• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Let op! Je hoeft niet meegedaan te hebben in het vorige jaar én als je wel meegedaan hebt mag je je oude personages gebruiken!

    New rollentopic!!!

    Voordat we beginnen hebben we dit nog nodig:

    Slytherin
    Klassenoudste boy
    2 Jagers

    Ravenclaw
    1 Jager
    2 Drijvers

    Hufflepuf
    1 Drijver
    2 Jagers


    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Lizor
    - Puzzel
    - Caitlin McAllister • SweetCheeks
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Alley
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Paradises
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • SweetCheeks
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Paradises
    - Jager: Jade Narcissa Emily Malfoy • Alley

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • SweetCheeks
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Zoeker: Jake Daniël Jackson • Roww


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic
    Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    diAngelo schreef:
    Mag ik de klassenoudste jongen van Ravenclaw reserveren? He'll be the Keeper too. If that is possible. (:
    Is het trouwens een probleem dat ik morgen voor een weekje op vakantie ga?

    Nee dat is niet erg, je kan altijd later inspringen (:

    Go schreef:
    Mag ik ravenclaw chaser vrouwelijk?

    (+ als het mag transformagius)

    Sure (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een gryffindor klassenoudste mogen het is een meisje.

    ===

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 23:07 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Macabre schreef:
    (...)
    Wil je btw nog verder met Lily en Athan? Of was het Callum? D:


    Was Athan. En ik ga een nieuwe dude maken, maar hij gaat waarschijnlijk veel op Athan/James lijken. :'D

    Kan hij trouwens drijver zijn? Ik ga proberen vanavond in te vullen, maar ik vertrek zondag wel op kamp en dan ben ik terug de vierde augustus, dus als het mogelijk zou zijn, begin ik daarna pas. :')


    help

    Ach, wat boeit mij het, als het mag Klassenoudste van Slytherin. Ik weet niet of meisje mogelijk is? Sws volger van Serpen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik klassenoudste Gryffindor jongen en hij is chaser?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 13:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik pas later de rest aan (: en als je op vakantie gaat of op kamp of whatever kan je altijd later inspringen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Michelle: Had ik James/Athan trouwens niet in laatstejaars veranderd? :') En Callum was dood. :x


    help

    Mag ik een slytherin meisje, dat jager is?


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik een gryffindor meisje? Wachter als het kan? Oh en mag ze dan ook aanvoerder zijn?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Owja mag mijn personage een chaser zijn??
    en nog ff dat jullie het weten. Momenteel ben ik op vakantie en is er een tijdsverschil dus ik zal op vreemde momenten reageren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam
    Ivar Mats Sørentsen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling):
    5
    Rol
    Leerling
    Afdeling(als leerling)
    Gryffindor
    Beste vakken:
    DADA & Transfiguration
    Leeftijd
    16, hij is jarig op 23 november
    Uiterlijk
    Ivar heeft stijl, halflang, donkerbruin haar. Hij heeft typische blauwe ogen die erg fel zijn. Hij is ongeveer 1.80 lang en iet wat gespierd. Hij is onzeker over zijn accent. Hij komt namelijk uit Noorwegen en heeft ook twee jaar op Durmstrang gezeten, maar hij, zijn ouders en zijn twee zusjes zijn naar Schotland verhuisd en Ivar moest dus nar Hogwarts. Ivars oudere broer Jürgen woont nog wel in Noorwegen. Ivar heeft een redelijk nette kledingstijl, maar hij loopt graag nog in zijn Durmstrang uniform.
    Innerlijk
    Ivar mist Noorwegen heel erg en hij vindt Schotland maar saai. Zijn broer Jürgen wou hem eerst wel in huis nemen, maar zijn ouders weigerden. Ivar is erg ijverig en houdt er van om buiten te zijn. Zijn favoriete seizoen is de winter, vanwege de sneeuw. Verder heeft Ivar een hekel aan uilen. Ze vallen hem altijd aan en Ivar heeft geen idee waarom. Ivar is redelijk lui en verveelt zich snel.
    Geschiedenis
    Ivar komt uit Noorwegen en is op zijn twaalfde verhuisd nar Schotland. Hij heeft een hekel aan Groot-Brittannië en Ierland, maar laat dit niet blijken. Toen hij op Zweinstein kwam, sprak hij de Engelse taal bijna niet en heeft hij een jaar over moeten doen. Hij spreekt nu vloeiend Engels, maar nog wel met een accent. Hij heeft twee zusjes en een oudere broer. Zijn broer woont nog in Noorwegen. Ivar was graag in Noorwegen gebleven, maar het mocht niet van zijn ouders. Borte bra, hjemme best is dan ook zijn motto. Het is Noors voor Oost, west, thuis best.
    Extra
    Ivar is klasseoudste en Jager in het zwerkbalteam van griffoendor.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 15:03 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Noah Melchior Castellan. Mensen noemen hem Noah, mensen noemen hem Mel, Mellie of gewoon Castellan. Het maakt hem niet echt uit. Hij vraagt zich gewoon af waarom zijn tweede naam, de naam van één van de Drie Wijzen is.
    Volbloed.
    Leerjaar: Laatstejaars.
    Rol: Leerling, drijver.
    Afdeling: Zwadderich.
    Beste vakken: Transfiguratie. Het is haast eng hoe goed hij erin is. Hij is ook goed in bezweringen. Noah is eigenlijk goed in de meeste vakken, maar zijn beste blijft toch transfiguratie.
    Leeftijd: Zeventien, bijna achttien.
    Uiterlijk:



    Eerst en vooral is Noah geen hulk van een vent. Hij ziet er misschien niet zo uit, maar er schuilt heel wat macht in dat atletisch, mager lichaam van hem. Hij heeft het lichaam van een hardloper en gaat meestal eerder klassiek gekleed, als hij zijn uniform niet moet dragen.
    Noah's haren bestaan uit lichtbruine krullen die vaak warrig door elkaar zitten. Hij besteedt er niet echt aandacht aan, meestal staat hij op, haalt hij een hand door zijn haar, en dat is het.
    Noah's ogen hebben een groene kleur en lijken vaak eindeloos diep.
    De meeste mensen met kwaad in de zin, zien Noah niet als een bedreiging. Dit komt doordat hij geweldig kan omgaan met gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal. Hij kan je precies van hem laten denken wat hij wilt. Er zijn dan ook niet veel mensen die Noah door en door kennen.
    Innerlijk: Op het eerste zicht is Noah een beetje een nerd. Oké, hij is slim, leest veel en besteedt soms wel aandacht aan studeren, maar hij bestaat uit meer dan alleen dat. Veel mensen vragen zich af waarom Noah in Zwadderich werd ingedeeld, iets wat hij zich eigenlijk ook zelf afvraagt, maar onder die jongen die een heel publiek naar zijn hand kan zetten met een paar woorden, zit iemand die door iets heel simpels controle kan verliezen en een enorme ravage kan aanrichten.
    Niemand ziet hem als een bedreiging, en dit is net zijn wapen. Het is niet dat hij iets wilt aanrichten, maar zo zien mensen hem zoals hij dat wilt.
    Noah is een sarcastische, grappenmakende jongen die zijn problemen altijd eerst door middel van praten probeert op te lossen - wat overigens niet wilt zeggen dat hij niet uit zijn slof kan schieten. Hij is goed in magie, beter dan je zou denken, maar zo is hij nu eenmaal niet. Noah is een doolhof. De meesten zien Noah gewoon als 'Noah'. Niets speciaals, simpel en totaal geen bedreiging. Mensen die langer met hem omgaan, krijgen na verloop van tijd door dat er iets scheelt met deze jongen...
    Noah heeft vertrouwensproblemen. Hij is haast altijd wantrouwig, en het duurt enorm lang voordat hij jou eindelijk vertrouwt. Ook is hij enorm koppig en is hij nogal lichtgeraakt, al probeert hij dat te verstoppen. Je krijgt hem niet zo snel kwaad, maar als hij echt razend is, dan blijf je beter uit zijn buurt.
    Geschiedenis: Met een gestoorde moeder en een weerwolf-vader had Noah niet de gelukkigste jeugd ooit. Hij werd geboren op zes februari, thuis in Londen. Twee jaar later werd zijn broer geboren, die niet ouder werd dan acht. Noah, zijn ouders en zijn broer leken altijd een gelukkig gezin, totdat zijn vader werd gebeten door een weerwolf en de gekte uitbrak. Zijn moeder werd letterlijk gek van de stress en Noah probeerde zichzelf en zijn broer van haar te verstoppen, omdat hij bang was dat er hen iets zou overkomen. Op een dag brak de hel helemaal los. Noah's moeder leek een aanval te hebben en viel haar kinderen aan met een keukenmes. Noah had alles voor zijn broer over, dus beschermde hij hem als een levend schild. Hij heeft er littekens aan overgehouden, en het heeft niets uitgemaakt. Zijn eigen moeder, had haar jongste kind vermoord. Noah zou snel gevolgd zijn als hij niet was weggelopen. Hij leefde een jaar op straat, totdat één of andere tovenaar hem vond en Noah zelf als tovenaar herkende. Hij en zijn vrouw die een gewone dreuzel was, maar Noah meer liefhad dan zijn biologische moeder ooit had gedaan, voedden hem op als hun eigen kind. Maar er was iets veranderd in Noah, iets waardoor het 'slechte' in hem ontwaakt was. Hij woont nu nog altijd bij die mensen, maar ze beginnen bang te worden dat het zal uitkomen, aangezien Noah niet is geregistreerd als hun adoptiekind.
    Extra: Noah heeft veel van zijn adoptievader geleerd. Hij heeft geleerd hoe hij kan veranderen in een faunaat, een valk. Iemand van het ministerie heeft hem ooit eens betrapt, dus hij is een geregistreerde faunaat, het is dus ook niet echt een geheim. Zijn patronus is ook een valk.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 23:13 ]


    help

    yay c:
    vanavond zal ik mijn rollen hier plaatsen :p
    ben bij me zus en heb me laptop niet x'D
    aangezien we gister en vannacht alle Hp films hebben gekeken, we zijn half 7 pas naar bed gegaan x'D
    vet leuke films, maar het is vreselijk dat het voorbij is.. :c
    Mijn favo personages zijn dood -.-
    allemaal behalve Lucius&Draco.. *sigh*


    Little do you know

    Btw.. mag Teamin(you know who I mean :p) hufflepuff klassenoudste zijn?? (:
    plaats zijn rol hier vanavobd wel (:

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 14:56 ]


    Little do you know