Zayn:
Ik hoor eerst Niall zijn gedachten en ben best geschockt, maarja wat kan je ook verwachten van zo'n lief koppeltje. Wacht eens..god Niall! Niet terugdenken. Net alsof ik het beeld ook voor me zie... Wacht eens..wat?! Tja, eigenlijk niet veel. Met hoofpijn had ik een opleving, ik was even alles kwijt en viel toen weer terug. Ik had nog echt even hevige hoofdpijn maar nu jullie hier zijn kan ik het negeren. . Haha, het lijkt net alsof hij rateld. Ik moest ook maar even terug naar Liam. 'Hij had hoofpijn en kreeg toen even een opleving, hij was even alles kwijt en viel toen weet terug. Hij had nog hevige hoofdpijn maar hij kan dat wat vergeten omdat wij hier zijn' leg ik uit voor Niall. 'Maar..eh... Niall wil je niet..terugdenken...het is net alsof ik het dan ook voor me zie en als ik jou gedachten hoor..eh. Ik begrijp het wel! Maar ik denk dat het wat prive willen houden en ik wil ook niet alle sappige detais' lach ik beschaamd. Alhoewel dit voor hun erger is. Jonge als ik nu eens kon blozen. zegt Liam. Ik kijk opzij en die heel vaag wat rode wangetjes. 'HAHA LIAM, je bloost ook!' lach ik.
Gotta get, gotta get out of my head <3