• Neeee. :(
    Ik heb een valkparkietje, genaamd Benedict (vernoemd naar Benedict Cumberbatch), ik heb hem in huis genomen nadat hij op de kinderboerderij is aangevallen door eerst andere vogels en toen een kat. Hij kon niet meer vliegen en was zielig, dus ging ik hem verzorgen (zoals ik vaker deed met vogels die speciale zorg nodig hadden).
    Nu, sinds ongeveer een maand, had kleine Benedict een nieuw verenpak en kon hij redelijk vliegen. Zijn kooi stond ook altijd open in mijn kamer, zodat hij dag en nacht rond kon vliegen, als hij dat wilde.
    Hij was niet echt tam, kwam alleen naar mij toe als hij dat wilde, maar floot wel altijd gezellig met mij. Zijn zogenoemde "Coco-deuntjes". (Geleerd van een papegaai Coco) Ik had mijn raam ook gewoon altijd op een kier, hij vloog er nooit door.

    En vandaag, was ik in de badkamer en hoorde ik opeens Benedict schreeuwen, alsof hij buiten was. Dus ik stormde naar boven, naar de zolder, om te kijken of ik me vergiste. Maar helaas.. Kleine Benedict was inderdaad door de kier naar buiten gevlogen. Hij zat in de grote boom op het pleintje voor mijn huis.

    Dus ging ik naar buiten, om te kijken of ik hem kon pakken. Hij floot zijn vrolijke coco-deuntjes toen hij me zag en schreeuwde hard.
    Ik kreeg hem niet te pakken.
    Maar ik ben vandaag (net weggegaan), twee weken niet thuis omdat ik op pas op het huis van mijn vriendin.
    En Benedict was er nog niet toen ik wegging. En nu stortregent en onweert het ook nog!
    Ik ga er eigenlijk van uit dat kleine Benedict nooit meer terugkomt en het niet overleefd..
    Maar papa probeert vanmiddag, na de regen, of hij zijn kooi buiten kan zetten.. Of Benedict dan komt. Ik hoop het.
    Vind het heel rot als hij zo aan zijn einde moet komen.
    en heel rot dat ik niks kan doen.

    Dit moest ik kwijt.
    Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt, met wat voorn dier dan ook?
    :(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Balen zeg.
    Mijn vader heeft een jaar of vijf geleden een vogel van ons weg laten vliegen, en hetzelfde heeft mijn moeder anderhalve maand geleden per ongeluk gedaan. Stelletje idioten. ^^


    Bad decisions make good stories.

    ik hoop dat ie terugkomt, en wel leuk dat je hem naar benedict cumberbatch hebt vernoemt ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Awh <3
    Toen ik klein was liet me moeder een parkiet van me wegvliegen ;(


    -

    Ahh, dat is echt heel rot! Ik heb zelf veel parkietjes en papegaaitjes gehad (nu een kaketoe), maar ik kortwiek ze altijd om te voorkomen dat ze wegvliegen. Voortaan altijd de ramen dicht als je ze loslaat! En ik hoop dat je 'm terugvind.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik denk dat het officieel gedaan is met Benedict.. ;(
    Door het noodweer van gisteren, kan hij het niet overleefd hebben, of is hij heel ver weggevlogen om te vluchten en weet de weg niet meer terug..
    Want ze horen hem allemaal niet meer, bij mij in de buurt. En niemand ziet hem meer.
    Stiekem hoop ik dat hij weggevlucht is en ergens anders overleefd..
    Maar ik weet het niet.
    Arme stakker.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    xGREENLEAF schreef:
    Ik denk dat het officieel gedaan is met Benedict.. ;(
    Door het noodweer van gisteren, kan hij het niet overleefd hebben, of is hij heel ver weggevlogen om te vluchten en weet de weg niet meer terug..
    Want ze horen hem allemaal niet meer, bij mij in de buurt. En niemand ziet hem meer.
    Stiekem hoop ik dat hij weggevlucht is en ergens anders overleefd..
    Maar ik weet het niet.
    Arme stakker.


    Ahh.. :c
    Sterkte
    (Al hoop ik alsnog dat hij het overleefd heeft en terugkomt)


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    (...)
    Fuck, dat is ziek. Daar kun je mensen voor aangeven, weet je dat?


    We zijn ook naar de politie gegaan. Maar die kon er niks aan doen.
    Maar die vader van die gast zit nu in de gevangenis en die moeder is terug gevlucht naar Turkije. :Y)
    Dus dat maakt het wel een klein beetje goed. Maar als nog het is gewoon weg walgelijk.
    Maar ik ben blij dat ik verhuist ben.

    Oke nu weer even OT
    Ik vind het echt sneu voor jou. Hopelijk heeft hij het overleeft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial