• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Let op! Je hoeft niet meegedaan te hebben in het vorige jaar én als je wel meegedaan hebt mag je je oude personages gebruiken!

    New rollentopic!!!

    Voordat we beginnen hebben we dit nog nodig:

    Slytherin
    Klassenoudste boy
    2 Jagers

    Ravenclaw
    1 Jager
    2 Drijvers

    Hufflepuf
    1 Drijver
    2 Jagers


    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Lizor
    - Puzzel
    - Caitlin McAllister • SweetCheeks
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Alley
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Paradises
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • SweetCheeks
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Paradises
    - Jager: Jade Narcissa Emily Malfoy • Alley

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • SweetCheeks
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Zoeker: Jake Daniël Jackson • Roww


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic
    Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga alles invullen, dit zijn allemaal oude beschrijvingen. Ook al het innerlijk, maar dat duurt nog wel even x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik ga alles invullen, dit zijn allemaal oude beschrijvingen. Ook al het innerlijk, maar dat duurt nog wel even x'D.

    Take your time (: Ik maak Serpen en Caleb af en dan ga ik Sean en Finn samenvoegen en daarna maak ik denk ik nog een meisje, idk ik zie wel ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben weer op mijn laptooop ;D
    Yaay x'D
    Oké, nu mijn personages opnieuw plaatsen :')


    Little do you know

    Lizor schreef:
    Naam
    Caleb Sean Parsel & Serpen Acelin Parsel {Tweeling}
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Volbloed
    Leerjaar(als leerling)
    Caleb: hij is na jaar 5 gestopt met school omdat hij een wereldreis wilde gaan maken en hij het nutteloos vond om verder te gaan met school. Nu is hij toch terug gekomen om de rol in te nemen als schoolhoofd.
    Serpen: 7
    Rol
    Caleb: Schoolhoofd
    Serpen: Leerling & 'slechterik'
    Afdeling(als leerling)
    Caleb: Vroeger in Slytherin
    Serpen: Slytherin
    Beste vakken
    Caleb: DADA, Potions, CoMC, HoM
    Serpen: DADA, Potions
    Leeftijd
    18, Serpen is net een paar minuten ouder.
    Uiterlijk
    Caleb:


    1 2
    Caleb heeft donkerkleurig halflang haar dat meestal een beetje warrig zit. Hij heeft helderblauwe, niet al te grote ogen en dikke zwarte wimpers. Zijn wenkbrauwen zijn redelijk dik en donker, maar dat past goed bij de vorm van zijn gezicht. Hij heeft volle lippen die een lichtroze kleur hebben, ze zijn niet al te donker en ook niet heel licht; een beetje ertussen in. Caleb is enorm gespierd, hierop is hij ook behoorlijk trots. Hij is rond de 1.80 en heeft een schoenmaat die bij zijn lengte past. Zijn kledingstijl is redelijk simpel, hij is niet erg ijdel en meestal draagt hij gewoon een spijkerbroek en een shirt. Wel heeft hij de neiging om bijna standaard zonder shirt te lopen als het een beetje warm is. Verder heeft hij geen piercings of tatoeages maar hij is van plan om een tatoeage te gaan zetten die staat voor zijn vriendin.
    Serpen:


    1 2
    Serpen heeft bruin kort haar dat hij meestal in model brengt, hij heeft net zoals Caleb helderblauwe ogen en dikke donkerkleurige wimpers. Ook heeft hij dikke wenkbrauwen die overeenkomen met de kleur van zijn haar. Hij heeft lichtroze volle lippen, net iets lichter dan die van Caleb. Hij is gespierd, hij heeft een duidelijk zichtbaar six-pack en dit houdt hij zo door vele malen per week te trainen. Hij is net iets groter dan Caleb - 1,84 - en hij heeft een wat nettere kledingstijl dan Caleb. Serpen is ook behoorlijk ijdel in tegenstelling tot Caleb en hij heeft een tatoeage in de vorm van een dooddoeners teken op zijn onderarm omdat hij Voldemort en zijn plannen aanbid.
    Innerlijk
    Caleb: Caleb is echt een ware Slytherin, hij is vindingrijk, sluw, hij heeft veel ambitie, leiderschapskwaliteiten en hij is intelligent. Vroeger toen hij nog op school zat was het enige wat hij deed de eerste jaars pesten, meisjes versieren, plannen bedenken om de lessen van leraren te verpesten en spijbelen. Niet echt de perfecte leerling, maar Caleb is wel heel erg slim en dat is de reden waardoor hij alle toetsten en andere testen met gemak haalden. Caleb heeft niet echt een goede band met zijn broer of de rest van zijn familie en hij is ook niet een persoon dat snel iemand vertrouwd, maar als je zijn vertrouwen wint is hij een geweldig persoon. Hij is nog steeds wel een beetje de ondeugende jongen van vroeger, maar hij is wel wijzer geworden en hij richt zijn aandacht nu op andere dingen zoals zijn werk en zijn relatie.
    Serpen: Serpen is net zoals zijn broer een ware Slytherin ook hij is vindingrijk, sluw, hij heeft veel ambitie, leiderschapskwaliteiten en hij is intelligent. Alleen is Serpen in tegenstelling tot Caleb veel meer gericht op macht. Samen met zijn broertje Caleb was hij vroeger de baas van de school. Zij beheersten de gangen van Hogwarts. Dat was de enige tijd waarin de broertjes elkaar een beetje vertrouwden. Deze macht steeg Serpen naar zijn hoofd, hij begon zich te richten op Voldemorts oude plannen. In feite is hij zijn opvolger, of in ieder geval hij is er mee bezig om dat te worden omdat hij de zelfde eigenschappen heeft. Vorig jaar was liefde het gene wat hem van zijn plannen hield, nu zal hij zijn gevoelens afsluiten en doorzetten wat Voldemort gestart is.
    Geschiedenis
    Serpen en Caleb zijn geboren in Londen op 14 juli. Ze zijn opgegroeid bij hun oma omdat hun ouders bijna altijd aan het werk waren en niet de tijd hadden om voor hen te zorgen. Toen de tweeling vier was ging hun oma dood en aangezien ze - behalve hun werkende ouders - geen familie hadden werden ze gedwongen om voor zich zelf te zorgen. Nu snap je natuurlijk dat dat vrijwel onmogelijk is op zo'n jonge leeftijd dus hun jeugd was wreed en hard. Af en toe kwamen hun ouders thuis, dan haalde ze eten voor zo lang mogelijk en gingen weer weg. Serpen en Caleb ontvingen gewoonweg geen liefde en dat is ook de reden waarom ze nu zo zijn als ze zijn en vooral Serpen. Toen ze naar school gingen werd het al snel duidelijk dat de twee onhandelbaar waren en toen de reden gevonden was werden ze door kinderwelzijn in een weeshuis gestopt; hun ouders konden gewoonweg niet voor hen zorgen en het ging zo niet verder. Toen ze op hun elfde de brief voor Hogwarts kregen, kregen ze eindelijk de kans om een redelijk leven te gaan leiden. Er werd beter voor hen gezorgd en algauw werden het twee sterke jongens die de hallen van Hogwarts terroriseerden. In jaar vijf besloot Caleb op wereldreis te gaan en toen hij na een jaar terug kwam op Hogwarts ontstond er een enorme vijandelijkheid tussen hem en Serpen. Hij wist hoe Serpen dacht, maar hij dacht niet dat Serpen echt van plan was om Voldemort op te volgen. Terug op Hogwarts ontmoette Caleb Ashley Caroline Lestrange en niet veel later kregen de twee een relatie. Echter werd die op een gegeven moment verpest doordat Serpen en Ashley - voorheen beste vrienden - met elkaar zoenden en Caleb dat te horen kreeg. Na heel wat drama kwam het weer goed, Caleb werd schoolhoofd. Serpen bleeft zijn plannen doorzetten, maar nu doet hij het meer in het geheim en Caleb heeft besloten om met de zwangere Ashley te gaan trouwen en een huis met haar te gaan zoeken.
    Extra
    Serpen voelt nog steeds iets voor Ashley, maar deze gevoelens heeft hij diep weggestopt.
    De shipnaam voor Caleb en Ashley is: Cashley.

    Done
    Hoe kan dit, mijn rol is duizend worden wtf x'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 17:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben bijna klaar met 1 rol... Ik moet alleen innerlijk, geschiedenis en extra nog doen. Daarna begin ik met mijn tweede rol en ik claim de naam Caitlin waarschijnlijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    Ik ben bijna klaar met 1 rol... Ik moet alleen innerlijk, geschiedenis en extra nog doen. Daarna begin ik met mijn tweede rol en ik claim de naam Caitlin waarschijnlijk.

    Leuke naam :'D
    Ik ga nu de rollenstory maken, who wants to help?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Leuke naam :'D
    Ik ga nu de rollenstory maken, who wants to help?


    Ik zou roepen 'MEEEE' maar ik moet nog 2 rollen afmaken... En ik moet nu eten haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Ik zou roepen 'MEEEE' maar ik moet nog 2 rollen afmaken... En ik moet nu eten haha.

    Haha oké, eet smakelijk en ik voeg je wel gewoon toe het hoeft namelijk niet perse nu of zo maar dan kan je gewoon je rollen toevoegen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit is de rollenstory


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mitshy! Cameron komt ook weer terug ^^

    En waar is May? D: want ik wil Eve ook weer terugdoen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik haha, ik kan gewoon niet huilen om films x'D


    Same here


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Crave schreef:
    Mitshy! Cameron komt ook weer terug ^^

    En waar is May? D: want ik wil Eve ook weer terugdoen ^^

    YEEEEEEEES

    Uh, ergens in een oude rollentopic. Lizor, je leest het, ik neem een zesde personage! :'D

    Ik ga dood


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    YEEEEEEEES

    Uh, ergens in een oude rollentopic. Lizor, je leest het, ik neem een zesde personage! :'D

    Ik ga dood

    Hahaha ik vind het best, zolang je ze maar zelf in de rollenstory zet x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Was Barbara Palving eigenlijk al ge faceclaimt? :')
    Yes i can't sleep xD
    De band is lek voor de 2de keer xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Was Barbara Palving eigenlijk al ge faceclaimt? :')
    Yes i can't sleep xD
    De band is lek voor de 2de keer xD

    I don't, volgens mij niet


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.