• Ik ben een serie aan het maken van Quizzen genaamd 'Will you survive?'. Hierbij neem ik gewoon telkens een mythisch wezen en daar vorm ik een klein verhaal omheen. Ik was hier vorig jaar mee begonnen maar heb er toen niet aan verder gewerkt, maar nu ga ik het afmaken! Ik heb net mijn tweede quiz (werewolf) ervan afgerond, succes met invullen!


    Leuk, maar ik heb geen tijd om ze te maken. Daarom mijn topics ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Oeh, I like them ^^ Ik heb ze allebei gedaan. Bij de vampier ging ik dood, omdat ik terug vocht (Lolz, mijn vrienden noemen mij een vampier, maar een aanval overleef ik niet :p) en bij de weerwolf bleek ik er zelf ook één te zijn en leefde nog lang en gelukkig ^^


    Happy Birthday my Potter!

    De vampier heeft me gedood, maar de weerwolf en ik zijn soulmates. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    Oeh, I like them ^^ Ik heb ze allebei gedaan. Bij de vampier ging ik dood, omdat ik terug vocht (Lolz, mijn vrienden noemen mij een vampier, maar een aanval overleef ik niet :p) en bij de weerwolf bleek ik er zelf ook één te zijn en leefde nog lang en gelukkig ^^

    Dus eerst ga je dood door een vampier en vervolgens ben je samen met een weerwolf. Gezellig. :Y)

    Draculea schreef:
    (...)
    Dus eerst ga je dood door een vampier en vervolgens ben je samen met een weerwolf. Gezellig. :Y)


    Jup, logisch toch ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ging dood bij de vampier omdat ik terugvocht en ik was niet zo interessant volgens de weerwolf.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Weerwolf heb ik overleefd, Vampier was ik een 'silly human' hehe.


    Pretty is just a pretty word.