• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Theodora
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Moore
    Limits
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Pom
    Puzzel
    Wunjo
    Martenvilijn
    Firedemon
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    I love you so damn much ~ Perciver van Conquistador
    Casting Rainbows van Escritura
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Golden Snitch van PercyWood
    Chibi Percy van PercyWood
    Chibi Oliver van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van PercyWood op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Perciver vragenlijst - Vragenlijst van Martenvilijn
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    Normaal maakt Square hem altijd aan, maar aangezien ze op vakantie is, heb ik hem bij deze even aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 12:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb de vragenlijst op de lijst met overige creaties gezet en ItsNiall in Wunjo veranderd. Volgens mij is alles nu weer goed, toch? (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Pfft, je stelt dan ook niet echt lage eisen. x') Maar ik kan wel meeleven, met al bijna drie jaar Perciver als OTP. Er bestaan meer obscure ships, maar het is nou ook bepaald geen Drarry. De oplossing voor allebei onze problemen is dus duidelijk: we winnen de loterij, kopen de BBC, laten HoG verfilmen als televisieserie (en uitbreiden, want met 80k kom je nog lang niet aan zes seizoenen) en wachten tot de fans en Tumblr hun werk doen. :3

    Dat klinkt als een topplan. Als we een beetje ons best doen, komen we zo ook aan gratis entreekaartjes voor Comic Con - dan is die wens ook maar meteen vervuld. :Y)

    @ Lizz: I'm a bit late (bit slow in general today, spent too much time in the car), but I'm looking forward to those one-shots. :9~

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 23:13 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It's okay, Jip. :Y)

    Weetje, die one-shots zouden er veel sneller zijn als ik wat werk zou doen, in plaats van op Q te zijn. (cat) Shame on me.
    I will be back, I'm going to do some writing now. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Of course, once it's done, I'll post it here ^^

    By the way, Hidden in Plain Sight: Absolutely amazing and beautiful.


    Daar ging ik eigenlijk ook wel van uit. Anders had ik moeten oefenen met zeuren. Ik kan heel vasthoudend zijn. :3

    En dankje! (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat klinkt als een topplan. Als we een beetje ons best doen, komen we zo ook aan gratis entreekaartjes voor Comic Con - dan is die wens ook maar meteen vervuld. :Y)

    @ Lizz: I'm a bit late (bit slow in general today, spent too much time in the car), but I'm looking forward to those one-shots. :9~


    Je bedoelt dat we gratis entreekaartjes kunnen uitdelen. Wij hebben natuurlijk ons eigen panel. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH. Al mijn antwoorden in de vragenlijst zijn halverwege afgekapt. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH. Al mijn antwoorden in de vragenlijst zijn halverwege afgekapt. D:


    De eerste en de laatste twee niet - wat een nogal regenachtige zonnige kant is. :') Maar whut, waarom zit er zo'n lage woordenlimiet op? Het zou op zijn minst slim zijn geweest om dat ergens te vermelden, want het is erg rot als iets opeens weg wordt gelaten. >< Bovendien ben ik nu heel erg benieuwd wat de rest van je antwoorden was.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 0:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    O, en Anne: Je gaat me toch niet vertellen dat je de draak op de vlag van Wales zelf gemaakt hebt, toch? Dat zou namelijk magie van de vreemdste en wonderbaarlijkste soort zijn. O_O


    Helemaal zelf gemaakt. Ik kan het bewijzen.
    Al moet ik wel zeggen dat ie beter is gelukt dan ik had gedacht....


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Ik ga trouwens dinsdag op vakantie,
    waarschijnlijk tonen jullie geen genade en spammen jullie gewoon mijn hele inbox vol, hea?
    Ik lig wel met m'n tweelingbroertje op 1 kamer, dus over ouders die mijn internet tijd belemmeren hoef ik me geen zorgen te maken. Als ik internet heb op de hotelkamer....
    Ik heb wss geen laptop mee, wel een tablet en iPhone enzo. I think you get it.
    (Ps. Lisanne, 3 woorden: zaklamp, morse code)


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Goedenochtend! Percivers.


    Queer zijn is gewoon alles

    ThingsInLife schreef:
    Ik ga trouwens dinsdag op vakantie,
    waarschijnlijk tonen jullie geen genade en spammen jullie gewoon mijn hele inbox vol, hea?
    Ik lig wel met m'n tweelingbroertje op 1 kamer, dus over ouders die mijn internet tijd belemmeren hoef ik me geen zorgen te maken. Als ik internet heb op de hotelkamer....
    Ik heb wss geen laptop mee, wel een tablet en iPhone enzo. I think you get it.
    (Ps. Lisanne, 3 woorden: zaklamp, morse code)


    Je kunt natuurlijk je abo op dit topic (tijdelijk) verwijderen. Dat zal waarschijnlijk de enige manier zijn om een volle inbox tevoorkomen, ja. ^^ En veel plezier op vakantie!





    Ik heb net wat ik al had geschreven aan de Bad Boy AU in hoofdstukken op Q gezet om de woorden te tellen; het zijn nu drie hoofdstukken van 861, 912 en 1084 woorden, maar Oliver en Percy hebben nog geen enkel woord tegen elkaar gezegd. Er wordt voornamelijk veel gestaard. x')

          "Aw, wordt 'ie nu rood?" kirde Angelina. Oliver wierp per ongeluk een verwarde blik in Percivals richting voordat hij besefte dat ze het niet over Percival, maar over hem had. Hij dwong zichzelf zich niet te verstoppen achter zijn lunch.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dooddoenervo schreef:
    Goedenochtend! Percivers.


    Goede middag!


    Square schreef:
    (...)

    Je kunt natuurlijk je abo op dit topic (tijdelijk) verwijderen. Dat zal waarschijnlijk de enige manier zijn om een volle inbox tevoorkomen, ja. ^^ En veel plezier op vakantie!





    Ik heb net wat ik al had geschreven aan de Bad Boy AU in hoofdstukken op Q gezet om de woorden te tellen; het zijn nu drie hoofdstukken van 861, 912 en 1084 woorden, maar Oliver en Percy hebben nog geen enkel woord tegen elkaar gezegd. Er wordt voornamelijk veel gestaard. x')

          "Aw, wordt 'ie nu rood?" kirde Angelina. Oliver wierp per ongeluk een verwarde blik in Percivals richting voordat hij besefte dat ze het niet over Percival, maar over hem had. Hij dwong zichzelf zich niet te verstoppen achter zijn lunch.



    Geweldig. Maar nu maak je ons alleen maar nieuwsgieriger...


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Ook goedenmiddag:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb hier al veel te lang niet meer op gereageerd. Maar ik hoor dat er plannen zijn om BBC over te kopen en HoG laten verfilmen? I'm in. En dan naar Comic-Con en daar gratis Fluff uitdelen :o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik heb hier al veel te lang niet meer op gereageerd. Maar ik hoor dat er plannen zijn om BBC over te kopen en HoG laten verfilmen? I'm in. En dan naar Comic-Con en daar gratis Fluff uitdelen :o


    Gezellig. ^^ We kunnen onderhand wel gewoon een bus huren en met iedereen in dit topic gaan. Moeten we wel even een rondje door Nederland, België en Engeland rijden om iedereen op te pikken, maar ach. :'D




    ThingsInLife schreef:
    (...)


    Geweldig. Maar nu maak je ons alleen maar nieuwsgieriger...


    Dat is natuurlijk de bedoeling. :Y)


    En nu ik toch bezig ben met spoilers: Jip, deze vakantie heeft me een heleboel ideeën gegeven voor jouw verjaardagscadeau, dus kijk maar uit. Je kent de verhaallijn al omdat je hem zelf hebt bedacht, maar dat betekent niet dat ik niet toch spoilers kan plaatsen. De titel wordt Tangled String en het wordt angsty, dus dat je maar weet dat ik speciaal voor jou een poging doe om iets non-fluffigs te schrijven. (cat)

    "Jij had het tenminste net bijgelegd toen Fred stierf. Niet iedereen heeft zo veel geluk."

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 13:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan