• Alle JCats zijn welkom hier!


    *Wil je erbij zet het in een reactie.
    *Naamsveranderingen doorgeven.



    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 0:17 ]


    -

    Jacconator schreef:
    Ik geef gratis verhaaltjes weg. Zeg wie er in voor moet komen en eventueel wat er in moet gebeuren (:
    Ik ben een beetje in een schrijvers bui ^^
    Ik met Nina Dobrev, of Cara Delevigine


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jacconator schreef:
    Ik geef gratis verhaaltjes weg. Zeg wie er in voor moet komen en eventueel wat er in moet gebeuren (:
    Ik ben een beetje in een schrijvers bui ^^


    Rani, kijk chat op fb!


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    Ik geef gratis verhaaltjes weg. Zeg wie er in voor moet komen en eventueel wat er in moet gebeuren (:
    Ik ben een beetje in een schrijvers bui ^^



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cenation schreef:
    (...)

    Rani, kijk chat op fb!


    Dat had ik al lang gezien ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Ik met Nina Dobrev, of Cara Delevigine


    Wie gaat het worden? ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Wie gaat het worden? ^^
    Beide is ook leuk
    Anders schrijf je er twee HAHAA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    (...)Beide is ook leuk
    Anders schrijf je er twee HAHAA


    Jij wil veel zeg xD


    16 - 09 - '17

    Naja, ik had nog meer keuzes open, blij dat er twee zijn HAHA
    Doe maar Cara dan denk ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Triomfantelijk rijdt Jacco in zijn gloednieuwe auto en zet het geluid van zijn stereo nog wat harder dan daarnet. Lachend beweegt zijn hoofd mee met de maat van de muziek en hier en daar laat hij zijn zware stem vallen, bij enkele zinnetjes van het liedje, die hij nog had onthouden.
    Toen het liedje was afgelopen concentreerde hij zich terug op het drukke verkeer rond zich en met een diepe zucht, haalde hij zijn hand door zijn haren. Vervolgens plaatste hij zijn vrije hand op het zwarte stuur en draaide het een kwart slag naar rechts om zo een korte bocht te nemen. Zijn auto gleed soepel door de hindernis en met een glimlach reed hij weer verder over de rechte baan, die zich enkele meters verder uitstrekte. Met een zucht hield hij zijn stuur weer klaar om nu de bocht naar links te nemen, maar toen een gedaante op een fiets voor zijn gezichtsveld verscheen en Jacco te laat was om zijn hindernis te ontwijken, draaide hij toch schokkend aan het stuur. Een harde knal gleed zijn gehoorgangen binnen en geschokt keek hij voor zich uit, geen enkele beweging. Weer bij zijn positieve schudde hij zijn hoofd en spurtte zijn auto uit, naar het slachtoffer toe. 'Het spijt me. Ik had je niet gezien.' Een traan rolde over zijn wang, toen het allemaal bij Jacco doordrong en met een trillende hand hielp hij het slachtoffer recht op te staan. Zijn blik gleed naar de persoon toe, een rilling glijdend over zijn ruggengraat. 'Cara?' mompelde hij onverstaanbaar, zijn blik gefocust op haar prachtige ogen.
    Een zachte gil gleed over Cara haar lippen, toen ze het moeilijk had om recht op haar benen te staan en als een speer in Jacco's armen viel. Schokkend krulde ze haar armen rond Jacco, waarna zijn hartslag overuren deed en zijn armen verbaasd rond haar tengere lichaam legde. 'Ik was doodsbang,' murmelde ze tegen zijn onlangs vochtige shirt aan, waarna ze genoeg kracht had om terug op haar eigen benen te staan. Een zwakke glimlach sierde haar roze lippen en twijfelend keek ze naar Jacco, die ondertussen onzeker terug zijn armen naast zijn eigen lichaam liet rusten. 'Zou je het goed vinden, als ik je bij mij thuis verzorg?' De woorden kwamen twijfelend uit Jacco's mond, waarna hij zijn mondhoeken zacht omhoog krulde.
    'Normaal ga ik niet met vreemden mee,' zei ze vrijwel meteen, vastberaden.
    'Maar je hebt iets goed te maken, jongeman!' Voegde ze er aan toe, een glimlach op haar gezicht geplakt. Jacco zijn zenuwen vlogen meteen weg uit zijn lichaam en gelukkig verborg hij zijn negatieve gedachten. Hij dacht namelijk niet dat Cara meteen ging toe stemmen.
    Lachend wees hij naar zijn auto, waarbij Cara op de bijrijdersstoel plaatsnam, wachtend op de nerveuze Jacco, die even niet meer wist wat te zeggen...


    De rest verzin je zelf maar hé (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 22:23 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Triomfantelijk rijdt Jacco in zijn gloednieuwe auto en zet het geluid van zijn stereo nog wat harder dan daarnet. Lachend beweegt zijn hoofd mee met de maat van de muziek en hier en daar laat hij zijn zware stem vallen, bij enkele zinnetjes van het liedje, die hij nog had onthouden.
    Toen het liedje was afgelopen concentreerde hij zich terug op het drukke verkeer rond zich en met een diepe zucht, haalde hij zijn hand door zijn haren. Vervolgens plaatste hij zijn vrije hand op het zwarte stuur en draaide het een kwart slag naar rechts om zo een korte bocht te nemen. Zijn auto gleed soepel door de hindernis en met een glimlach reed hij weer verder over de rechte baan, die zich enkele meters verder uitstrekte. Met een zucht hield hij zijn stuur weer klaar om nu de bocht naar links te nemen, maar toen een gedaante op een fiets voor zijn gezichtsveld verscheen en Jacco te laat was om zijn hindernis te ontwijken, draaide hij toch schokkend aan het stuur. Een harde knal gleed zijn gehoorgangen binnen en geschokt keek hij voor zich uit, geen enkele beweging. Weer bij zijn positieve schudde hij zijn hoofd en spurtte zijn auto uit, naar het slachtoffer toe. 'Het spijt me. Ik had je niet gezien.' Een traan rolde over zijn wang, toen het allemaal bij Jacco doordrong en met een trillende hand hielp hij het slachtoffer recht op te staan. Zijn blik gleed naar de persoon toe, een rilling glijdend over zijn ruggengraat. 'Clara?' mompelde hij onverstaanbaar, zijn blik gefocust op haar prachtige ogen.
    Een zachte gil gleed over Clara haar lippen, toen ze het moeilijk had om recht op haar benen te staan en als een speer in Jacco's armen viel. Schokkend krulde ze haar armen rond Jacco, waarna zijn hartslag overuren deed en zijn armen verbaasd rond haar tengere lichaam legde. 'Ik was doodsbang,' murmelde ze tegen zijn onlangs vochtige shirt aan, waarna ze genoeg kracht had om terug op haar eigen benen te staan. Een zwakke glimlach sierde haar roze lippen en twijfelend keek ze naar Jacco, die ondertussen onzeker terug zijn armen naast zijn eigen lichaam liet rusten. 'Zou je het goed vinden, als ik je bij mij thuis verzorg?' De woorden kwamen twijfelend uit Jacco's mond, waarna hij zijn mondhoeken zacht omhoog krulde.
    'Normaal ga ik niet met vreemden mee,' zei ze vrijwel meteen, vastberaden.
    'Maar je hebt iets goed te maken, jongeman!' Voegde ze er aan toe, een glimlach op haar gezicht geplakt. Jacco zijn zenuwen vlogen meteen weg uit zijn lichaam en gelukkig verborg hij zijn negatieve gedachten. Hij dacht namelijk niet dat Clara meteen ging toe stemmen.
    Lachend wees hij naar zijn auto, waarbij Clara op de bijrijdersstoel plaatsnam, wachtend op de nerveuze Jacco, die even niet meer wist wat te zeggen...


    De rest verzin je zelf maar hé (:


    Het was toch Cara? Nou ja. Ik had het beeld van Jacco die Clarabel de koe aanrijdt voor mijn gezichtsveld dus het is allemaal oke :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hallo, ze heet Cara pff haha
    Maar echt superleuk, dankjewel! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gyllenhaal schreef:
    Hallo, ze heet Cara pff haha
    Maar echt superleuk, dankjewel! (:


    Ik heb het normaal veranderd hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Sivan schreef:
    (...)

    Het was toch Cara? Nou ja. Ik had het beeld van Jacco die Clarabel de koe aanrijdt voor mijn gezichtsveld dus het is allemaal oke :'D


    Ik heb mijn best gedaan hoor (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Ik heb mijn best gedaan hoor (:


    Weet ik. Want ik wil je nu omhelzen door wat ik zag :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Weet ik. Want ik wil je nu omhelzen door wat ik zag :'D


    Heu?


    '' Type Sangster if you can see this. "