• Hi!
    Ik overweeg om een 3DS te kopen (vooral voor Layton en Pokemon),
    maar ik had wat vraagjes voor degene die er ook één gekocht hebben.

    1. Heeft iemand een 3DSXL gekocht? Is die fijn? Hij lijkt mij namelijk té groot.
    2. Kun je een 3DS met een Ds-lader opladen?
    3. Vinden jullie 'm het geld waard?
    4. Waar hebben jullie hem gekocht?
    5. Weet iemand er leuke spelletjes voor?

    Alvast bedankt!

    x


    Nypmh > Yaspis

    1. Heeft iemand een 3DSXL gekocht? Is die fijn? Hij lijkt mij namelijk té groot.
    Ik was eerder aan het twijfelen over dat een gewone 3DS te klein ging zijn, maar ik heb gisteren een gewone 3DS gekocht en het valt goed mee. Het is 'normaal', dus een XL kan wel een beetje té zijn misschien. :p
    2. Kun je een 3DS met een Ds-lader opladen?
    Nee, je krijgt bij aankoop van een 3DS een nieuwe of je koopt hem apart als je een 3DS koopt
    3. Vinden jullie 'm het geld waard?
    Nu wel, want hij is al enorm in prijs gezakt. De vriend van mijn zus heeft er eentje voor 300 euro gekocht.. o.O
    4. Waar hebben jullie hem gekocht?
    tweedehands, maar voor België is Dreamland het goedkoopst. (+- 160 euro voor een 3DS en +- 180 voor een 3DSXL)
    5. Weet iemand er leuke spelletjes voor?
    Pokémon X & Y :x
    Style Boutique 2
    (beide nog niet getest)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 16:45 ]


    Let the Night embrace you

    Ik heb nog steeds m'n Nintendo DS lite, en ik ben er blij mee (joehoe)


    To infinity and beyond •

    1. Neen. Ik heb een gewone.
    2. Nee. Denk ik dan, heb ik nog niet uitgeprobeerd.Maar er zit een lader bij als je die koopt, dus ik zou niet weten waarom je die ds lader nog zou nodig hebben?
    3. Ja.
    4. Free record shop/ Game mania maar dat is al wel een hele tijd geleden.
    5. Kid Icarus is wel een leuk spel.


    Ex astris, sciencia

    Vivere schreef:
    Ik heb nog steeds m'n Nintendo DS lite, en ik ben er blij mee (joehoe)


    Ja, ik ook, maar ik wil heel graag Pokemon X&Y en Layton 5, 6 en verder gaan spelen. Bij sommige speelgoedwinkels zijn de normale DS-spellen al helemaal uit de schappen verdwenen.

    Ik heb ook even op Marktplaats geneusd, maar bij sommige zitten geen laders. Daarom ^^

    Ik overweeg hem ook hier te kopen, maar hier ben ik nog nét iets te arm voor.


    Nypmh > Yaspis

    1. Ik heb een 3DSXL. Ik vind 'm heel fijn. Als ik nu een gewone in mijn handen krijg, zou ik die te klein vinden haha.
    2. Nee, die moet je apart kopen. Naaieraai.
    3. Aye, sir! ^^
    4. E-Plaza, maar die volgens mij failliet. :'D
    5. Mario Kart 7, Super Mario 3D Land. Luigi's mansion. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    I wish I had money for the 3DS... en voor Pokemon want dat is zowat het enige wat ik speel. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Vivere schreef:
    Ik heb nog steeds m'n Nintendo DS lite, en ik ben er blij mee

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 17:24 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    1. Ik heb geen idee, wij hebben thuis de normale 3DS
    2. Nope
    3. Als je hem nu koopt redelijk, eerst was 'ie veel te duur toen 'ie net in verkoop ging
    4. Bart Smit
    5. Super Mario 3D land, Mario kart 7, Alle Laytons,


    Do what people say you can't.

    1. Heeft iemand een 3DSXL gekocht? Is die fijn? Hij lijkt mij namelijk té groot.
    Nee, ik heb een normale 3DS, want als je een 3DS XL zo koopt, krijg je hem zonder lader mee. Die moet je maar apart kopen, vinden ze.
    2. Kun je een 3DS met een Ds-lader opladen?
    Neen, je krijgt er een speciale bij.
    3. Vinden jullie 'm het geld waard?
    Ja, want er zijn leuke spellen op, alleen is het nadeel wel dat wél alle spellen op de 3DS kunnen, maar de spellen van de 3DS niet op andere DSsen.
    4. Waar hebben jullie hem gekocht?
    Uhm, volgens mij heb ik hem bij BartSmit vandaan.
    5. Weet iemand er leuke spelletjes voor
    Animal Crossing[ben ik helemaal verslaafd aan], sowieso is Pokémon ook leuk. Professor Layton. Mario kart


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Requille schreef:
    I wish I had money for the 3DS... en voor Pokemon want dat is zowat het enige wat ik speel. :')

    Ik heb op de 3DS van mijn broertje gespeeld. Zie amper verschil qua 3D shit. Het enige wat ik awesome vind is de Augmented Reality optie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb Zero Escape: Virtue's Last Reward op mijn Vita. Dat is een spel dat ook op de 3DS is. Het is een behoorlijk cool puzzelspel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vivere schreef:
    Ik heb nog steeds m'n Nintendo DS lite, en ik ben er blij mee (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vivere schreef:
    Ik heb nog steeds m'n Nintendo DS lite, en ik ben er blij mee (joehoe)

    Ik hoef ook geen nieuwe.
    Ik ben een echte Pokémon fan, maar generatie V en VI faalt keihard. Ze hebben geen inspiratie meer voor Pokémon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."