• Hallo ^^

    Ik weet dat beetje een stomme vraag is maar ik wil zo graag schrijven maar alles wat ik heb lijkt geen verhaal lijn te hebben? Heeft er iemand een leuk idee voor een verhaal. Maakt niet uit over wat :)

    Laat iets weten;


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Een verhaal moet uit jezelf komen :) Wat vind jij interessant om te lezen? Wat zijn jouw interesses?
    Je kunt altijd nog samen met iemand schrijven :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    Een verhaal moet uit jezelf komen :) Wat vind jij interessant om te lezen? Wat zijn jouw interesses?
    Je kunt altijd nog samen met iemand schrijven :)


    Dat is geen slecht idee; ^^ dankje.

    En over dat interesse gedeelte is geen probleem; Gewoon een beetje schrik dat niemand het gaat willen lezen...


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    Dat is geen slecht idee; ^^ dankje.

    En over dat interesse gedeelte is geen probleem; Gewoon een beetje schrik dat niemand het gaat willen lezen...

    Het is gewoon een risk dat we nemen moeten bij een story schrijven.


    -

    Ik wil je wel helpen met schrijven ^^
    Al moet ik bekennen dat ik ook niet heel veel inspiratie heb op dit moment...

    x


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Hashirama en Madara die seks hebben met elkaar *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    Dat is geen slecht idee; ^^ dankje.

    En over dat interesse gedeelte is geen probleem; Gewoon een beetje schrik dat niemand het gaat willen lezen...

    Op Q heb je daar een grote kans op. Ik heb ook maar één lezer, nou en? Er kunnen er later altijd nog bij komen en als je schrijven toch leuk vindt maakt het niet uit hoeveel lezers je hebt.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Op Q heb je daar een grote kans op. Ik heb ook maar één lezer, nou en? Er kunnen er later altijd nog bij komen en als je schrijven toch leuk vindt maakt het niet uit hoeveel lezers je hebt.


    Pijnlijk maar waar...
    Ik heb ook gewoon geen zin om over iets te schrijven dat super populair is gewoon om lezers te krijgen;

    *respect :)


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Hashirama schreef:
    Hashirama en Madara die seks hebben met elkaar *.*


    Ik veronderstel dat dat fantastisch moet zijn, maar ik heb totaal geen idee wie dat is ;p ghihi;


    >*< \\***Firefly***// >*<

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    Dat is geen slecht idee; ^^ dankje.

    En over dat interesse gedeelte is geen probleem; Gewoon een beetje schrik dat niemand het gaat willen lezen...


    Dan maak je reclame voor jezelf ^^ laat maar weten als je begint ^^ Dan beloof ik te komen kijken :D


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Dan maak je reclame voor jezelf ^^ laat maar weten als je begint ^^ Dan beloof ik te komen kijken :D


    Awww das zo lief!! ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Je hoeft niet bang te zijn dat niemand het wilt lezen. Bij mij is het altijd zo dat hoe minder ik me van lezers aantrek, hoe meer ik er krijg. Dat komt gewoon omdat je dan het verhaal volledig de vrije loop laat gaan, en het daarom vaak origineler is. En er zijn altijd mensen die gewoon 'vallen' op originele verhalen.
    En zelf al heb je 0 lezers, zolang je het maar graag schrijft, dan heb je geen lezers nodig.
    Je kunt altijd gaan brainstormen. Gewoon dingen opschrijven die je aanspreken en deze dan eventueel combineren. Of luister een willekeurig liedje en probeer daar een verhaal bij te verzinnen. Of in de actualiteit kun je vaak ook wel aansprekende dingen terugvinden.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Je hoeft niet bang te zijn dat niemand het wilt lezen. Bij mij is het altijd zo dat hoe minder ik me van lezers aantrek, hoe meer ik er krijg. Dat komt gewoon omdat je dan het verhaal volledig de vrije loop laat gaan, en het daarom vaak origineler is. En er zijn altijd mensen die gewoon 'vallen' op originele verhalen.
    En zelf al heb je 0 lezers, zolang je het maar graag schrijft, dan heb je geen lezers nodig.
    Je kunt altijd gaan brainstormen. Gewoon dingen opschrijven die je aanspreken en deze dan eventueel combineren. Of luister een willekeurig liedje en probeer daar een verhaal bij te verzinnen. Of in de actualiteit kun je vaak ook wel aansprekende dingen terugvinden.



    Wow dankjewel;
    :)


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Hashirama schreef:
    Hashirama en Madara die seks hebben met elkaar *.*


    hahaha , hier moest ik even hardop om lachen !
    Mag vast wel , toch ?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Histoire schreef:
    Je hoeft niet bang te zijn dat niemand het wilt lezen. Bij mij is het altijd zo dat hoe minder ik me van lezers aantrek, hoe meer ik er krijg. Dat komt gewoon omdat je dan het verhaal volledig de vrije loop laat gaan, en het daarom vaak origineler is. En er zijn altijd mensen die gewoon 'vallen' op originele verhalen.
    En zelf al heb je 0 lezers, zolang je het maar graag schrijft, dan heb je geen lezers nodig.
    Je kunt altijd gaan brainstormen. Gewoon dingen opschrijven die je aanspreken en deze dan eventueel combineren. Of luister een willekeurig liedje en probeer daar een verhaal bij te verzinnen. Of in de actualiteit kun je vaak ook wel aansprekende dingen terugvinden.


    Precies !
    Ik heb zelfs op Word gewoon een story gemaakt , alleen voor mezelf !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    (...)

    Precies !
    Ik heb zelfs op Word gewoon een story gemaakt , alleen voor mezelf !


    Ik heb ook heel veel verhalen op word. En als ik ze dan op Ql zet, leest niemand het. Dat is best deprimerend, maar ik ga er dan van uit dat ik van andere verhalen houd en dat er vanzelf wel iemand komt die het leest..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.