• Hée (:
    De titel zegt al veel. Ik zoek dus fantasy verhalen, het liefste OP maar als het een fanfiction is kijk ik er ook eens zeker naar. Liefst nog niet te veel hoofdstukken want dat remt me vaak af om te lezen maar als je vindt dat je verhaal echt wel goed is en toch al redelijk veel hoofdstukken heeft, mag je hem ook hier posten. ;D Ook liefst zonder al te veel spellingsfouten want dat leest niet zo gemakkelijk.
    Drop ze hier dus maar ^^

    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Fanfiction:
    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    Promotie:
    Promotie


    -

    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    Draculea schreef:
    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    Die verhaal is zo eng dat ik het niet lees :$


    -




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.




    The Lost Citizen.


    What would happen when two extremes clash?
    These moments of impact, these vital moments mold us into ourself. Into the person we choose to be.

    They strayed the earth, looking for the last pieces of good left behind.
    They were in this together, but evil tore them apart and swung them back into the skies; the angels, that ones were one with us.




    x Geschreven in het Nederlands;
    x Soundtrack.;
    x Bevat mythologische wezens.


    The odds are néver in our favor.

    Sever schreef:
    (...)
    Die verhaal is zo eng dat ik het niet lees :$

    Haha jammer, maarja het is de bedoeling dat het eng is. Tenminste, ik doe mijn best.

    Ik heb er eentje. Hij heet Mirrortraveler.
    Het gaat dus over een meisje wat via spiegels naar een andere Fantasy wereld kan reizen. Ik kan nu alleen tm 28 juli niet schrijven.. Ben op vakantie..

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 19:51 ]


    take me back to the basics and the simple life



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy
    •Actie
    •Horror
    •Fanfiction


    Whut

    Ik heb Vlinder zonder vleugels (hoewel die iets meer Sci-fi is dan fantasy) en het lied van de raaf (is wel meer fantasy). De rest van mijn stories vind je denk ik al te veel hoofdstukken hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)






    Once upon a time

    blossom bloomed

    and flowers grew


    Life was perfect

    like a dream


    Then snowflakes fell

    the world got cold

    and I met you









    -Onbekende personen
    -Nederlands geschreven
    ©Rider


    Hier een (nog falende :') )beschrijving van het verhaal:
    Misschien lijkt het onmogelijk voor de meesten van ons, maar toch bestaat het: De perfecte wereld. Althans, dat lijkt wel zo. In het land van koning Adalar is iedereen altijd gelukkig en doet zonder enige problemen wat er gezegd wordt. Er is geen oorlog en ruzie, maar wel veel rijkdom en voorspoed.
    Fiore, een meisje van 17 en bovendien dochter van de raadgever van de koning, vertrouwt de situatie echter niet. In haar ogen heeft altijd alles een prijs en bestaat perfectie niet. In eerste instantie sprak ze haar gedachten alleen uit, wanneer er niemand in de buurt was op Nancy, de werkster, na. Alles veranderd echter, wanneer het begint te sneeuwen, terwijl de lente net begonnen is. Fiore ziet het als een teken dat er iets mis is en dit brengt haar in grote problemen. De enigen die haar misschien nog wel kunnen helpen zijn een aantal rebellen die ze in de bossen tegenkomt. Maar of ze de aanvoerder, een jongeman van twintig, ook daadwerkelijk kan vertrouwen en of ze op tijd achter het geheim van koning Adalar komt, is nog maar de vraag.


    Snowflakes in June


    Happy Birthday my Potter!

    Dank je wel voor alle verhalen! Ik zal eens bij elk verhaal een kijkje nemen ;)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Jeeeej.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb een OP fantasy (: De tijd is om, kijk maar of het wat is :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Sever schreef:
    (...)
    Die verhaal is zo eng dat ik het niet lees :$


    Het is wel een enorm goed verhaal.

    De Gildes (middeleeuws fantasyverhaal in een verzonnen wereld) is een verhaal over de 17 jarige jongeman genaamd Ernest Dharis die, wanneer hij beseft dat hij zijn hele leven als boer zal moeten leven en dat hij 16 jaar lang bij pleegouders woonde, van huis wegloopt. Hij wilt weten wat er met zijn ouders is gebeurd en beleeft verscheidene (levens)gevaarlijke avonturen terwijl hij dit doet. Hij leert ongelofelijke wezens kennen en raakt gefascineerd door de schatten die de wereld heeft te bieden (prachtige scenes zoals een zonsondergang vanaf een berg). Er komt ook romantiek en tragedie in voor als dat iets voor je is.

    Ik ben tijdelijk nog niet zo ver in mijn verhaal maar het plot is klaar, ik moet het alleen nog maar uitschrijven.


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Kan nu geen link plaatsen maar ik heb er 4 staan


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.