• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:59 ]

    Ribery schreef:
    (...)
    Je oog verdoofd?! Hoe de..

    Nou, met verdovende druppels.

    Draculea schreef:
    (...)
    Hmm, lijkt me ook niet bepaald een pretje. Ondanks dat je dan een epische robotarm krijgt.
    En ja twee jaar is echt belachelijk lang, hoewel ik iemand ken die ook een ongeluk heeft gehad wat tien keer erger was en dat duurt al zeventien jaar lang ofzo. :'D Echt fcking belachelijk.

    Eh whut, dat is ook random. Vraag me echt af hoef je dat dan voor elkaar krijgt.

    Goed goed, ik laat het er wel af halen door een chirurg. En kom op zeg 17 jaar? Dat is echt absurd en niet normaal.
    Ik vraag me nog steeds af hoe ik eraan kom, maar goed xd

    Verder zou ik niet echt iets weten. Het kan zijn dat er iets bij mijn achillespezen zit wat niet natuurlijk is, omdat ik te korte achillespezen had en ze die moesten verlengen, zodat ik niet meer op mijn tenen zou lopen. Dat heb ik namelijk een hele tijd gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    (...)
    My god, een oog verdoven. Gadver dat klinkt pijnlijk.

    Prikt een klein beetje. Doet niet echt pijn. Ik ken ergere dingen, zoals een ontstoken teennagel laten maken :'D Twee stuk. Na elkaar.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O, dat ziet er pijnlijk en ongemakkelijk uit D:.
    Ik heb een beugel in mijn mond, dat vind ik niet thuis horen :'D. Iemand in mijn familie had precies een week geleden een aanrijding, maar helaas heeft hij het niet overleefd.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Father schreef:
    (...)
    Prikt een klein beetje. Doet niet echt pijn. Ik ken ergere dingen, zoals een ontstoken teennagel laten maken :'D Twee stuk. Na elkaar.


    Het is misschien een domme vraag maar waar prikken ze dan voor de verdoving?

    Father schreef:
    (...)
    Goed goed, ik laat het er wel af halen door een chirurg. En kom op zeg 17 jaar? Dat is echt absurd en niet normaal.
    Ik vraag me nog steeds af hoe ik eraan kom, maar goed xd

    Verder zou ik niet echt iets weten. Het kan zijn dat er iets bij mijn achillespezen zit wat niet natuurlijk is, omdat ik te korte achillespezen had en ze die moesten verlengen, zodat ik niet meer op mijn tenen zou lopen. Dat heb ik namelijk een hele tijd gedaan.

    Oh ik ken iemand die dat al heel lang heeft, die loopt ook altijd op de tenen. Ik snap niet waarom zij er dan niet iets aan laat doen... lijkt me heel ongemakkelijk.

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh whut, dat is best heftig!


    Nahh vooral duur want die mensen kunnen ze niet meer vinden.
    Zitten ergens odergedoken ofzo(?)
    Dat zeiden ze tegen ons...


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Father schreef:
    (...)
    Prikt een klein beetje. Doet niet echt pijn. Ik ken ergere dingen, zoals een ontstoken teennagel laten maken :'D Twee stuk. Na elkaar.

    Hm, het idee dat ze je oogbal aanraken lijkt me gewoon niet fijn, denk dat ik daar best bang voor zou zijn.
    En dat klinkt ook lekker xd

    Thysia schreef:
    (...)

    Het is misschien een domme vraag maar waar prikken ze dan voor de verdoving?

    Voor een ontstoken teennagel? Recht in het ontstoken gedeelte :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh ik ken iemand die dat al heel lang heeft, die loopt ook altijd op de tenen. Ik snap niet waarom zij er dan niet iets aan laat doen... lijkt me heel ongemakkelijk.

    Ik vond en vind het op zich best fijn. Dunno waarom, vast omdat ik het gewend ben.

    Draculea schreef:
    (...)
    Hm, het idee dat ze je oogbal aanraken lijkt me gewoon niet fijn, denk dat ik daar best bang voor zou zijn.
    En dat klinkt ook lekker xd

    Ik ben, als kind zijnde, vaak genoeg met mijn vinger in mijn oog gegaan, dus dat vond ik niet zo erg. Daarom kan ik mijn lenzen ook zo makkelijk indoen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    QueenOfHell schreef:
    O, dat ziet er pijnlijk en ongemakkelijk uit D:.
    Ik heb een beugel in mijn mond, dat vind ik niet thuis horen :'D. Iemand in mijn familie had precies een week geleden een aanrijding, maar helaas heeft hij het niet overleefd.....

    Ongemakkelijk is het gelukkig niet; ik voel er niets van. ^^
    Oh dat had ik ergens gelezen.. je opa toch? Vind het echt heel erg voor je, sterkte ermee!

    WingDreamy schreef:
    (...)

    Nahh vooral duur want die mensen kunnen ze niet meer vinden.
    Zitten ergens odergedoken ofzo(?)
    Dat zeiden ze tegen ons...

    Huh, ondergedoken? Dat is echt wel heel erg belachelijk zeg.

    Father schreef:
    (...)
    Ik ben, als kind zijnde, vaak genoeg met mijn vinger in mijn oog gegaan, dus dat vond ik niet zo erg. Daarom kan ik mijn lenzen ook zo makkelijk indoen :Y)

    Haha tja dat is wel handig. Daar mag ik ook nog op gaan oefenen aangezien ik volgend jaar kleurlenzen moet dragen. Dat wordt nog wat. Waarschijnlijk krijg ik ze nog wel in, maar ga ik moeite hebben met ze uit te krijgen. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha tja dat is wel handig. Daar mag ik ook nog op gaan oefenen aangezien ik volgend jaar kleurlenzen moet dragen. Dat wordt nog wat. Waarschijnlijk krijg ik ze nog wel in, maar ga ik moeite hebben met ze uit te krijgen. :'D

    In is een heeel stuk moeilijker dan uit. Trust me :Y) En vraag het anders maar na aan Nikki. Die had moest ze in voor de Elf Fantasy Fair, maar waren haar helaas net te groot.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik ben, als kind zijnde, vaak genoeg met mijn vinger in mijn oog gegaan, dus dat vond ik niet zo erg. Daarom kan ik mijn lenzen ook zo makkelijk indoen :Y)


    Ik snap ook niet dat er mensen zijn die dat witte deel van je oog niet aan kunnen/willen raken. Dat doet toch geen pijn x3

    Father schreef:
    (...)
    In is een heeel stuk moeilijker dan uit. Trust me :Y) En vraag het anders maar na aan Nikki. Die had moest ze in voor de Elf Fantasy Fair, maar waren haar helaas net te groot.

    Oh damn, dan ben ik wel benieuwd naar hoe ik dat ga doen dan. Hopelijk kan ik überhaupt lenzen hebben, wie weet gaan mijn ogen wel gewoon kut doen. (cat)

    Draculea schreef:
    (...)
    Huh, ondergedoken? Dat is echt wel heel erg belachelijk zeg.


    Best wel.
    Naja, ze kunnen degene niet vinden wie ons heeft aangereden, daar komt het op neer.
    Die gast(want ze hadden hem eerst weg) bood ons ook de tuin te doen.
    Heel eng:P


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef