• Ik weet niet goed of ik het hier mag vragen maar ik zoek dus een cover. Zelf kan ik helemaal geen goede covers maken zoals anderen dat doen.

    Ik zoek een cover voor een verhaal dat nog niet op Quizlet staat. Hier een korte inleiding voor als het nodig zou zijn:

    Emelie en David zijn pas getrouwd. Als David voor zijn goedbetaalde werk op onderzoek moet gaan in Antartica voor een jaar staat Emelie er alleen voor. Een week nadat David vertrokken is komt ze per toeval in een café met jonge gasten waar ze erg zat word. Vele maanden gaan voorbij en dan blijkt het dat ze zwanger is, zwanger van een onbekende die zoveel maanden terug ook in het café was. Wanneer Evelien geboren word geraakt Emelie in paniek, niemand die haar kent, kent Evelien. Ze wil niet dat David dit te weten komt. Wanneer ze opnieuw zat is plaatst ze haar kind vlak voor de terugkomst van David in een onbekend bos ver weg van haar appartementsblok en roept tegen iedereen die het maar horen wil dat het een gevaarlijk bos is.
    Evelien groeit op in het bos met alleen een kat, beetje eten en een boek vol woorden die ze niet kent. Ze weet niet af van het bestaan van mensen, alleen droomt ze er soms over. Evelien groeit op als een wild kind.


    Wat moet er in de cover te zien zijn?
    - achtergrond= bos (liefst zonder dieren)
    - wild meisje (liefst het meisje uit de spoiler hieronder)
    - zwarte kat
    - titel: The life of a wild child



    Als je wilt kan ik reclame maken voor een story of quiz als beloning op mijn profiel.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 16:58 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik zal wat proberen :'D.

    Thysia schreef:
    Ik zal wat proberen :'D.


    ;)


    I wanna be a wizard!


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:



    Waauw. *Applaus.*


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    (...)

    Waauw. *Applaus.*

    Is hij mooi? Tbh, ik vind er eigenlijk niet super veeel aan maar toch bedankt. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:



    Die is echt goed!!!!


    I wanna be a wizard!

    MistSnitch schreef:
    (...)

    Die is echt goed!!!!

    Is hij mooi? Tbh, ik vind er eigenlijk niet super veeel aan maar toch bedankt. :')


    Some people are art and do art at the same time



    Ik kon geen geschikt kat plaatje vinden ö.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die van jullie vind ik al heel erg mooi! Mooier dan de mijne ^^

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 17:49 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Wow, die zijn ook super! Dit word moeilijk kiezen!


    I wanna be a wizard!

    Deze avond of morgen krijgen jullie het te weten, maar misschien komen er nog meer dus even wachten :)


    I wanna be a wizard!

    Ik heb besloten dat ik alle drie de covers ga gebruiken (van Moore, Thysia en Cannibal), voor drie delen in het verhaal. Echt waar: bedankt!
    Jullie sturen maar een story of quiz die jullie als reclame willen plaatsen op mijn profiel via pb.


    Als er nog mensen zijn die toch nog graag een cover voor me willen maken, die mogen die via pb doorsturen en dan kan de prijs nog steeds gelden als je wilt!


    I wanna be a wizard!