• -

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 17:58 ]


    -

    No offence -


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    No offence -



    none taken, ik wil haar graag dit topic laten zien, zodat ze inziet hoe idioot ze zich wel niet gedraag.


    -

    Sinistre schreef:
    No offence -



    Waar slaat dat plaatje nou op? Ze vraagt om hulp, ik vind dat je nogal onbeleefd reageert op deze manier. Niet dat ik je wil aanvallen, want ik vind je anders best grappig op het forum, maar soms houd je je best in.

    En sorry Gail, ik weet niks ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Waar slaat dat plaatje nou op? Ze vraagt om hulp, ik vind dat je nogal onbeleefd reageert op deze manier. Niet dat ik je wil aanvallen, want ik vind je anders best grappig op het forum, maar soms houd je je best in.

    En sorry Gail, ik weet niks ;s


    Nee het was zeker niet bedoelt tegen haar, maar het verhaal is nogal apart. Het enige wat ik kan bedenken is het nogmaals met je moeder te bespreken en dat ze je daarop moet vertrouwen. Misschien dat jullie samen een keer naar de dokter kunnen om je probleem te bespreken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou je moeder dit laten lezen en dan samen naar een arts. Die kan je/jullie vast beter helpen dan wij.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Ik zou je moeder dit laten lezen en dan samen naar een arts. Die kan je/jullie vast beter helpen dan wij.

    I agree with this.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Scholar schreef:
    Ik zou je moeder dit laten lezen en dan samen naar een arts. Die kan je/jullie vast beter helpen dan wij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Met boulimia eet je juist alles, vaak in grote hoeveelheden van over de 2000 kcal. Dus wat je moeder denkt klopt sowieso niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Met boulimia eet je juist alles, vaak in grote hoeveelheden van over de 2000 kcal. Dus wat je moeder denkt klopt sowieso niet.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    boulimia is een eetstoornis waarin je jezelf niet onder controle kan houden tijdens het eten, je dwang om te eten is te groot.
    Vaak doe je dit stiekem en de dwang is zo groot dat ze pas kunnen stoppen als ze onderbroken worden door iemand of als hun maag het niet meer trekt.
    Na eten (of het hebben van eetbuien) krijg je een spijtgevoel en om overgewicht tegen te gaan ga je braken, laxeermiddelen of andere medicijnen gebruiken, stoppen met eten (volledig) of overdreven sporten.

    Mijn tip is om met je moeder naar de huisarts te gaan,,, hij kan uitleggen hoe boulimia beschreven staat volgens de richtlijnen van de DSM-4... Verder zijn er documentaires over boulimia. Laat die je moeder zien en waarschijnlijk ziet ze dat het gedrag van iemand met een eetstoornis vaak opvalt.
    En werkt dat niet,, dan heb je zelf nog altijd iets geleerd :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Scholar schreef:
    Ik zou je moeder dit laten lezen en dan samen naar een arts. Die kan je/jullie vast beter helpen dan wij.


    26 - 02 - '16

    Hey, weet je wat niet nuttig is bij diarree na het eten van bepaalde dingen? Het op internet zetten en om advies vragen.

    Hey, weet je wat wel nuttig is bij diarree na het eten van bepaalde dingen? Naar een dokter gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Flannery schreef:
    (...)
    I agree with this.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het is inderdaad slimmer om dit met een dokter te bespreken, die gaat je beter kunnen helpen en zal het probleem waarschijnlijk ook aan je moeder kunnen uitleggen. Veel succes er mee!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.