• Ik zoek stories die afgelopen zijn, zodat ik die kan uitprinten/op mijn mobiel zetten/ whatever en op vakantie kan lezen. Ik kan natuurlijk ook boeken van thuis meenemen, wat ik ook zeker ga doen, maar de meeste (leuke) boeken thuis hen ik al 1000000000 keer gelezen... Dus, als je een afgelopen story hebt: zet hem hier neer! Ik lees op zich wel alles, maar als een verhaal me niet leuk lijkt lees ik het natuurlijk ook niet! :P


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Give me more than this ~ Ziam & Larry. ^^ 170 hoofdstukken.

    Would you come? ~Zarry 74 hoofdstukken.

    Let's do it, but don't fall in love ~ Zarry and other bromances 36 hoofdstukken.

    I'm not giving up ~ Ziam 16 hoofdstukken.

    Let's switch of stone cold. ~ Zarry 14 hoofdstukken.

    Hopelijk zit er iets bij dat je leuk vindt. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    The travel Diary 87 hoofdstukken.
    Hopelijk vind je het iets ^-^
    Ik heb meer afgelopen stories, maar die vind ik eerlijk gezegd niet zo goed als deze. Als je toch nieuwsgierig bent kunt je natuurlijk altijd op mijn profiel kijken ^^
    Veel plezier op vakantie ;)


    To live is to fight ~ Shinku

    Forgotten memories// one direction heeft 87 hoofdstukken
    Hope you like it!
    en veel plezier op vakantie :)


    Always look on the bright side of life.

    Waarschijnlijk ben ik al te laat, maar probeer het toch.
    De eerste kent wel een vervolg, het tweede is bijna af en kent eveneens een vervolg.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op het profiel van Square kun je veel afgelopen stories vinden ^^


    Some people are art and do art at the same time

    XInnocenceX schreef:
    The travel Diary 87 hoofdstukken.
    Hopelijk vind je het iets ^-^
    Ik heb meer afgelopen stories, maar die vind ik eerlijk gezegd niet zo goed als deze. Als je toch nieuwsgierig bent kunt je natuurlijk altijd op mijn profiel kijken ^^
    Veel plezier op vakantie ;)


    Ziet er mooi uit , heb er een beetje doorheen gebladerd, misschien ga ik deze wel lezen !(:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa