• Alle JCats zijn welkom hier!


    *Wil je erbij zet het in een reactie.
    *Naamsveranderingen doorgeven.



    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 0:17 ]


    -

    Sivan schreef:
    (...)

    Tja sommige mensen voelen zich niet goed genoeg voor de wereld. En zouden het liefst zich opsluiten en een eigen kooi bouwen. :$


    Net zoals in het clipje?
    Wat ik eigenlijk heel mooi bedacht vind van hen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Net zoals in het clipje?
    Wat ik eigenlijk heel mooi bedacht vind van hen (:


    Ja eigenlijk wel. Maar het is eigenlijk ook letterlijk. Mensen die net zoals ik geen eigenwaarde hebben of depresief zijn willen zich bij de kleinste tegenval terugkruipen en zich opsluiten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Iemand? Klik als je nieuwsgierig bent xp


    16 - 09 - '17

    Nou ik vind dat niet nodig hoor. Ik geef best toe dat ik ook een best laagbeeld over mezelf heb, maar daarom kruip ik niet in de kast.
    Ik ben nog steeds mezelf en wie dan ook kan daar niets aan veranderen en zij moeten daar dan ook mee even. Als mijn karakter hen niet uitstaan, gaan ze toch lekker naar iemand anders toe ^^ Zegt het meisje dat zich aan alles aantrekt wat erover haar verteld word....


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kijk naar JJ's insane lachje ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Screaming like a little girl Ö



    Omg, i'm in love! Ö


    16 - 09 - '17

    Tja jij niet maar andere mensen wel (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Tja jij niet maar andere mensen wel (:


    Nou kom op, ik probeer je op te vrolijken hier!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Nou kom op, ik probeer je op te vrolijken hier!


    Sorry :'( Ik ben nog steeds stil niet over mijn gebroken hart heen en dat het bijna de overlijdingsdagen zijn van mijn broertje en zus maakt het er niet beter op :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben ook erg onzeker, ik heb echt een klote jaar gehad, en tja... ik ga ook nar een Psychiater. Soms heb ik echt het gevoel dat Union J mij echt gered heeft. En dat heb ik nog nooit aan iemand vertelt. Ze betekenen echt heel veel voor mij en iedereen doet er lullig over.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik was ook onzeker, vroeger was ik zo verlegen dat ik de hele tijd stil was en niks durfde zeggen. Uiteindelijk ben ik uit die periode gegroeid en ben ik een vrolijke meid die alleen nog maar sociaal wil zijn :D


    16 - 09 - '17

    Sivan schreef:
    (...)

    Sorry :'( Ik ben nog steeds stil niet over mijn gebroken hart heen en dat het bijna de overlijdingsdagen zijn van mijn broertje en zus maakt het er niet beter op :/


    Ik heb mijn twee grootouders ook in twee weken zien gaan, eerst was ik down, maar met muziek te luisteren en dingen te doen die ik graag deed. Kreeg ik afleiding en werd ik toch iets gelukkiger dan daarvoor. Ondertussen ben ik er al terug boven op (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    JamesPotter schreef:
    Ik ben ook erg onzeker, ik heb echt een klote jaar gehad, en tja... ik ga ook nar een Psychiater. Soms heb ik echt het gevoel dat Union J mij echt gered heeft. En dat heb ik nog nooit aan iemand vertelt. Ze betekenen echt heel veel voor mij en iedereen doet er lullig over.


    Dit is hetzelfde met mij en 5SOS. Ik kende ze al voordat ze met 1D op tour gingen en ik was blij dat ik naar hun muziek kon luisteren. De covers van hun maakte mij blij. Ik ben begonnen over mijn toekomst na te denken. Iets waarvoor ik ze nog elke dag wil bedanken. ALs ik dat niet had gedaan had ik zeker weten hier niet meer gezeten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jacconator schreef:
    (...)

    Ik heb mijn twee grootouders ook in twee weken zien gaan, eerst was ik down, maar met muziek te luisteren en dingen te doen die ik graag deed. Kreeg ik afleiding en werd ik toch iets gelukkiger dan daarvoor. Ondertussen ben ik er al terug boven op (:


    Ik voel mij nog altijd rot aangezien Tin 5 was en ik nooit afscheid van hem heb kunnen nemen. Klote auto. Netzoals mijn zus heb ik geen afscheid kunnen nemen. Ze viel neer op school en het was klaar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Omg, ik kan niet stoppen met luisteren naar hun nieuwe liedje, pinch me!


    16 - 09 - '17