• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik kan het woord bibliotheek nog steeds niet spellen. Geweldig, ik leer het nooit D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    QueenOfHell schreef:
    Ik kan het woord bibliotheek nog steeds niet spellen. Geweldig, ik leer het nooit D:



    Waarom spelde je het dan goed?


    OT: HET IS WAAARM! D:
    En ik heb trek. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zometeen skeelerend naar mijn werk om een collega op te halen en samen te skeeleren. Super gezellig maar ik heb járen niet geskeelerd en ik vrees het ergste :'D Hopen dat de straten helemaal leeg zijn als ik erheen moet. Schaam me nu al :')


    -

    volgens mij stuiteren de buren uit hun huis o.o nooit draai ik dreun muziek maar als ik t doe doe ik t HARD gelukkig heb ik begripvolle buren, en de andere zijn zelf jong en doen t ook xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Idjits.


    Your make-up is terrible

    You tell me this is for the best, so tell me why am I in tears?


    BURR.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh god. Kan dit gebitch ophouden?! Plaats s.v.p echte stories in de top, geen schreeuw naar aandacht of om medelijden te krijgen. -.-


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)


    Waarom spelde je het dan goed?


    OT: HET IS WAAARM! D:
    En ik heb trek. :3

    Spellingscontrole :Y).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Idjits.

    Is dat niet van supernatural?

    Hè hè..


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Oh god. Kan dit gebitch ophouden?! Plaats s.v.p echte stories in de top, geen schreeuw naar aandacht of om medelijden te krijgen. -.-

    Yep.. ik vind het een beetje belachelijk dat ze dit uitvechten via een story.

    Draculea schreef:
    (...)
    Yep.. ik vind het een beetje belachelijk dat ze dit uitvechten via een story.


    De story is al weg. Maar man, wat een onzin zeg. Als je je een beetje volwassen op wilt stellen vecht je het gewoon uit via pb en niet in een story, die ook nog eens in de top staat, waar iedereen het kan zien.


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    Is dat niet van supernatural?


    Bobby Singer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Bobby Singer.

    Geen idee wie dat is. :'D
    Ik heb enkel een keer gehoord dat supernatural gebruik maakte van dat woord ofzo.

    Pleaaaaaase D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.