverd' bij je naam te zetten.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Als je geen uitstel hebt, en je levert je inzending in, dan gaan wij hem zo snel mogelijk beoordelen. Als we alle beoordelingen hebben van alle inzendingen van diegenen die geen uitstel hebben, gaan die beoordelingen online komen te staan.
    Daarna wachten we tot de mensen met uitstel hebben ingeleverd. Als die allemaal hebben ingeleverd, beoordelen wij die ook. En dan pas komen ze online te staan. Snap je het nu wat meer?

    Jeps. Got it.


    Ex astris, sciencia

    Reid heeft uitstel.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Oepsie, hij kwam de eerste keer wel aan. Ik heb hem al beoordeeld, maar ik ben vergeten 'Ingeleverd' bij je naam te zetten.


    Geef niks, kan gebeuren. Omdat ik die gastenboek bericht keek, had ik hem alsnog verzonden.

    Mag ik uitstel?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    GwenxVeer schreef:
    Mag ik uitstel?

    Yes.


    Some people are art and do art at the same time

    Kan ik please uitstel? Mijn nichtjes zijn logeren hier, dus ik kan pas zondag weer schrijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou ik 1 extra dag kunnen krijgen?

    Thysia schreef:
    Oh fuck, mag ik ook uitstel, ik heb al een groot deel, maar voor de zekerheid.

    Ok, komt allemaal goed ^^


    Some people are art and do art at the same time

    http://www.quizlet.nl/chapters/1097457/gt-1-lt/

    Morgen krijgen jullie hem in Pb, beloofd. Ik heb nu alleen echt geen tijd meer.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik moet nog een paar beoordelingen klaarmaken, morgen krijgen jullie alle beoordelingen online, inclusief die van Lizz, als zij het ook af heeft.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zet nu alvast wat beoordelingen online.


    Some people are art and do art at the same time

    Oepsie, ik moet weg! Er is nu één beoordeling online gezet, als ik terugkom komt er wel meer. Excuses!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:29 ]


    Some people are art and do art at the same time