• Ik ben gewend aan een OP te schrijven en hoe dom dit ook klink, een Fanfic vind ik best moeilijk uit te werken. Vandaar dat ik een co-writer zoek.

    Story: Better than revenge


    Aantal abo's: 39
    Aantal hoofdstukken: 3

    Heb je interesse? Vul het lijst hieronder:
    Naam:
    Kort wat over jezelf:
    Heb je al eerder een fanfic geschreven? ja/nee
    Hoeveel verhalen heb je online staan?
    Welke verhaal van je had het meeste succes?
    Een stukje van je schrijfstijl:
    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    niemand?


    -

    Het zou mij heel leuk lijken om met iemand samen te schrijven, maar geen One Direction, sorry. Veel succes met zoeken though!


    The odds are néver in our favor.

    is niks^^ Ik begrijp t wel.
    & Thanks


    -

    Sorry
    Maar geen 1D voor mij.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    Sorry
    Maar geen 1D voor mij.

    Van jou kan ik niks anders verwachten :P


    -

    Ik zou wel willen.
    Maar ik denk niet dat ik goed ben in fanfic:')
    (Misschien wel, maar ik heb het nog nooit geprobeerd)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 19:35 ]


    The way is not in the sky. The way is in the heart. - Buddha

    ForeverAnais schreef:
    Ik zou wel willen.
    Maar ik denk niet dat ik goed ben in fanfic:')
    (Misschien wel, maar ik heb het nog nooit geprobeerd)

    :D
    Wil je het lijst invullen?
    Naam:
    Kort wat over jezelf:
    Heb je al eerder een fanfic geschreven? ja/nee
    Hoeveel verhalen heb je online staan?
    Welke verhaal van je had het meeste succes?
    Een stukje van je schrijfstijl:
    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen.


    -

    Ik zou wel willen want ik zoek iemand om een verhaal mee te schrijven maar het verhaal ligt me niet echt, sorry! Verder nog veel succes! Upje ^^

    Hmmm, I like the story.... Zal ik het lijstje dan toch maar invullen?


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm.. Ik ga het lijstje toch maar invullen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga het lijstje invullen, maar ik ben niet zo'n fan van 1D. Achja, het lijkt me wel leuk.
    Naam: Wist je al, maar Emma.
    Kort wat over jezelf: Op mijn profiel staat er een bio.
    Heb je al eerder een fanfic geschreven? ja/nee Ja.
    Hoeveel verhalen heb je online staan? 11. Dacht ik.
    Welke verhaal van je had het meeste succes? A ghost, a human. Nog steeds lopend.
    Een stukje van je schrijfstijl:

    ‘‘Amania,’’ brulde hij. Zijn ogen sloeg hij neer op Stephanie, die blijkbaar meneer de Keizer ook hoorde. Ze draaide zich om met grote ogen en gilde.
          ‘‘Wie is dit?!’’ riep ze uit. Meneer de Keizer legde zijn hand op het haar van Stephanie en zette een vinger voor zijn lip, als teken dat ze stil moest zijn.
          ‘‘Lotte, wie is dit?!’’ riep Stephanie.
          ‘‘Amania, kan ik je spreken?’’ vroeg meneer de Keizer om Stephanie onder te breken. Met een geïrriteerd gezicht deed sloeg hij zijn handen om elkaar en knikte ik. Afwachtend bleef ik staan.
          ‘‘Onder vier ogen,’’ zei hij geërgerd.
          ‘‘Oh.’’
          ‘‘Amania, kom mee.’’
    Meneer de Keizer liep de kamer uit en liep zo te zien weer een andere kamer in. Vast de woonkamer. Het was middernacht dus daar zouden we niemand kunnen vinden. Ik wachtte even met het volgen van de Keizer naar de woonkamer. Ik keek Stephanie met een bezorgd gezicht aan.
          ‘‘Je kan de Keizer zien? Dus je kan alle geesten zien?’’ zei ik een beetje stamelend.
          ‘‘Blij-blijkbaar wel,’’ antwoordde Stephanie. Ik slikte even en besefte dat de Keizer op me zat te wachten.
          ‘‘Ik moet gaan. Ik leg het je wel eens een keer uit.’’ Met die woorden nam ik afscheid en zette ik het op een lopen. De woonkamer liep ik al gauw in en zag dat er geen lamp licht maakte.
          Mijn handen gingen langs de muren om te kunnen voelen waar de lichtknop was. Toen ik die voelde drukte ik erop en zag dat de lamp die aan het plafond hing licht maakte. Ik keek om me heen. De woonkamer was vrij groot, er lagen een aantal banken. Waaronder de bank waar meneer de Keizer met een woest gezicht me van top tot teen bekeek.

    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen. Eh. Hangt van de verhaallijn af, die je even aan mij moet vertellen. Btw, je schrijfstijl is best fijn, maar je kan wel meer enters gebruiken. Mijn Engels is niet altijd goed tbh, dus als je mij wil verbeteren daarmee, voel je vrij.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:33 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Naam: Annemiek, maar Miek is goed genoeg.

    Kort wat over jezelf: Nou ik ben dus Annemiek. Ik ben nu 17 jaartjes oud en ben geboren op 15 Juni. Ik heb twee ouders, een vader en een moeder (goh) en ik heb een oudere zus genaamd Yvonne. Die is nu 21. Mijn hobby's zijn schrijven, stijldansen en acteren bij de schoolmusical. Verder deed ik aan synchroonzwemmen, maar helaas is de club ermee opgehouden. Ik gaf tot begin dit jaar nog wel zwemles, maar door drukte heb ik besloten daar mee te stoppen. Verder ben ik gek op mijn hondje Blitz (die ook tussen mijn foto's staat) en mijn vrienden. Wel ben ik dyslectisch, maar daar merk je als ik schrijf vrij weinig van. Het is ook pas vorig jaar ontdekt, omdat ik blijkbaar slim genoeg was om het zo op te lossen dat het niemand opviel (woorden van de persoon die de testen heeft afgenomen). Ik ga na de vakantie naar de zesde van het VWO en hoop mijn examen dus volgend jaar te halen. Verder ben ik op het moment ook bezig met rijlessen. Een heel aantal dingen die ik leuk vind, kan je ook terug vinden op mijn profiel c;

    Heb je al eerder een fanfic geschreven? ja/nee: Jup, vooral Hp fan-fics, toen die helemaal in waren en ik heb een tijdje gewerkt aan een THG verhaal. Ik heb 1 keer een Harry Styles 4-shot gemaakt voor een vriendin van mij.

    Hoeveel verhalen heb je online staan?: Eentje van mijzelf, waar al hoofdstukken bij staan. Ook eentje die ik samen met twee anderen schrijf, maar daar zijn nog geen hoofdstukken van geactiveerd.

    Welke verhaal van je had het meeste succes?: Ik heb één keer, een hele tijd geleden twee dagen in de top gestaan met een Draco Malfoy fanfic c: Verder doe ik het niet echt voor het succes en ben ik zelf het trotst op het verhaal dat nu online staat.

    Een stukje van je schrijfstijl: Ik denk dat het beste voorbeeld mijn story is.

    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen: Ik weet niet echt wat je met het verhaal wilt? Maar ik zou een undercover agente verlieft laten worden op één van de jongens misschien... of... ik weet niet. Ligt er echt aan wat jij in je hoofd hebt. Als ik dat weet krijg ik meestal wel ideeën.


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Marie

    Kort wat over jezelf: Ik ben Marie, dertien jaar jong en ik ben enigskind thuis. Ik doe VWO-plus als niveau op de middelbare school, dat houdt in dat ik bijna alle lessen in het Engels krijg en in de vierde en zesde een certificaat krijg van Cambridge. Ik vind mezelf nogal ambitieus en ik wil graag veel dingen bereiken in het leven. Mijn echte geboorteland is Indonesië, daar woont al mijn familie - ik ben alleen in Nederland samen met mijn ouders, halfbroer en neef. Ik heb mijn Indonesische paspoort nog en ik weiger om een Nederlands paspoort te krijgen. Ook al moet ik dan verschillende doen die wel wat geld kosten, ik wil mijn paspoort niet kwijtraken. Je kan gerust zeggen dat ik lui ben, maar ik ga op hockey, dus dat wordt ook weer wat. Ik ga op school ook wat met geluid doen voor de bandavonden, zeg maar het geluid regelen. Je hebt vast wel zo'n paneel gezien van een studio waar liedjes wordt opgenomen. Dat dus. Mijn ouders zeggen dat ik teveel hooi op mijn vork neem, maar ja. Nu of nooit toch?

    Heb je al eerder een fanfic geschreven? ja/nee Ja

    Hoeveel verhalen heb je online staan? Tien

    Welke verhaal van je had het meeste succes? I'll Never Love You, maar ik ben nu meer bezig met Cheers.

    Een stukje van je schrijfstijl:

    Ik liep door de drukke straten van London voor mijn opdracht. Meestal kreeg ik mijn inspiratie door het dagelijkse leven van de mensen om me heen. Ik ging op een bankje zitten dichtbij een meer, het was in een bos, diep in het bos. Het uitzicht was ook nog mooi ook, een prachtig meer aan de horizon. Ik zuchtte en pakte mijn schrijfblok uit mijn tas, gewoon voor de lol om het uitzicht na te tekenen. Ja, het was een schrijfblok en geen tekenblok. Ik tuitte mijn lippen en geconcentreerd tekende ik het na. Na ongeveer vijfentwintig minuten was ik klaar. Je kon het geen professioneel werk noemen, maar het was best wel goed gelukt voor mijn smaak. Ik deed het uit verveling, er was echt niks te doen in London. Terwijl mensen zeiden dat je er avonturen mee kon maken in London, niet zoals in The Hague, in Nederland. Mijn gedachtes gingen weer naar het geld die ze gaven voor de kus. De oh-zo geweldige en dure kus. Ik beet op mijn lip en na lang denken liep ik naar de Starbucks. Mijn appartement was om de hoek van de Starbucks, wat ik echt fijn vond. Mijn verslaving aan Starbucks werd steeds groter, al zei ik het zelf. Ik bestelde een Vanilla Latté en ging ergens zitten. Mijn boek, genaamd 'The Hobbit' haalde ik uit mijn tas en begon rustig te lezen.
    Iemand tikte op mijn schouder en ik keek gelijk in twee helderblauwe kijkers. Hij glimlachte vriendelijk naar me en wees toen naar de stoel tegenover me. Die overigens nog leeg was. ''Is the seat still free?'' vroeg hij. Je kon een duidelijke Ierse accent horen, wat ook best wel schattig was. Ik knikte. ''Go a head.'' glimlachte ik. Hij had een Frappucino in zijn handen en keek me tegelijkertijd glimlachend aan. ''Niall.'' zei hij. ''Lucy Clefners.'' zei ik. Het was wel zo beleefd om mijn voor-en achternaam te gebruiken. ''Horan.'' zei Niall. Ik glimlachte en las de bladzijde uit van mijn boek. Daarna legde ik het weer in mijn tas. ''So, what are you doing here?'' vroeg hij me. Ik haalde mijn schouders op. ''I just wanted to relax a bit. Tomorrow I have a birthday party of some.. Harry Stylas?'' zei ik. ''Styles.'' verbeterde hij me. Ik keek hem schuin aan terwijl hij maar door bleef glimlachen. ''Why are you smiling?'' grinnikte ik. Op dat moment kwam er een meisje van ongeveer mijn leeftijd naar de tafel rennen. Ik keek hem fronsend aan. ''Oh my god! Niall!'' schreeuwde ze. Oké, ik werd doof. ''Can you sign this?'' Het meisje gaf Niall een CD en Niall signeerde het met een grote glimlach. Wat was er in hemelsnaam aan de hand? Het meisje keerde zich naar mij toe en keek me nijdig aan. Ik werd hier nóg gekker van. Het meisje liep weg en gaf me nog een dodelijke blik op het laatst. ''What was thát?!'' riep ik bijna. ''Oh, I see. You don't know us.'' zei hij. Wacht. 'Us', dus er waren er nog meer van? Waarom wist ik hier helemaal niets van af? ''One Direction.'' zei Niall.
    Van : The Writer


    In het kort een idee wat je misschien met het verhaal wil doen. Ik zou het nog niet weten, maar ik ben zeker wel fan van plotwists.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bedankt allemaal, ik zal rond morgenavond wel een beslissing maken :D


    -

    Na lang te hebben nagedacht, kies ik voor Annemiek aka Rider
    Maar ik wou iedereen hartelijk bedanken dat jullie toch met me wilden schrijven <3


    -