• Kate Middleton is bevallen van haar eerste kind.
    De vrouw van prins William is maandag bevallen van een zoon in een ziekenhuis in Paddington, Londen.


    Dat bevestigt Kensington Palace.

    De hertogin van Cambridge werd maandagochtend overgebracht naar het St Mary's Hospital, waar zij om 16.24 uur (plaatselijke tijd) beviel van een gezonde zoon. De baby weegt iets minder dan vier kilogram en maakt het goed. Moeder en zoon zullen een nacht doorbrengen in het ziekenhuis, waar Diana iets meer dan dertig jaar geleden beviel van prins William.

    Het kind van prins William en Kate is de eerste die de titel prins van Cambridge heeft gekregen. De naam van de baby zal later pas bekend worden gemaakt.

    Misselijkheid
    In december 2012 werd bekend dat Kate in verwachting was, toen zij werd opgenomen in het King Edward VII Hospital vanwege misselijkheid.
    Naar verluidt zou de hertogin op het moment dat het bekend werd nog net geen drie maanden zwanger zijn geweest.

    Geslacht
    Het geslacht van de baby hield de media lange tijd bezig. Middleton zou zich in maart versproken hebben toen zij een teddybeer aannam van iemand: "Bedankt, die neem ik mee voor mijn d.."
    Later wees het erop dat de baby een prins zou worden, toen volgens verschillende Britse media prins Harry en prinses Eugenie hadden geroepen dat er een zoon op komst was.

    Relatie
    Kate en William gaven elkaar in april 2011 het jawoord, nadat ze in 2002 een relatie kregen. In 2007 zouden de twee kort uit elkaar zijn geweest, om enkele maanden later weer bij elkaar te komen. De twee verloofden zich in oktober 2010 in Kenia.

    © NU.nl


    Chaos is a ladder.

    Puzzel schreef:
    George Alexander Phillip!

    Wel oké... Ik hoopte op Arthur Simba.

    En ik hoopte nog steeds op Joffrey.


    Chaos is a ladder.

    Puzzel schreef:
    George Alexander Phillip!

    Wel oké... Ik hoopte op Arthur Simba.


    Het is George Alexander Louis geworden :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Het is George Alexander Louis geworden :p


    Oops, my mistake.


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Oops, my mistake.


    Hahahha kan gebeuren! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goede namen hoewel ik wel wat originelers had verwacht. Ik vraag mij wel af of Alexander van Willem-Alexander of Alexander de Grote of gewoon van dat ze het een mooie naam vinden.


    Physics is awesome

    Kynareth schreef:
    Ik heb met m'n vriend gewed voor een tepelpiercing wat de naam gaat worden hahaha. .Als het Philip wordt, neemt hij er nog een, en als het Charles wordt, krijg ik er een HAHAHA, en als het geen van beiden wordt, geen van beiden. :Y)

    @boven: Het is en blijft 'peace', lol.


    Whoops, klopt ja. Domme fout :'D


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Blutbad schreef:
    Goede namen hoewel ik wel wat originelers had verwacht. Ik vraag mij wel af of Alexander van Willem-Alexander of Alexander de Grote of gewoon van dat ze het een mooie naam vinden.

    Tja. Waarschijnlijk zijn de namen al ver voordat Kate en William een kind kregen bedacht. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik dacht echt dat het een meisje zou worden...


    Bad decisions make good stories.