• Kate Middleton is bevallen van haar eerste kind.
    De vrouw van prins William is maandag bevallen van een zoon in een ziekenhuis in Paddington, Londen.


    Dat bevestigt Kensington Palace.

    De hertogin van Cambridge werd maandagochtend overgebracht naar het St Mary's Hospital, waar zij om 16.24 uur (plaatselijke tijd) beviel van een gezonde zoon. De baby weegt iets minder dan vier kilogram en maakt het goed. Moeder en zoon zullen een nacht doorbrengen in het ziekenhuis, waar Diana iets meer dan dertig jaar geleden beviel van prins William.

    Het kind van prins William en Kate is de eerste die de titel prins van Cambridge heeft gekregen. De naam van de baby zal later pas bekend worden gemaakt.

    Misselijkheid
    In december 2012 werd bekend dat Kate in verwachting was, toen zij werd opgenomen in het King Edward VII Hospital vanwege misselijkheid.
    Naar verluidt zou de hertogin op het moment dat het bekend werd nog net geen drie maanden zwanger zijn geweest.

    Geslacht
    Het geslacht van de baby hield de media lange tijd bezig. Middleton zou zich in maart versproken hebben toen zij een teddybeer aannam van iemand: "Bedankt, die neem ik mee voor mijn d.."
    Later wees het erop dat de baby een prins zou worden, toen volgens verschillende Britse media prins Harry en prinses Eugenie hadden geroepen dat er een zoon op komst was.

    Relatie
    Kate en William gaven elkaar in april 2011 het jawoord, nadat ze in 2002 een relatie kregen. In 2007 zouden de twee kort uit elkaar zijn geweest, om enkele maanden later weer bij elkaar te komen. De twee verloofden zich in oktober 2010 in Kenia.

    © NU.nl


    Chaos is a ladder.

    Aww c:


    26 - 02 - '16

    Dat is leuk voor ze. (:

    Wie zijn dat. Nja, leuk voor hen :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Wie zijn dat. Nja, leuk voor hen :'D

    Leden van het Britse koningshuis. (:


    Chaos is a ladder.

    Oh wat leuk! ^^ Ik wens ze het beste met hun zoontje!


    Olive

    Eigenlijk hoopte ik op een meisje, maar toch super leuk voor hen (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Leuk nieuws!


    Queer zijn is gewoon alles

    Je bent er snel bij, helaas geef ik niet heel veel om het Britse koninghuis. Or any koningshuis for that matter.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Leuk!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sinistre schreef:
    Je bent er snel bij, helaas geef ik niet heel veel om het Britse koninghuis. Or any koningshuis for that matter.

    Ja, deze keer wel. Ik had namelijk precies een week geleden een droom (ik droom haast nooit) waarin iemand op me afkwam en die vertelde me dat Kate zou gaan bevallen van een zoon. Dat bleef die persoon maar herhalen en toen werd ik wakker, dus sindsdien hou ik het in de gaten omdat ik heel nieuwsgierig was of het een zoon of dochter zou worden die ze zou krijgen.


    Chaos is a ladder.

    Nu se naam nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ja, deze keer wel. Ik had namelijk precies een week geleden een droom (ik droom haast nooit) waarin iemand op me afkwam en die vertelde me dat Kate zou gaan bevallen van een zoon. Dat bleef die persoon maar herhalen en toen werd ik wakker, dus sindsdien hou ik het in de gaten omdat ik heel nieuwsgierig was of het een zoon of dochter zou worden die ze zou krijgen.


    Wauw. Ik droomde dat ik naar de wc moest tot ik wakker werd, and you know what; ik moest écht naar de wc.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wauw. Ik droomde dat ik naar de wc moest tot ik wakker werd, and you know what; ik moest écht naar de wc.


    Wow, reign in the sarcasm and try and be a little nicer, will you?

    OT: I live in England, so I'm happy to hear this. ^^

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 22:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aww, leuk! (:


    Do what people say you can't.

    Toyfriend schreef:
    Eigenlijk hoopte ik op een meisje, maar toch super leuk voor hen (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa