• Hée (:
    De titel zegt al veel. Ik zoek dus fantasy verhalen, het liefste OP maar als het een fanfiction is kijk ik er ook eens zeker naar. Liefst nog niet te veel hoofdstukken want dat remt me vaak af om te lezen maar als je vindt dat je verhaal echt wel goed is en toch al redelijk veel hoofdstukken heeft, mag je hem ook hier posten. ;D Ook liefst zonder al te veel spellingsfouten want dat leest niet zo gemakkelijk.
    Drop ze hier dus maar ^^

    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Draculea schreef:
    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless


    Je schrijft echt mooi, maar ik ben gestopt met lezen omdat ik vrees dat het na een tijd te eng voor mij gaat worden xd (Ik ben een bangerik) Maar je schrijft echt prachtig! Aan iedereen die van horror houdt, dit is een echte aanrader! :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Klik :3
    : THE WORLD IS AHEAD :

    Proloog:
    Een meisje met mooi lang, stijl, blond haar en donkerbruine ogen staarden naar beneden. Ze zat op een dikke tak hoog in een boom. Een magische boom zeiden ze over deze boom. Men zegt dat de koningen en koningen met ze konden praten en ze laten bewegen. Dus veel mensen waren bang om naar het woud te gaan. Uit schrik dat de bomen hun zouden verpletteren of gangen nemen want men zegt ook dat de koningen niet van vreemdelingen hield. Maar stukjes ervan zijn waar. Ten eerste: De koningen en koningen kunnen de bomen inderdaad laten bewegen en praten. Maar ze zouden geen vreemdelingen verpletteren. Het enige gemene wat zij zouden doen is zodanig een pad maken dak je weer uit het woud gaat. Dat doen ze enkel onder bevel of als de vreemdelingen hun echt niet aanstaan. Wat zelden voorkwam. Maar inderdaad niet iedereen hier hield van vreemdelingen. Behalve van andere elven. Alle elven waren zowat vrienden in Plantio.


    Verder lezen? Klik op de link vanboven (:


    © By Noa - Alle rechten voorbehouden


    made a list of my regrets and you were the first, love

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Je schrijft echt mooi, maar ik ben gestopt met lezen omdat ik vrees dat het na een tijd te eng voor mij gaat worden xd (Ik ben een bangerik) Maar je schrijft echt prachtig! Aan iedereen die van horror houdt, dit is een echte aanrader! :)

    Aw dankjewel!

    Pieces of Time |


    Het is het jaar 2012, en het leven van een achttien jaar oud meisje staat op het punt drastisch te veranderen als een zeker groepje haar ontvoert. Niet om de redenen die vaak bekend zijn, zoals verkrachting, losgeld of met familieredenen, nochtans gaat het over wat anders. Vraag jezelf af wat je zou doen wanneer het einde van de wereld in jouw handen ligt? We spreken echter niet over de wereld zoals wij die kennen, maar over de onderwereld.
    Het overkomt de jongejuffrouw, genaamd Rylee. Ze zal de enige zijn die een hele onderwereld ras kan redden.
    ‘Zal je – je overgeven aan je zwakte? Kan je de verleiding weerstaan? Wordt u bang voor de macht die samen gaat met de keuze? Kan je het aan om anders te leven, zoals de uitverkorene?’
    Dat zijn de vragen waar Rylee zich zorgen om moet maken. Alleen. Hoewel er nog altijd een zeer belangrijke vraag is die haar zou moeten aangaan: Zal ze dit avontuur overleven of betekend dit het einde van haar leven? Intriges, liefdes, moord en een heleboel drama zitten er op haar te wachten…

    • Rewriting.
    Horror | Fantasy | Romance | Onbekende Personages

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dear World, ||Harry Potter



    Dear world,
    it's time. The day I waited for almost my whole life comes closer and closer.
    And the only thing I can say about it is that I'm afraid.
    Afraid of what's comming and how I would deal with it.

    Kisses, Keaira.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er twee die wel aan je eisen voldoen, maar de eerste heeft veel hoofdstukken!



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Ik heb ook nog drie HP-fanficties, als je daarvan houdt moet je maar even op me profiel kijken ;D


    Every villain is a hero in his own mind.



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hey, ik heb hier 2 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik heb nagekeken of ik mijn story hier al op heb gepromoot, maar dat is niet 't geval, dus..

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat
    er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    ‘‘Lieke, het is waar - ze heeft zelfmoord gepleegd. Echt.’’
    ‘‘Niet liegen Harry. Ze ligt gewoon naast me, toch Lotte?’’
    ‘‘..’’
    ‘‘Lotte! Praat!’’


    Schrijfwedstrijd SOTY
    Subgenre: Jeugdfantasy/Crossover

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 20:57 ]


    Some people are art and do art at the same time