• Alle JCats zijn welkom hier!


    *Wil je erbij zet het in een reactie.
    *Naamsveranderingen doorgeven.



    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 0:17 ]


    -

    Ik kan niet stoppen met luisteren naar dit liedje (:



    :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    No, liever Beautiful life! <33


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Omg, ik kan niet stoppen met luisteren naar hun nieuwe liedje, pinch me!


    Pinches Sylvie ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Pinches Sylvie ^^


    Auw ;(


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    (...)

    Pinches Sylvie ^^


    Look what i found for you (: -Ik heb het eventjes in de spoiler gezet aangezien het aantal haters dat we hier hebben :")

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:28 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Look what i found for you (: -Ik heb het eventjes in de spoiler gezet aangezien het aantal haters dat we hier hebben :")



    We own the night ^^ Ghih dankje (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sivan schreef:
    (...)

    Look what i found for you (: -Ik heb het eventjes in de spoiler gezet aangezien het aantal haters dat we hier hebben :")



    Moet jij zeggen, je was eerst zelf hater .. ;)


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    (...)

    We own the night ^^ Ghih dankje (:


    Tja dat gebeurd er dus als ik Backseat Serenade luister :') En dat liedje is gewoon weg leuk :') Luisterde het vrijdag de hele tijd samen met BS tijdens wiskunde :'D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:35 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Moet jij zeggen, je was eerst zelf hater .. ;)


    Tja ik stel mij open voor nieuwe Wegen!!!! -hoezo had ik vandaag levensbeschouwing? xD-

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:36 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Tja ik stel mij open voor nieuwe Wegen!!!! -hoezo had ik vandaag levensbeschouwing? xD-


    Euh ... -.-


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Euh ... -.-


    :Y) BACKSEAT SERENADE EASY HURRICANE!!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    :Y) BACKSEAT SERENADE EASY HURRICANE!!!!!


    ?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    ?


    Trololol xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Trololol xD


    Kijk Sammie, ik ga eerlijk tegen je zijn he en je moet niet kwaad worden of het te persoonlijk opnemen, maar ik wil het gewoon even kwijt. Je bent een super meisje, ik heb je graag en je bent een heel goede vriendin van me, maar de laatste tijd erger ik me vaker aan je gedrag. Je komt nogal kinderachtig over en je mag weten dat ik vaker zucht de laatste tijd ..


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Kijk Sammie, ik ga eerlijk tegen je zijn he en je moet niet kwaad worden of het te persoonlijk opnemen, maar ik wil het gewoon even kwijt. Je bent een super meisje, ik heb je graag en je bent een heel goede vriendin van me, maar de laatste tijd erger ik me vaker aan je gedrag. Je komt nogal kinderachtig over en je mag weten dat ik vaker zucht de laatste tijd ..


    Het is een lang verhaal Syl, En je weet niets ervan. Dat is het punt. i'm sorry. Ik ga slapen. Wel trusten allemaal


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial